Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

urheilen kun hullu, 4 tuntia viikossa punttisalia ja

Vierailija
12.02.2012 |

samanverran kävelyä. kertokaa, miten laihtuisin...paino vaan nouseen, joo tiedän, lihas painaa enemmän kuin läski...

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton yhden pipipään asiakkaaksi ole menossa. mikä on siis ongelma???

ap

ja tehotonta ja syöt aivan liikaa.

Tyypillinen palstamamma. Kohta väität, että et ole lihava vaan sinulla on isot luut.

Vierailija
82/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen perinyt läskigeenit...

no hänhän ei tiedä mun harjoitelusta mitään koska ei ole sitä nähnyt, syön liikaa, sen tiedän ja lopetan sen liikaa syömisen.

olen puhunut paljonkin meidän punttiksen liikunnanohjaajan kanssa ja saanut häneltä paljon vinkkejä...esim tohon kiertoharjoitteluun...

mutta on se vaan kumma että mun paino pysyi vuosia 80kg sauvakävelyllä, mutta kun aloitin puntin niin se nousee, tosin karppasin aikaisemmin, että siitä sit varmaan jäi päälle jonkinlainen ylisyöminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: purkki rahkaa ja siihen appelsiini, 1 kananmuna. lounas: lautasellinen kaurapuuroa, purkki raejuustoa, omena, välipala: purkki raejuustoa, päivällinen: jauhelihapihvi ja aurinkosalaattia ja kourallinen manteleita.

ap

Vierailija
84/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat 2010 kcal päivässä ja sillä painosi pysyy samana.

Jos haluat laihtua puoli kiloa viikossa, tulee sinun syödä 1500 kcal viikossa.

Jos teet tunnin sali treenin ja hölkkäät tunnin perään, missä ei ole järkeä, kulutat noin 600 kcal. Siitä tulee vähentää 2 tunnin peruskulutus, jolloin päästään nettolisäykseen kulutuksessa.

Liikunta on vain 20 % painonhallinnasta; ratkaisevinta on se, mitä menee suuhun.

Banaani on muuten erittäin ravintorikas ja laadullisesti hyvä hedelmä.

Laita yksi esimerkkipäivä kaikkine aterioineen, katsotaan, missä mättää.

Vierailija
85/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahkojen ja raejuustojen ja kananmunien kanssa ja alkaisit syödä normaalisti.

Minulla ei ole ikinä ollut paino-ongelmia kun olen syönyt ihan normaaliruokia lämpimine aterioineen yms. Ei mitään ihmekikkailuja.

Luuletko tosiaan, että painosi laskee jos kokeilet tänään kananmunia ja appelsiinia ja huomenna keksit siihen raejuustoa ja rahkaa ja sitten hulluna muka liikut 4 tuntia salilla.

Höpö höpö. Arkiliikuntaa ja siihen lisänä ihan normaalisti lihaskuntoa. Tavallista ruokaa vähemmän kuin kulututat. Näin ei tule repsahduksia jatkuvasti kun liikunnallinen elämäntapa ja maltillinen syöminen on elämäntapa, eikä mikään kuuri

aamupala: purkki rahkaa ja siihen appelsiini, 1 kananmuna. lounas: lautasellinen kaurapuuroa, purkki raejuustoa, omena, välipala: purkki raejuustoa, päivällinen: jauhelihapihvi ja aurinkosalaattia ja kourallinen manteleita.

ap

Vierailija
86/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jo kauan, nyt vaan vähennän ruokaa...

ja sulta en halunnut kommenttia vaan joltain viisaammalta

ap

Vierailija
87/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala, purkki rahkaa, appelsiini ja keitetty muna, lounas: lautasellinen kaurapuuroa, omena ja purkki raejuustoa. illalla esim jauhelihapihvi ja purkki raejuustoa ja rahkaa. pähkinöitä kourallinen.

siis näin ajattelin. syön kolme kertaa päivässä nyt ja tulevaisuudessa. nyt syön paljonkin enemmän ja voi olla että nälkä tulee...

ap

Vierailija
88/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 ateriaa päivässä on oikea ja paras ratkaisu.

Sinulta puuttuvat kasvikset ja kuidut kokonaan tuosta sinun "ruokavaliostasi". Ja tuolla et pysty loppuelämääsi elämään.

Ota nyt hyvä ihminen järki käteen!

Vierailija
89/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

espanjalaisia pysty syömään ja kaurapuurosta ja pähkinöistä saa kyllä kuituja. leipää söisin kyllä mutta just joku viisas sanoi tänään että siinä on vaan turhaa sokeria, siis leipä pois

Vierailija
90/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokien kanssa. Asenteesi on myös erittäin muutosvastainen; et halua ymmärtää, että muutos on tehtävä jollain muulla tavalla kuin sinun tavalla.

Vierailija
91/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

justhan mä oon saanut koko pvän viestejä että syön liikaa, nyt kun ilmoitan syöväni vähemmän sekään ei ole hyvä. ja treenit nyt menee noin, neljä kertaa viikossa punttia ja lenkki päälle.

Vierailija
92/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 aterian ruokavaliossasi mitään vikaa?

Treenisysteemisi on myös ihan pielessä; ei ole järkeä.

Vierailija
93/154 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jo kauan, nyt vaan vähennän ruokaa...

ja sulta en halunnut kommenttia vaan joltain viisaammalta

ap

mutta kannattaa ehkä tutkia jollain kalorilaskuriohjelmalla päivittäisten syömisten ravintoarvoja. Se voisi antaa paremman kuvan syömistesi määrästä kuin raportointi ja kysely täällä.

Vierailija
94/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEn jälkeen sinulle voi joku jotain vastata...

Vierailija
95/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidätkö ruokapäiväkirjaa?

Mun eräs kaveri urheilee tosi paljon, mutta on silti reilusti ylipainoinen. Syökin aika terveellisesti. En tiedä mistä johtuu...

joskushan taustalla voi olla joka aineenvaihdunnan häiriö/sairaus.

Vierailija
96/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lihaksia et voi syyttää.

Syö oikeammin ja vähemmän. Treenin laatuun kannattaa myös kiinnittää huomiota. Salilla on ihan turha kuluttaa aikaansa istumassa niissä laitteissa, kamalimpia ovat reiden loitontaja- ja lähentäjälaitteet. Kävely juoksuksi, hiihdoksi, rinnetreeniä, intervallia...

Vierailija
97/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kiloa tullut takaisin, nutraamisesta aikaa 3 kk. Ajattelin aloittaa uudestaan, jotta saisin pois vielä toiset 10 g nettona:) Sitten olisinkin hoikkeliini jo eli 168/59

Vierailija
98/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanverran kävelyä. kertokaa, miten laihtuisin...paino vaan nouseen, joo tiedän, lihas painaa enemmän kuin läski...

pari kommenttia:

1. treenaat liikaa. Et ehdi palautua.

2. syöt päin persettä.

Mitään muuta ei lähtötiedoilla voi kommentoida.

Vierailija
99/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kunnossa? Vähennä hiilareita; pasta ja peruna pois (ja valkoiset jauhot). Jos käytät niin täysjyvää. Pitäiskö sun lisätä aerobista liikuntaa? Sauvakävelyä/lenkkeilyä kehiin, 4 krt/vkossa punttista kuulostaa aika paljolta. Treenaa monipuolisesti. Muista pitää myös lepopäiviä!

Vierailija
100/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sauvakävelen neljä tuntia viikossa ja teen puntteja neljä kertaa viikossa, kaksi kertaa jalat ja kaksi kertaa ylävartalo. syön monipuolisesti, mutta ilmeisesti liikaa. ruisleipää, jugurttia, rahkaa, raejuustoa, en juurikaan pastaa enkä perunaa, salaatteja, hedelmiä. syön terveellisesti mutta liikaa. lepopäiviä tulee viikossa kolme, joten ilmeisesti ihan tarpeeksi.

olen lihonut nyt karppaamisen lopettamisen jälkeen 7kg. ja kerran viikossa pidän karkkipvän

ap