Miksei ole sellaisia työpöytiä, joissa olisi joku vedettävä kuomu?
Siis joku sellainen tyylikäs puinen ratkaisu, jolla peittää rumat näytöt kotona olevalta työpisteeltä illoiksi ja viikonlopuiksi. Kaikilla kun ei ole erillistä työhuonetta, vaan esim. itselläni on työpiste makuuhuoneessa.
Kommentit (34)
No onhan noita. Laita Googleen "työpiste kaappi" niin saat vaikka kuinka paljon ideoita. Tässä yksi: https://www.jotex.fi/sion/sion-kirjoituspoyta-kaappi/1733584-01-0?utm_s…
Vierailija kirjoitti:
Hiton iso leipälaatikko, vai?
Sellainen sänky olisi kätevä, voisi vain jättää petaamatta ja vetää kuomun kiinni kun tulee vieraita.
Onhan ainakin sellainen vanhanaikainen kirjoituslipasto. Kuvia löytyy google-haulla "kirjoituslipasto". En sitten tiedä, kuinka hyvin sinne näyttö mahtuu. Läppäri mahtuisi ainakin.
Puusepällä voi myös teettää?
Aina voit heittää mieleisesi lakanan niiden päälle jos niin kovin esteettistä silmääsi vaivaavat. Etenkin makuuhuoneessa, jossa yleensä nukutaan.
Jotkut linkkienne pöydistä ovat ihan hyviä, mutta unohdin mainita, että pitäisi olla myös säädettävät jalat. Normaalikorkuiset pöydät ovat ainakin minulle liian korkeita.
ap
Ystäväni tekee sinulle juuri sellaisen työpöydän kun haluat. Hinnat alkaen 25000€.
Teetätä, niin saat juuri sellaisen kuin haluat. Toki vaatii rahaa jonkin verran..
Lundian osista voi koota myös kaappi-työpöydän. Levyn voi asentaa haluamalleen korkeudelle. Tai rakennat kaapin sähköpydän ympärille. Voi olla, että noin spesifikaatio ratkaisua ei löydy valmiina, vaan joudut itse ideoimaan tai teettämään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut linkkienne pöydistä ovat ihan hyviä, mutta unohdin mainita, että pitäisi olla myös säädettävät jalat. Normaalikorkuiset pöydät ovat ainakin minulle liian korkeita.
ap
No osta säädettävä tuoli.
Jotkuthan ovat ilmeisesti rakentaneet vaatekaapista työpisteratkaisun. Päivällä ovet auki ja työpäivän jälkeen kiinni. Toki sellaiseen pitäisi saada viriteltyä jotenkin se työtaso, joka sitten on siirrettävissä kaappiin sisälle, jotta ovet saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ergonomiselta kannalta jalat pitäisi kai olla lattialla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ergonomiselta kannalta jalat pitäisi kai olla lattialla.
ap
Itsellä sama ongelma, kun olen lyhyt. Olen ratkaissut sen hankkimalla rahin.
Sellainen ns. ruloratkaisu on kai se mitä haen.