Onko kukaan syönyt Arcoxia 120 mg lääkettä?
Mulla määrättiin selässä olevan tulehduksen vuoksi kuuri.
En tiedä onko mitään järkeä jatkaa, sillä 4 päivässä olen turvonnut nestettä täyteen, sormukset ei lähde käsistä eikä mene housunnapit kiinni. Vaa'alla käynti näytti että 4 päivässä paino olisi noussut 3 kg.
Lisäksi suussa on ihan kamala metallin maku kokoajan, vesikin maistuu metallilta.
Onko tämä ihan normaalia eli sinnittelenkö kuurin loppuun?
Kommentit (77)
Mulla kans heti ekasta päivästä alkaen suussa maistunut outo metellinen maku. Tämän johdosta varsinkin kaikki juotavat maistuvat pahalle ympäri vuorokauden. Onneks enää kolme päivää kuurista jäljellä :)
Minulle Arcoxia ei sopinut ollenkaan. Suussa maistui koko ajan aivan kauhealta, metalliselta, ja närästi. Pahin oli kuitenkin kamala päänsärky ja pahoinvointi. Muistaakseni pahoinvointiin liittyi sydämen tykytys ja heikotus.
Sain lääkäriltä arcoxia 120 -kuurin selkäkipuun. Pistin ekan pillerin naamaan saman tien, lääkkeen ominaisuuksiin sen ihmeemmin perehtymättä. Muutamaa tuntia myöhemmin ruokailessa ihmettelin, kun en enää erota vettä, maitoa tai olutta toisistaan. Makuaisti aivan sekaisin!
Nyt parin päivän käytön jälkeen kivut ovat pysyneet kurissa, mikä on loistava asia, mutta välillä kuumottelee, on lievää päänsärkyä ja ruoat maistuvat kummalliselta. Vedän varmaan kuurin loppuun, jotta saan selän kuntoon, mutta melkoista ainetta tämä arcoxia on. En mielelläni toista kertaa syö.
Olen syönyt muutaman kuurin ja ei ollut sivuvaikutuksia
Sain hengenahdistusta (hengästyin jo kotoa parkkipaikalle mennessä) ja turvotusta jalkoihin, vatsaan ja käsiin. Ihmettelin ensin ennekuin ystävät kertoivat sivuvaikutuksista. Ei sopinut minulle. t. nivelrikko
Samat sivuoireet.Hengenahdistus,Viikonkuuri painonousi 6kg :(, vihan tunne, makuaisti sekaisin. Turvotus ihan kaamea.Kivut lähti selkäoireet poissa toimiva lääke käytin 120mg + 4mg sirdalur kaveriksi.Yhdistelmästä meni pää pyörälle etten käyttänyt yhtä aikaa.
mä söin Jakomäen terv.kesk.lääkärin määräyksestä 2008 1vuoden ajan 8kpl Panacod ja 120mg Arcoxia/vrk.sitten pääsin ahtaumaleikkaukseen ja Töölöössä vasta sain tietää että väärä annostus!! nyt 2014 kotiuduin pallolaajennuksesta kun sydän täynnä tukoksia ja sydäri !! kiitos vain nykyinen ylilääkäri...
Olen muutaman päivän syönyt 120 mg. Ei mitään sivuoireita. Kipu lähti heti pari tuntie ensimmäisen lääkkeen oton jälkeen. Minulle se määrättiin kovaan nivelkipuun. Nyt on saanut nukuttua yöllä.
Kaikki lääkkeet eivät sovi kaikille. Minullakin turposi Arcoxiasta jalat ja kädet siihen malliin, että lääke vaihtui Voltareniin. Se taas ei minulla aiheuttanut juuri sivuvaikutuksia.
Arcoxian syöjä!
Hei olen joutunut pahan nivelen kuluman vuoksi syömään arcoksia 90 mg 1 x vuorokaudessa. Yksi kuukausi on kulunut lääkkeen aloittamisesta. Itselläni ei ole kovin paljoa sivuvaikutuksia, mutta sen voin sanoa että ensimmäistä kertaa, se lääke on auttanut! Voin taas vapaasti kulkea polveni kanssa ilman polvitukea. Hyvähän on seurata jos joitakin oireita tulee, mutta siinä voi itse tarkoitus jäädä huomaamatta. Uskon että on paljon nivelvaivaisia(nivelreuma/nivelrikko) ihmisiä jotka saavat kyseisestä lääkkeestä sen avun mitä he tarvitsevat. Älkää syökö jos tuntuu pahalle, vaan pyytäkää jokin toinen lääke tilalle. Eräs tunnettu Fysiatri sanoi aikanaan minulle että:" ei sellaista lääkettä ole keksittykään, josta ei jotakin sivuoireita tule." Jos saa avun kipuun , on ehkä kärsittävä pientä sivuoiretta? Mutta jokainenhan itse loppupelissä päättää syökö lääkkeitä vai ei! Ja kärsiikö vai ei!
Ihmiset hyvät. Luonnosta löytyy lääkkeitä jokaiseen vaivaan mitä Maailma kantaa!! !! ! Tajuatko ? !!!! Miksi kukaan edes menee apteekkiin kun suurin osa lääketeollisuuden pillereistä kerääntyy kehoon ja hyvin moni aivoihin. Aivoihin kerääntyvät 'lääkkeet' (myös moni E-aine toimii näin bytheway) muovaavat persoonallisuutta.
Nyt kun luit ylläolevan niin mietit vähättelevästi tai olet samaa mieltä. Jos et ole ennen perehtynyt luonnon antimiin niin klikkaa Google auki ja kirjoita sinne esimerkiksi 'mesiangervon käyttö' tai 'vadelman vaikutukset', 'siankärsämö'. Siis noita kasveja on tosi moneksi ja niitä löytyy kaikkialta.
Sinne vaan keräämään pikku patikkaretkelle, takaisin kotiin käsittelemään kasvit ja eikun teetä keittämään tai jonkin sortin ruuan joukkoon ja lääkitys on kohdillaan! Eikä sivuvaikutuksia ole ellei kasveja käytä liikaa. Siksi kannattaa kuitenkin lukea ainakin huikeat 10+ minuuttia per kasvi, ettei näin käy. Onnea..
Minulle läkäri määräsi Arcoxia juuri sen takia, että se on vatsaystävällisempää, kuin esim. burana. Polvisärkyyn.
ARCOXIA 120mg sain viikon kuurin, kun venäytin polveni.Ihmettelin kun luin mihin lääkettä käytetään, että miksi lääkäri(yleislääkäri) sitä venähdykseen määräsi, eikä jotain tavallista kipulääkettä ? !Kävelen kuitenkin polvella melko vaivatta. Tänään kaksi päivää kuuria syötyäni heräsin outoon tuntemukseen naamassa ja peilistä näkyi punaiset isot turvoneet, kutiavat ihottuma-alueet silmien alla ja koko kasvojen iho kutiaa! Koskaan kasvoissani ei ole ennen ollut mitään tuollaista ihottumaa/kutinaa ja lähentelen sentään kuuttakymmentä. Harvinaisen sivuoireina mainitaan iho-ongelmat ja minä ne olen nyt ilmeisesti saanut.Inhottavaa ja taas pitää tuon oireilun takia mennä lääkäriin ja hoitoa saamaan :( Onko kasvojen ihoon tullut muilla vastaavia oireita ja miten häipyivät tai miten sitä on hoidettu?
En ole huomannut muita sivuvaikutuksia kuin metallisen maun suussa jonkin aikaa tabun ottamisen jälkeen.
Täällä Arcoxia 120mg viikon kuuri menossa, ja makuhäiriö johtuu siis lääkkeestä. Laitoin Googleen Arcoxia maku, ja tämä ketju tuli vastaan. Olen ihmetellyt että olenko epähuomiossa sivellyt kasvorasvaa huuliini ja sitten liponut huuliani, vai mikä selittää tämän happaman, metallisen maun suussani, mutta johtuukin siis tästä lääkkeestä mitä aloinkin jo miettimään. Yök. Onneksi enää 2 tablettia jäljellä.
Mullekin määrättiin Arcoxiaa muutama viikko sitten selkärankareuman kipuihin. Heti lääkkeen aloitettuani mulle tuli aivan järkyttävää huimausta. Bussissa istuminen tuntui ihan vuoristoradalta ja koko ajan tuntui että pyörryttää. Nyt huimaus on onneksi vähän tasoittunut.
Tuota turvotusta en aiemmin edes osannut yhdistää lääkkeeseen, mutta nyt kun mietin niin parin viikon sisällä on kyllä farkut kiristäneet enemmän vaikken ole ruokailutapoja muuttanut.
Olen syönyt n. viikon kuurin ja ei mitään sivuvaikutuksia.
Mutta tulehdus parani.
Sain aivoinfarktin 47-vuotiaana, eikä yli vuoden tutkimusten jälkeen löydetty siihen syytä. Itse väitän, että sen aiheutti silloin välilevytyräkipuun syömäni Arcoxia. Aivohalvaus ja sydäninfarkti mainitaan myös ko. lääkkeen haittavaikutuksissa (1-10 potilaalla 1000:sta). Kyseistä lääkettä ei ensinkään saisi syödä viikkoa pitempää kuuria yhteen menoon. Jokainen itse päättäköön mitä lääkkeitä käyttää. Kaikkea ei tarvitse syödä, mitä lääkärit määräävät.
Olen syönyt arcoxia 90mg 6 päivää olkapään kipuihin. Oireet vatsa löysä, ilmavaivat, turvotusta ja nestettä kehossa. sormet turvoksissa ettei sormukset lähde sormista. ja väsymystä. täytyi lopettaa lääke kun niin epämukava olo.