Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, poliisijuttuja!

Vierailija
11.02.2012 |

Naapurissa oli eilen ihan hirvee perheriita, jota jatkui koko yön. Tuli aina sellasia 4 tunnin taukoja ja sit jatku ja jatku vielä aamullakin. Äänestä päätellen pistettiin koko astiasto hajalle ja huuto oli sellasta että itekkin olin täällä aika kusi sukassa. Olin niin raukka etten soittanut poliiseja kun ajattelin etten hitossakaan uskalla lähteä avaamaan poliiseille alaovea jos jompikumpi naapuri tulisi rapussa vastaan.

Nyt siellä alkoi taas samanlainen sota ja mieheni vasta huomautti että toivottavasti siellä ei ole niiden poika kotona (n 10v poika), eilen ei minulla tullut koko asia mieleenkään.. Nyt tuli niin paha olo kun ajattelen jos poika on siellä, että on varmaan pakko soittaa poliisit. Muija huutaa kun syötävä "ANNA OLLA VIIMENEN KERTA KUN LYÖT MUA" ja sit kuuluu sen sortin paisketta et nyt meni varmaan huonekalut uusiks. Olen silti pelkuri, voinko sanoa hätäkeskukseen etten tod uskalla lähteä avaamaan alaovea? Onko poliisilla joku yleisavain jolla he sitten pääsevät, vai pitääkö heidän sitten odotella tieskuinka kauan jotain ovenavauspalvelua :/ Ja eihän heille varmasti kerrota kuka ne poliisit soitti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sun miehes voi sen oven mennä avaamaan?

Ja on yleisavaimet.

Vierailija
2/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano poliisille, että et halua sekaantua asiaan. Ymmärtävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai selitä toi hätäkeskukseen ja anna päivystävän kiinteistönhuoltajan (tms) puhelinnumero valmiiksi. Hän voi avata alaoven ja laskuttaa sitten naapuria.

Vierailija
4/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkös sua kaduttaa ja raskaasti. Ja iltsikassa luetaan, että "Nainen ja poika pahoinpideltiin raa´asti kuoliaiksi, naapurit eivät tehneet mitään".

Vierailija
5/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten soitan. Mies ei myöskään mielellään mene, ei uskalleta enää tässä asua vauvan kanssa jos edes arvailevat että olisi poliisit meidän soittamia. Tuon perheen miehestä tiedetään nimittäin sen verran että maistuu muutkin aineet kun pelkkä viina..

Vierailija
6/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sun miehes voi sen oven mennä avaamaan?

Ja on yleisavaimet.

Vierailija
7/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit eivät saa tietää, kuka soitti. Ja laita vaikka mies avaamaan alaovi.

Vierailija
8/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tiedoksi kaikille..

Vierailija
9/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassa ne odotti aina jotain kiinteistöpalvelua tms avaamaan alaovet.

Vierailija
10/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vasta soitat ne poliisit.

Vierailija
11/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin poliisin useammankin kerran paikalle. Entinen linnakundi ja narkkari sai aina välillä kohtauksiaan, jolloin sotanorsu sai turpaansa. Kamala häirikkö se eukkokin oli, mutta pakko siihen teurastukseen oli aina välillä puuttua.

Mutta asiaan.

Ei poliisi kerro kuka soittaa, ainakin jos mainitsee että ei saa sanoa. Voit mennä itse siitä alaovesta hissun kissun vaikka kävelylle kaupungille, ja jättää ulko-oven auki. Jätä vaikka joku pahvinpala tai teippaa ovisalpa mennessäsi, niin se ei mene lukkoon.

Vierailija
12/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mitä seuraavaksi tapahtuu.. Sanoin etten tiedä onko asunnossa mahdollisesti myös alaikäinen lapsi, toivottavasti tulevat kiireesti.

Sanoivat että saavat oven auki kyllä eikä tarvitse tulla avaamaan.. Karseen kuulosta huutoa vieläkin :O

-ap

Vierailija
13/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän selkärankaa touhuun ja käytte jättämässä sen alaoven auki ja soitatte sitten poliisille.

Vierailija
14/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän selkärankaa touhuun ja käytte jättämässä sen alaoven auki ja soitatte sitten poliisille.

lenkkienkin takia;) Tarkoitin etten uskalla lähteä avaamaan ovea poliisille, jos häiriköt tulevat vastaan rapussa juuri kun kipitän omaan kämppääni poliisit perässä. Ja harmiksi luin nuo roskienvienti ym vinkit vasta kun olin soittanut, se olisi voinutkin olla hyvä idea.

Vierailija
15/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän menee jännäks, pidähän meidät ajantasalla tapahtumista :)

Vierailija
16/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua tekemään. Ja näin minä tein pari viikkoa sitten, kun soitin alakertaan poliisin. Siinä välissä kun ne pätkii toisiaan, ne mitään huomaa.

Nyt soitat.

Vierailija
17/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilija joka kertoi aloittavansa nyt.

Vierailija
18/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä poliisilla on yleisavaimet.

Pääsevät siis joka ovesta läpi tarvittaessa ;)

Luonnollisestikaan tämä ei tarkoita visuaalisesti ja toiminnallisesti ihan samantyyppistä avainta kuin mitä normaalisti avaimena käsitetään.

Hyvä että soitit poliisin!

terveisin yleisavaimista maininnut

Vierailija
19/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua tekemään. Ja näin minä tein pari viikkoa sitten, kun soitin alakertaan poliisin. Siinä välissä kun ne pätkii toisiaan, ne mitään huomaa. Nyt soitat.

Vierailija
20/41 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sun miehes voi sen oven mennä avaamaan? Ja on yleisavaimet.

haloo, mimmonen nippu niitä olis!

Kyllä ne odottaa talonmiestä tai sit menee ovesta läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi