Olisko kellään myynnis tai tietäiskö mistä saa.
Vauvalle sellaista tiikeripukua (tikru). Olen etsinyt sellaista mutta tuloksetta. Kysyin myös hobby hallista mutta sanoivat ettei muka heillä ole koskaan sellaista ollutkaan myynnissä (olen kyllä nähnyt siellä) Olisin halukas ostamaan sen jos jollain pyörii nurkissa käyttämättä. Koko saisi olla 80 cm
Kommentit (17)
Olisikohan siellä vielä niitä ja missä päin mualimaa nää liikkeet on... Huutonetissä on mutta ovat aika hintavia käytetyiksi, uuden saa melkein samaan rahaan.
Just tuommosta mutta mielellään sellaista mikä ei ole kevyttoppis, sisäkäyttöön
Noista huutonetin kohteista. Toista huusin, saas nähä kuin käy, saadaanko meille tiikeripuku...
Vitsi kun meillä on halpahallit niin kaukana, lähin on 100 km säteellä. Paljonko halpahallissa maksavat ne? Jos joku olisi niin ystävällinen että hakisi ja postittaisi niin minä maksaisin kulut... Koskaan ei tiedä miten huudoissa käy...
Muuten oisin voinut vaikka hakeakin ja postittaa....
Hinnoista: nuot halvemmat tikrupuvut ovat todella hiostavia. Kallimmat ovat laadukkaampia ja mukavampia vauvan päällä:)
En ole uusavuton, mutta minulla ei ole aikaa istua ja kytätä miten huuto edistyy. Lapseni vievät suurimman ajan kuitenki....
Minä voisin käydä katsomassa täältä Tampereen halpa-hallista jos sellasia pukuaja vielä on myynnissä. Itsellä minulla on halpa-hallista ostettu tiikeri puku (odottamassa pitäjää) joka on housut ja (vetoketjullinen) takki (voi ihan hyvin pitää myös sisällä) Materiaali 80% cotton ja 20% polyester ja koko on 6/9 Mths. Hintaa en kyllä muista. Paljon se saa maksaa, jos käyn katsomassa onki niitä vielä?
Kiva jos kehtaisit käydä kattomassa sitä pukua... Minä kyllä maksan kulut siihen... Jos siellä on sellainen kokopuku niin ota se mielummin mutta jos ei ole niin voit ottaa sen kaksiosaisen... Hintaraja korkeintaan vois olla joku 40 euroa, luulenpa että tuolla hinnalla irtoaa... Se koko pitää olla se 80 cm tai sitä isompi....
Kun kysyit että mistä päin olen niin rovaniemeltä
ei se 40¿ maksanut korkeintaan (muistaakseni) 20¿.
Laitatko sähöpostiositteesi, niin vastaan sitten siihen miten kävi?
mutta Tampereella ainakin Halpahallissa olen tiikeri-puvun nähnyt!