Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan syönyt Arcoxia 120 mg lääkettä?

Vierailija
10.02.2012 |

Mulla määrättiin selässä olevan tulehduksen vuoksi kuuri.

En tiedä onko mitään järkeä jatkaa, sillä 4 päivässä olen turvonnut nestettä täyteen, sormukset ei lähde käsistä eikä mene housunnapit kiinni. Vaa'alla käynti näytti että 4 päivässä paino olisi noussut 3 kg.

Lisäksi suussa on ihan kamala metallin maku kokoajan, vesikin maistuu metallilta.

Onko tämä ihan normaalia eli sinnittelenkö kuurin loppuun?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt myös pitkiäkin aikoja Arcoxiaa lähinnä 60mg tai 90mg reumaattisiin kipuihin ja parempaa lääkettä ei ole vielä vastaan tullut! Itselleni ei tullut kyllä minkäänlaista sivuoiretta ja kivut katoavat lähes täysin. Mikä parasta, vaikuttavat tarpeeksi pitkään! Arcoxia pelastaa säännöllisin välein mun elämän:)

Vierailija
22/77 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2012 klo 09:13"]

Silti äitini on joutunut syömään sitä jo lähes ½v. Samoin Panacodia. Leikkausjonot on niin pitkät. Panacodista meni maha kovalle, siitä päälle ummetuslääkkeet yms. Että näin meillä !

Paska puhetta. Reumaatikot syövät Arcoxiaa joka päivä 120mg-240mg. Tätä siis vuosia ja mahdollisesti vuosikymmeniä. Arxociaa ei ole ollut vielä markkinoilla vuosikymmeniä, mutta tulevaisuudessa.

T : Se, jonka äiti jonottaa lonkkaleikkausta

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä menisin kyllä munuaistutkimuksiin. Tuollainen turvotus saattaa olla merkki munuaisvaivoista eikä vaan läääkkeen haittavaikutus.

Vierailija
24/77 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää 90mg takana ja banjot soi (maha täysin sekaisin). Tosin vain 2vkn kuuri, mutta..

Vierailija
25/77 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100 kg painava 27v mies. Rasva prosentti 8-10. Söin nivel rikkoon arcoxia 120 mg 1kpl päivässä. 4 päivän kuurin keston jälkeen ei toivoa jatkaa kuuria loppuun. Ensin tuli väsymys oireet. Sitten vatsa oireet. Sitten masennus ja viha oireet. Kun sydän oireet alkoivat, lopetin kuurin. Rytmihäiriöitä tarjoilee ja olo on KAMALA!

Vierailija
26/77 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutamassa päivässä melkein kaikki haittavaikutukset mitä tuoteselosteessa lukee. Järkyttävä turvotus nilkoissa, verta ulosteessa, todella korkea verenpaine, rytmihäitiöitä jne.

Vierailija
27/77 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt syödä 7pv kuuri, toisena päivänä puutuivat jalat ja kädet, lopetin 4 päivän jälkeen. Nyt viikko lopettamisesti kädet ja jalat edelleen todella puutuneet, ei saa näprättyä kauluspaidan nappeja kiinni, jalat ei tunne kylmää kuumaa, ja jatkuva pistely...

Vierailija
28/77 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcoxiaa syödään esim.selkärankareumaan.

Ja ainakin minä syön sitä jatkuvasti. Ei vaikeita sivuoireita.

Vierailija
29/77 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Arcox vähän lisää ahdistusta, jos on taipumusta paniikkiin, sekä tekee olon voimattomaksi, ainakin kaltaisellani fibromyalgiapotilaalla, tosin itse tautikin, lihastulehdus, aiheuttaa ko.oireita.

Vierailija
30/77 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työterveyslääkäri määräsi panacodia 1mg 1-3 krt vuorokaudessa tarvitessa ja arcoxia 120mg 1krt/vrk, kipu lähti mutta jumalattomasti hikoilin, oikein valui hikipisaroita otsalta. Ja hikoilukohtauksia tuli useita tunnin aikana, jopa yöllä nukkuessakin usein sai peiton heittää pois ja silti hiki valui norona otsalta. Loppuaikana kuurista jätin jo panacodin vähemmälle otin vaan puolikkan kahdesti pv:ssä. Nyt on kuuri takana ja hikoilu pienentynyt, joten hikoilua  ainakin minulle teki  lääkeyhdistelmä, muita oireita en huomannut.

Vierailija
31/77 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aiheutti jatkuvan metallinmaun suuhun, kaikki mitä söi, maistui metallilta niin kauan, kun lääkkeen vaikutus lakkasi. Kipuun ei juurikaan auttanut. Turvotusta en huomannut aiheuttavan.

Vierailija
32/77 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmennyt mitään sivuoireita kovas piereskelyä lukuunottamatta...

Vierailija
33/77 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut tuosta mitään sivuvaikutuksia? Vahvuutta en muista, mutta auttaa selkä vaivoihin hyvin, lisäksi sirdalut 2x4mg , tramalista ja panacodesta en enää muista ja lyricasta menee pönttö ihan sekaisin.
Välilevy pullistumat ja tyrät häviää, suurimmaksi osaksi itsestään pikkuhiljaa, sauvakävely on hyvä lääke ja mahallaan maaten taaksepäin taivutukset rauhallisesti pumppaamalla, googlettakaa ja katsokaa ohjeet että teette oikein, en enää muista mikä hoito se oli nimeltään.

Vierailija
34/77 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tunti, toista sitten ekan, tai siis, uskalsin ottaa sitä vain kolmannestabletin, olisi pitänyt ottaa 90 mg. Unohdin koko lääkkeen oton jo, mutta sitten iski pitkästä aikaa sellainen rytmihäiriörumba, että huh! Mitähän olisi, jos olisin ottanut koko tabletin...

Ja joo, suuta kuivaa. Metallin makuakin osaan sekaan kuvitella. Ei kivaa, ei ainakaan nuo rytmihäiriöt. Tiskivuoren purku olisi tarpeeksi teettävää jo ilmankin..

Vierailija
35/77 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä 60 mg, ei mitään sivuoireita. Auttaa nivelkipuun niin että saan nukutuksi ja pystyn käymään töissä.

Vierailija
36/77 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka väitit, että arcoxia ja panacodia ei saa ottaa samaan aikaan..miksi??
Just tulin lääkäriltä, jonka ohje oli 800mg burana slow 1-2/pv, arcoxia 120mg 1/pv, 2kpl panacod 3-4krt/pv sekä sirdalud 6mg illalla.. Ihan hirvee selkäkipu ja hermosärky jalassa (kuukauden päästä leikataan välilevyn pullistuma), mutta tällä koktaililla pystyn käymään töissä.. :)

Vierailija
37/77 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2012 klo 09:13"]

Silti äitini on joutunut syömään sitä jo lähes ½v. Samoin Panacodia. Leikkausjonot on niin pitkät. Panacodista meni maha kovalle, siitä päälle ummetuslääkkeet yms. Että näin meillä !

T : Se, jonka äiti jonottaa lonkkaleikkausta

[/quote]

Leikataanko Tampereen Coxassa?

Vierailija
38/77 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tuli arcoxiasta törkeen kova ihottuma. Eikä millä meinannu lähteä pois

Vierailija
39/77 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 120 4-vuotta,ei ongelmia. Jos on rytmihäiriöitä, ihottumaa, turvotuksia yms, on syytä lopettaa käyttö ja käydä mittauttamas GLA -(gammalinoleenihappoarvo.
Jos GLA synteesi on estynyt, ei muodostu supereikosanoidi pge1 ja arxosian plokatessa arakinonihappolinjalta valmituvan prostasykliinin, on äkkilähdön vaara olemassa. Luontaistuotekaupasta löytyy
Gla:ta, ota 2-10mg/vrk viikon ajan ja kokeile, joko kroppa sietää arxoksia. GLA-synteesiä voi virittää myös sen muodostajaentsyymin d6d-desaturaasin katalysaattoreilla, Zn, Mg ja B6-vitamiinillä.
Voit myös kysyä tästä lääkäriltä, mutta jos hän näyttää kiusaantuneelta ja mumisee jotain epäselvää, pyydä häntä lukemaan vaikkapa lyhyt oppimäärä eikosanoideista.
))

Vierailija
40/77 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän meni nyt suunnilleen kaikki faktat pieleen...
Kodeiini ei ole heroiinijohdannainen. Arcoxian kanssa ei tarvitse vältellä parasetamolia tai kolmiolääkkeitä, mutta ibuprofeiinia tai muita tulehduskipulääkkeitä ei kannata ottaa samanaikaisesti.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:09"]Kyllä silloin tällöin syön 120 mg 7 vrk:n kuureina piennivelten tulehduskiputiloihin ja toimii kyllä kohtuullise hyvin. Pitää toki muistaa, että oheen ei tule otta codeiinilääkettä kuten Panacodia. Se yhdistelmä voi jo aiheutta kummallista tunnetta. Codeiinihan on heroiinijohdannainen. Jos jotain muuhun kipuun tarttee ibuprofeiini tai parasetmol sellaisenaan ilman codeiinia. Kaikilla lääkkeillä voi olla sivuvaikutuksia, mutta Panacod ei todella sovi arcoxian kanssa yhdessä kuten ei tietenkään muutkaan huumaavat aineet tai alkoholi.  
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi