Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, poliisijuttuja!

Vierailija
11.02.2012 |

Naapurissa oli eilen ihan hirvee perheriita, jota jatkui koko yön. Tuli aina sellasia 4 tunnin taukoja ja sit jatku ja jatku vielä aamullakin. Äänestä päätellen pistettiin koko astiasto hajalle ja huuto oli sellasta että itekkin olin täällä aika kusi sukassa. Olin niin raukka etten soittanut poliiseja kun ajattelin etten hitossakaan uskalla lähteä avaamaan poliiseille alaovea jos jompikumpi naapuri tulisi rapussa vastaan.

Nyt siellä alkoi taas samanlainen sota ja mieheni vasta huomautti että toivottavasti siellä ei ole niiden poika kotona (n 10v poika), eilen ei minulla tullut koko asia mieleenkään.. Nyt tuli niin paha olo kun ajattelen jos poika on siellä, että on varmaan pakko soittaa poliisit. Muija huutaa kun syötävä "ANNA OLLA VIIMENEN KERTA KUN LYÖT MUA" ja sit kuuluu sen sortin paisketta et nyt meni varmaan huonekalut uusiks. Olen silti pelkuri, voinko sanoa hätäkeskukseen etten tod uskalla lähteä avaamaan alaovea? Onko poliisilla joku yleisavain jolla he sitten pääsevät, vai pitääkö heidän sitten odotella tieskuinka kauan jotain ovenavauspalvelua :/ Ja eihän heille varmasti kerrota kuka ne poliisit soitti?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sun miehes voi sen oven mennä avaamaan? Ja on yleisavaimet.

haloo, mimmonen nippu niitä olis!

Kyllä ne odottaa talonmiestä tai sit menee ovesta läpi.

Meilläkin on yleisavaimeksi kelpaava rautakanki ja hienosäätölekakin.

Vierailija
22/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rouva lähti poliisikyydillä parempaan talteen. Tiedä sitten mikä siellä oli tilanne. Joo ja sen verran kyttäsin ovisilmästä että kaks poliisia ihan kantoivat tän rouvan kainaloista ulos sieltä kun nainen huutaa kun hyeena, potkii ja sylkee.

Tuskin oli siis poika kotona, kun veivät vain äidin ja jättivät kännisen miehen sinne.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis pitänyt olla enemmän käänteitä ja sun joutua jotenkin kuitenkin sinne rappukäytävään vaikka konttaamaan ja katsomaan niiden postiluukusta.

Vierailija
24/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rouva lähti poliisikyydillä parempaan talteen. Tiedä sitten mikä siellä oli tilanne. Joo ja sen verran kyttäsin ovisilmästä että kaks poliisia ihan kantoivat tän rouvan kainaloista ulos sieltä kun nainen huutaa kun hyeena, potkii ja sylkee.

Tuskin oli siis poika kotona, kun veivät vain äidin ja jättivät kännisen miehen sinne.

-ap

Hyvä, että sait soitettua poliisille ja tulivat nopeasti.

Vierailija
25/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoan sit paremmin kun joskus kirjotan provon:D

Tää ois muutenkin ollu varmaan aika kuiva aihe provolle, kun suurin kiista koko aiheesta varmaan ois tullu siitä onko poliisilla yleisavaimia vai ei.

No, toivottavasti ens yönä saadaan nukkua rauhassa.

-ap

Vierailija
26/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte joskus ihmetellyt niitä kerrostalojen seinissä olevia "lukkoja" niin siellä se rapun oven avain on. Ja ainakin palomiehiltä löytyy siis se yleisavain siihen putkiloon. Mutta ehkä ei sitten poliisilta, en tiedä..

Vierailija
27/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jotkut järjen jättiläiset on tukkineet purkalla sen lukkopesän.

Vierailija
28/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte joskus ihmetellyt niitä kerrostalojen seinissä olevia "lukkoja" niin siellä se rapun oven avain on. Ja ainakin palomiehiltä löytyy siis se yleisavain siihen putkiloon. Mutta ehkä ei sitten poliisilta, en tiedä..

kyllä ne on ihan huoltomiehille tarkoitettu: sähkö-, vesi-, puhelin- yms porukalle.

Luuletko että joku palomies Matti alkaa jotain putkilukkoa avaamaan jos tarttee päästä kiireellä ovesta sisään?

Voi luoja, kyllä ne menee siitä läpi.

Jos taas kiirettä ei ole, niin joku tulee avaamaan.

Vierailija
29/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmit kaulassa on pahuksen raskasta savusukeltaa, eikä ovilasien sirpaleiden lakaisukaan välttämättä nappaa jokaisen "nakit ja muusi" -keikan jälkeen.

Onko teillä jostain syystä pahvinen alaovi?

Vierailija
30/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmit kaulassa on pahuksen raskasta savusukeltaa, eikä ovilasien sirpaleiden lakaisukaan välttämättä nappaa jokaisen "nakit ja muusi" -keikan jälkeen. Onko teillä jostain syystä pahvinen alaovi?

vedetään ovi saranapuolelta irti, tai sitten moottorisahalla lukkopuolelta jos umpiovi eikä varmuutta esim. turvatapeista. Jos lasiovi, niin kädenmentävä reikä ikkunaan.

Menee n. 2-4s.

Kyllä se nyt vaan näin menee ainakin täällä Helsingissä. Myönnän etten tiedä pienemmistä kaupungeista.

Vierailija
31/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun justhan siinä joku nero kertoi, ettei sitä putkilukkoa ehdi availemaan. Siinä ei kauan nokka tuhise.

Luulisi minunkin tähän ikään (korkea) mennessä nähneen yhden jos toisenkin aukisahatun tms. oven, jos se ihan normimeininkiä olisi ovet rikkoen mennä rappuihin...

Vierailija
32/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin täällä meillä päin. Eivät odottele huoltoyhtiöitä tms. Tässä rapussa on poliisit käyneet usein. Ei oo ikinä tarvinnut mennä niille avaamaan, vaan ovat itse päästäneet itsensä sisään jos olen soittanut. :)

Vierailija
33/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ihmeen lössiä täällä on tähän aikaan?

Vähän hoksottimia ja yleissivistystä nyt.

Sen putkilukon avaamiseen, jos joku idiootti ei ole sitä liimannut tai työntänyt purkkaa siihen, menee nelinkertainen aika. Ja sit sen avaimen kanssa sohlaaminen. Siinä on sekunneista kyse kun jossain palaa tai on sydänkohtaus. Ei me aleta miettimään ja jahkaamaan.

Vierailija
34/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kolmea heräsin siihen kun yläkerrassa huudetaan ja tapellaan. Oli eka kerta kun sellaista kuulin, ja oli aika pelottavaa. Loppui pian mutta mietin että respaanko mun pitää soittaa vai minne jos se jatkuu.

Vierailija
35/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näen tämmösiä joka päivä. Kai se on ammatista ja asuinpaikasta paljon kiinni. Ja mihin kiinnittää huomiota.

Ihan sama mulle, kerroin vain miten asia on.

Vierailija
36/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kolmea heräsin siihen kun yläkerrassa huudetaan ja tapellaan. Oli eka kerta kun sellaista kuulin, ja oli aika pelottavaa. Loppui pian mutta mietin että respaanko mun pitää soittaa vai minne jos se jatkuu.

Vierailija
37/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö se sitten olekaan sekunneista kiinni?"

ime häkää ja laske kymmeneen

Vierailija
38/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö se sitten olekaan sekunneista kiinni?"

ime häkää ja laske kymmeneen

Vierailija
39/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*väännetään kiskoista =tajunta menee muutamissa sekunnissa häkämyrkytyksessä= kiskoista vääntämys ohi*

ja mitä ihmeen respaan soittoa?

Jos palohälytys soi ja tuntuu että on savua niin kuka *** oikeesti alkaa soittaan respaan? Sohva ikkunan läpi ja ulos sieltä!!

Mitä **** oikeesti lössi miettii nykyään?

Vierailija
40/41 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelija vastaa omiin juttuihinsa.

Ei voi kun nauraa näitä provoja. Täytyy olla kyllä loistava mielikuvitus kun viisii näitä suoltaa tänne_ja aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi