Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären (15) poikaystävä viikonlopun meillä

Vierailija
12.02.2012 |

Mies ei tykkää, äkäilee mulle ja mun pitää olla se joka huolehtii ettei nuoret nuku samassa huoneessa, mene yhdessä saunaan ja menevät ajoissa nukkumaan.

Ihan yhtä jyrkkä en ole mutta silti samoilla linjoilla. Se ärsyttää ettei mies voi puhua itse vaan mä olen se viestinviejä.

Vähän kuin mun oma isäni aikoinaan, poikakaverit oli "niitä jätkiä", kotiin nniitä ei olisi saanut tuoda ja kun toin, huoneen ovi piti olla auki ja siellä paukattiin yhtenään. En todellakaan harrastanut seksiä holtittomasti heti ja mun poikakaverini olivat ihan kunnollisia. Niin ja mäkin olin aika kunnollinen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisäisin että omalla kohdallani skp-elämän aloittaminen 16-vuotiaana ei aiheuttanut katastrofia ;). Yhteensä 3 seksikumppania on ollut elämäni aikana, olen akateemisesti korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, onnellisesti naimisissa, äiti. Ihan kelpo kansalainen mielestäni. En siis mikään prostituoitu enkä pissaliisa :D

Vierailija
42/52 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää kuin se mitä lukee Sinkkosen kirjassa on se, että vanhempi osaa lukea lastaan ja tukea häntä hänen omassa elämässään. Lapset ei kasva missään tyhjiössä, jokainen kokee oman elämänsä jo pienestä asti. tuhoisinta on se, kun ei ikinä kelpaa, teki mitä vaan. Seksi 15 vuotiaana ei ole vahingollista. Varsinkaan omassa kodissaan.

minun 16-vuotias tyttäreni on poikaystävänsä kotona yötä ja poikaystävä meillä vuorotellen. Ovat kunnollisia nuoria lukion ykköstä käyviä joilla opiskelu sujuu hyvin. Eivät käytä alkoholia eivätkä polta tupakkaa.

Kun tyttäreni huolehtii vastuullisesti ehkäisyn ja opintonsa ei minulla ole nokan koputtamista.

Seksuaalinen kanssakäyminen alkoi kun olivat 15.

Mielestäni on ärsyttävää ja alamittaista puhua nuorista tytöistä jakorasioina ja tämän tekee tällä palstalla naiset.

Miksi teillä on edelleen sellainen ajattelumalli että seksiä harrastava tyttö on horo ja pojalle sulka hattuun.

Mielestäni nuorelle on parempi seurustelusuhde kun satunnaiset irtosuhdekokeilut.

Seksi yleensä alkaa kiinnostaa jossain vaiheessa yläkouluikäisenä 8-9 luokalla. En toki ole seksiin kannustamassa mutten voi sitä estääkään onhan jokaisella oikeus omaan kehoonsa.

Nuoret ovat erityisen tietoisia seksiasioista, niistä puhutaan monena vuonna peruskoulussa, ainakin yläkoulun kaikilla luokka-asteilla.

Lisäksi nuoret tietää ettei seksin harrastaminen ikätoverin kanssa ole rikos. Jos aikuinen sekaantuu alaikäiseen sitä pidän tuomittavana niin kuin lakiin on kirjattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oma koti ja oma sänky (jomman kunmman seurustelukumppanin koti).

Mieluummin neitsyyden menetys kotona kun kaverien luona, festareilla tai porttikongissa.

Oma nuoreni oli vastuuntuntoinen, ehkäisy hankittiin ennen seksin aloittamista.

Meillä on avoimet ja keskustelevat välit joten olen tietoinen missä on menty.

Vierailija
44/52 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Jumala, armahda! Miksi noin nuoret? Oi miksi? Kauheaahan tuollainen on! Kummatkin joutuvat ikuisesti palamaan tulivuoreen, kun kuolevat! Jumalalle pitää tehdä uhraus! Oi uhraus! Lihan uhraus! Tee ympärileikkaus tyttärellesi! Kenelläkään ei ole oikeus nauttia seksuaalisesta hyväilystä. Minullakin on tytär. Mieheni lähti toisen naisen kanssa pois syntieni takia. Me nukuimme samassa sängyssä, mutta emme ikinä tehneet sitä. Elimme synnitöntä elämää, kunnes hän pani sen minuun. Paholaisen. Olisi pitänyt tappaa itseni silloin. Olisin voinut katkaista kurkkuni, että olisin saanut ikuisesti olla Jumalan luona. Nyt tyttäreni, paholainen on jo 14-vuotta ja alkaa tulla pikkuhiljaa esiteinin ikään. Kiellän häneltä kaikki synnit ja rukoillahan pitää! Oi Jumala, armahda meitä ja meidän syntejämme!

Vierailija
45/52 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa samassa huoneessa nukkua? Mitä järkeä yökyläilyssä on jos ei nuku samassa huoneessa? 

Vierailija
46/52 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nuoret nykyään kirjoittelee? Minun ongelma on vaikeampi, ja tarvitsen apua nuorilta, koska heidän ajatusmaailma on erilainen, kuin median aikuisten.

Joskus voi käydä niin, että seurustelukumppani on ihan täysin sopimaton. Minun tyttäreni on hyvin kiltti ja koulussa kympin tyttö. Hän on aina ollut hyvin vastuuntuntoinen ja tarkka. Seurustelukumppani on sijoituslapsi, joka osaa manipuloida, valehtelee, sortuu helposti rikoksiin ja omaa päihdetaustan.

Nyt vain odotan, että tyttö tajuaa jättää pojan, mutta ei näytä hyvältä. Riidoissa tyttö asettuu poikaystävänsä puolelle ja vaikka ymmärtää, että poikaystävä hallitsee tyttäreni tekemisiä ja on mustasukkainen, ei tyttäreni halua jättää häntä.

Minulla on tunne, että suhde voi lopulta päättyä lähestymiskieltoon tai johonkin vielä pahempaan. Poika on ollut kuivilla seurustelun ajan, mutta sehän ei ole tae tulevaisuudesta.

47/52 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen ei minun tyttäreni tule yökyläilemään yhdenkään pojan kanssa samassa huoneessa.

Siis, mitä ennen ?

Vierailija
48/52 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on oma koti ja oma sänky (jomman kunmman seurustelukumppanin koti).

Mieluummin neitsyyden menetys kotona kun kaverien luona, festareilla tai porttikongissa.

Oma nuoreni oli vastuuntuntoinen, ehkäisy hankittiin ennen seksin aloittamista.

Meillä on avoimet ja keskustelevat välit joten olen tietoinen missä on menty.

Näinhän tämä menee, että teinit päättää itse, milloin neitsyys menetetään. Ei voi suojella tältäkään.

Vierailija
49/52 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai onko 15 aikuinen? voi hohhoijaa..

Vai sun mielest pitää olla aikanen et voi harrastaa seksiä?

Vierailija
50/52 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin varhainen seurustelu yleensä korreloi huonon koulumenestyksen kanssa, joten meillä ei niitä kavereita ole ollut öitsemässä kuin 17v ikäisillä ja sitä vanhemmilla.

ei kyllä ole "varhaista seurustelua".

Poikani on 15v ja kertoi, että heidän luokalta (22 oppilasta) seurustelee 3. Ja nimenomaan ne tytöt, joilla koulu sujuu huonosti ja aivotoiminta tapahtuu pääosin alapäässä.

Naapurin tyttö seurusteli tuossa iässä ja on kyllä nyt yliopistossa. Älä tee mitään päätelmiä.

Vierailija
51/52 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tain näin niin asioista on keskusteltava ja ehkäisystä myös.

Vierailija
52/52 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait ehkä sen käsityksen kun kerroin että oma isäni aikoinaan paukkasi huoneessani yhtenään. Meillä ei kuitenkaan niin tehdä.

Olen puhunut tyttären kanssa, kertonut että he nukkuvat ainakin nyt eri huoneissa, katsotaan sitten jatkossa tilannetta. Seksistä olemme puhuneet ja tytär oli sitä mieltä etteivät he vielä harrasta seksiä(mikä ei välttämättä kauaa päde)

ap

Olet hoitanut asian aivan erinomaisesti. Olet todella paljon fiksumpi kuin nämä sinulle neuvoja antavat.

Itseasiassa mitään ongelmaahan ei ole, kun kerran tytärkin on asian hyväksynyt. 

Ehkä teit jopa hänenkin mielestään palveluksen, jos ei itsekään oikeasti halunnut intiimimpää menoa ja voi nyt vedota vanhempien vaatimukseen, jolloin ei tarvitse ruveta poikakaverin kanssa asiasta vääntämään.

Jos suhde jatkuu, niin kuten sanoit, sitten on hyvä katsoa asioita uudelleen ja sen tytärkin tietää.

Ja siinä ehti ukkokin asiaa sulatella ja tarkistella asenteitaan.

Hyviä viikonloppuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi