Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni käski mun käyttää treenikuulia =0 jäin suu auki

Vierailija
26.01.2012 |

Mitä ihmettä saako tämmöistä pyytää? Mulla on värkki ihan kunnossa eikä mitään ongelmia esim. virtsankarkailua tms. Seksielämäänkin oikein tyytyväinen. Mitä pitäis sanoa miehelle? Kyllähän tämmöinen loukkaa..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tarkottanu kahvakuulia?

Vierailija
2/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnut miehestä löysältä. Itse en ole synnyttänyt enkä mitään, mutta huomasin itselläni saman ongelman, ja kun puhuin treenikuulista, mies oli samaa mieltä. Ei siinä ole mitään loukkaantumista kun asia on helposti korjattavissa. Tuntuu se seksi itsestäkin paremmalta silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan sinne ja sitten...?

Vierailija
4/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit kahvakuulat sinne ja sitten kysys että no onko parempi? Jos ne vaan sinne mahtuisi. t. ap

Vierailija
5/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718

mies voi käyttää painona esim. pyyhettä.

Vierailija
7/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulien käyttö alkoi kun kerran mies ehdotti sellaisia ollessamme seksikaupassa. Nyt 4v ja käytän niitä vieläkin melkein joka päivä.

Vierailija
8/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulien käyttö alkoi kun kerran mies ehdotti sellaisia ollessamme seksikaupassa. Nyt 4v ja käytän niitä vieläkin melkein joka päivä.

kyllä se jumpattu muna vaan on hyvä..

Vierailija
9/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se jumpattu muna vaan on hyvä..

Kyllä miehenikin harrastaa lantionpohjajumppaa, siis sitä miehelle tarkoitettua.

Vierailija
10/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen sentään voi tehdä omalle värkilleen jotain, mies ei oikein voi penistään kasvattaa..

Vierailija
11/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen sentään voi tehdä omalle värkilleen jotain, mies ei oikein voi penistään kasvattaa..

että mieskin voi tehdä ihmeitä vehkeelleen..

Vierailija
12/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/27 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni sanoisi mulle noin ja kannustaisi kuulien käyttöön! Ei tietenkään vihjailut siitä, että on löystynyt jne ole kivoja, mutta nyt synnytyksen jälkeen olen itse ollut halukas ostamaan itselleni "treenikuulat", mutta mieheni ei ole lainkaan innostunut asiasta. On kai skeptinen niiden tuomasta hyödystä, eikä tykkää että sisälläni on mitään muutakun hänen vehkeensä! :D

Vierailija
14/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaks koli neli, kaik yhes koos! :D

Vierailija
16/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni sanoisi mulle noin ja kannustaisi kuulien käyttöön! Ei tietenkään vihjailut siitä, että on löystynyt jne ole kivoja, mutta nyt synnytyksen jälkeen olen itse ollut halukas ostamaan itselleni "treenikuulat", mutta mieheni ei ole lainkaan innostunut asiasta. On kai skeptinen niiden tuomasta hyödystä, eikä tykkää että sisälläni on mitään muutakun hänen vehkeensä! :D

Tamponeista, kuukupista, ehkäisyrenkaasta? Käytän myös kuulia noiden lisäksi ja mies todella hyväksyy sen.

Vierailija
17/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen hämmennyksen/sekaisen tunteen jälkeen kokeilin niitä ja tykästyin ensikerrasta alkaen.

Tästä ehkä 7-8v aikaa ja en ole muuta lantionpohja jumppaa tarvinnutkaan

Vierailija
18/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niihin kuuliin tulee, niin liekö ne nyt niin tehokkaita sitten kumminkaan. Tai itse en ole kokenut niissä olevan mitään "pitämistä". Tosin ei ole kovasti löystynyt paikatkaan, koska ei ole ollut virtsan karkailua tms. Selkeästi kuitenkin lantion alueen hermotus häiriintyy raskauden ja synnytyksen myötä ja mun kokemuksen mukaan kyllä monipuolinen vatsa-lantio-alueen jumppa auttaa parhaiten. Se kun muistaa pitää "paketin koossa" ja kunnolla "imun" päällä vaikkapa ihan tavallisella lenkillä, jolla kävelee ja vähän hölkkäilee. Tietysti juuri kuulat voivat olla apuna aktivoimaan oikeita lihaksia. Ei se pelkkä kuulien sisällä oleminen juuri mitään kuitenkaan minun nähdäkseni tee, eikä niissä sinänsä mun kokemuksen mukaan mitään "pitämistä" ole, ei ne putoa. Eli pelkkä kuulien paikalleen laittaminen ja homman jättäminen siihen on kyllä enemmän vain itsepetosta kuin kunnon jumppaa.

Vierailija
19/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niihin kuuliin tulee, niin liekö ne nyt niin tehokkaita sitten kumminkaan. Tai itse en ole kokenut niissä olevan mitään "pitämistä". Tosin ei ole kovasti löystynyt paikatkaan, koska ei ole ollut virtsan karkailua tms. Selkeästi kuitenkin lantion alueen hermotus häiriintyy raskauden ja synnytyksen myötä ja mun kokemuksen mukaan kyllä monipuolinen vatsa-lantio-alueen jumppa auttaa parhaiten. Se kun muistaa pitää "paketin koossa" ja kunnolla "imun" päällä vaikkapa ihan tavallisella lenkillä, jolla kävelee ja vähän hölkkäilee. Tietysti juuri kuulat voivat olla apuna aktivoimaan oikeita lihaksia. Ei se pelkkä kuulien sisällä oleminen juuri mitään kuitenkaan minun nähdäkseni tee, eikä niissä sinänsä mun kokemuksen mukaan mitään "pitämistä" ole, ei ne putoa. Eli pelkkä kuulien paikalleen laittaminen ja homman jättäminen siihen on kyllä enemmän vain itsepetosta kuin kunnon jumppaa.

On just ne sellaiset pienimmät kuulat, jotka kyllä tottumattomalta, synnyttäneeltä ainakin, meinaavat tipahtaa samantien lattialle :D. Kun vaan ahkerasti käyttää kuulia, pysyy ne sisällä yhä kauemmin ja kauemmin jne jne. Jotkut Smartballsit pysyy kyllä helposti sisällä, ovat niin isokokoiset. Mutta se eivät olekaan ns. treenikuulat.

Vierailija
20/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa vielä tiukemman vaikka kuin olis värkki kunnossa. se ajatus vaan tiukasta kiehtoo niin että järki pysähtyy.

sano vaan et oot alkanu käyttää, (vaikka et olisikaan), eikohän se mies sillä tokene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan