Onko kukaan syönyt Arcoxia 120 mg lääkettä?
Mulla määrättiin selässä olevan tulehduksen vuoksi kuuri.
En tiedä onko mitään järkeä jatkaa, sillä 4 päivässä olen turvonnut nestettä täyteen, sormukset ei lähde käsistä eikä mene housunnapit kiinni. Vaa'alla käynti näytti että 4 päivässä paino olisi noussut 3 kg.
Lisäksi suussa on ihan kamala metallin maku kokoajan, vesikin maistuu metallilta.
Onko tämä ihan normaalia eli sinnittelenkö kuurin loppuun?
Kommentit (77)
90 mg vahvuudesta tunnottomuutta, jonkin verran turvotusta, varsinkin vatsassa ja vahva metallin maku. Myös jonkin verran keskittymisvaikeuksia esim. lehden lukemisessa. Kipuihin ei huomattavaa vaikutusta kuurinakaan ja vahvuutta nostettiin.
120 mg vahvuudesta edellisten lisäksi hengenahdistusta ja painajaisia. Arcoxia ei sopinut minulle, joten lopetin käytön.
Mulle määrättiin tuota 120mg:sta olkapääkipuun. Olen tuota syönyt nyt neljä päivää. Metallinmaku mullakin suussa, ei muita sivuvaikutuksia.
Tuttava luki Pharmaca Fennicasta noista sivuvaikutuksista ym. ja kehoitti pääsemään tuosta lääkkeestä eroon mahdollisimman pian. Se voi aiheuttaa verenpaineen ja maksa-arvojen nousua ym.
10 päivää lääkäri mua kehoitti tuota syömään. Sitten täytyy mennä uudestaan lääkäriin, jos kipu ei ole hävinnyt. Fysioterapiaan olen menossa myös.
Minä sain artroosiin Arcoxia keväällä ja nyt on polvien lisäksi lonkat tulessa, joten uskalsin avata pakkauksen. Vahvuus tosin vain 30 mg. Kaikista pahinta on yölliset kivut, jotka tuntuvat vaimeina myös Arcoxian läpi. en uskalla ottaa enempää sillä saan rytmihäiriöitä jo Buranasta. TÄmän kanssakin niitä on vähän. Ei kivaa. Muita sivuvaikutuksia en ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään järkeä jatkaa, sillä 4 päivässä olen turvonnut nestettä täyteen, sormukset ei lähde käsistä eikä mene housunnapit kiinni. Vaa'alla käynti näytti että 4 päivässä paino olisi noussut 3 kg.
Lisäksi suussa on ihan kamala metallin maku kokoajan, vesikin maistuu metallilta.Onko tämä ihan normaalia eli sinnittelenkö kuurin loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä menisin kyllä munuaistutkimuksiin. Tuollainen turvotus saattaa olla merkki munuaisvaivoista eikä vaan läääkkeen haittavaikutus.
Arcoxia ilman reseptiä - http://medicineronline.net/ Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
Aloin etsiä onko tällä lääkkeellä muilla ollut vatsavaivoja, itselläni maha näyttää siltä kuin olisin raskaana ja ilmavaivoja jatkuvasti. Mutta tuota raudan makua en olisi kyllä tähän osannut yhdistää. Varsinkin vesi maistuu kauhealle. 2 vkoa takana, toinen moinen edessä :/
Miksi et kysy lääkäriltä Lyricaa kipuihin? Tosin eihän se mikään tulehduskipulääke ole, jos sulla selässä tulehdus.
Kauheeta myrkkyä tuo lääke käsitin ettei enää Suomessakaan oo saanut tuota, nostaa verensokerit ja munuaisille haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi suussa on ihan kamala metallin maku kokoajan, vesikin maistuu metallilta.Onko tämä ihan normaalia eli sinnittelenkö kuurin loppuun?
Mulla tuli rokotuksista 20v takaperin metallin tunne koko kroppaan ja maku. En ole ottanut piikkejä sen jälkeen. Sitä kesti rajummin noin 2 viikkoa. Nyt mulla muista syistä ollut samantapaisia oireita ja tällä menolla lähtee henki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä Lyricaa kipuihin? Tosin eihän se mikään tulehduskipulääke ole, jos sulla selässä tulehdus.
Myrkkyä sekin on. Saattaa tosin todella auttaakkin söin muutaman vuoden maksimi annoksella lihas ja hermokipuihin. Aivojaan ei silloin tosin tarvinnut käyttää. Sivuvaikutukset oli aika rajut.
Aloitin Acroxia 120 mg 7vrk kuurin eilen polven kipuun, kun polvi ei ottanut yhtään painoa päälle. Auttoi välittömästi. Särky katosi ja jalan kanssa pystyy taas kävelemään. Ei toistaiseksi minkäänlaisia haittavaikutuksia. Suosittelen.
syön 90 mg 1 x pv
6kk kävelin kepeillä lonkasta säteili valtaava kipu nivusiin. heti 1. päivällä kipu hellitti ja nyt 10. pv kävelen kun ennen vanhaa.
Mulla kysta, ödeema ja (alkava artroosi?)
Paino nousi kaksi kiloa, muutamassa päivässä. Tuli terveeseen olkapäähän uutta särkyä, mutta saattaa johtua siitä, että kun ekana yönä särky lakkasi, niin nukuin kyljelläni pitkästä aikaa. lisäksi aloitin olkapään venyttelyn ja sähköpöydän käytön seisaaltaan samana päivänä, ehkä oli kipureaktio muutoksiin.
Päänsärkyä tuli toisen silmän kohdalle ehkä neljäntenä päivänä, saattoi johtua myös kevään ekan ulkoilmakonsertin auringonvalosta. Samoin paha maku suuhun, mutta vasta päiväunien jälkeen. Otan lääkkeen iltaisin.
Eli pieniä on sivuoireet.
Eli ihan turhaan kaksi vuotta kärsit kun ratkaisuna olisi ollut painon tiputus jonka jälkeen olisi päässyt hoitoon.
Ei niistä saavutetuista kiloista tarvi niin tiukasti kiinni pitää
Siksi kielletty Yhdysvalloissa.