idea leuattomuusketjusta: mitä valtavirrasta poikkeavia piirteitä vartalostanne löytyy?
Minulla lantion "kaksoiskuhmura". vaikea selittää, mutta yritän. Eli kun normaalisti naisen vartalon "prototyyppi" menee tiimalasisti, alakropassa siis vyötärö -> lantio leventymä ja siitä sitten taas soukkenee alaspäin koivet. Noh, mulla on lantioluiden kohdalla tämä leventymä. Sitten kapenee vähän ja tämän kaventuman alapuolella peba-yläreisileventymä. Se on aivan hullunkurisen näköinen, ja vaikka sen näkee niin sitä ei ihan ymmärrä miten se voi mennä noin. XD Kireitä mekkoja ei tulekaan paljoa käytettyä.
Mitäs hassua teiltä löytyy?
Kommentit (72)
Tai siis, toisella puolella ei ole selkeää uumaa laisinkaan (ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan =D). Tämä johtuu ihan skolioosista.
Nuorempana se häiritsi todella paljon ja pidin vain löysiä vaatteita, koska kireiden kanssa tuo näkyy selvästi. Uimassa en myöskään käynyt laisinkaan kun silloin epäsymmetrisyys näkyi aivan varmasti.
Nyt vanhempana en jaksa enää välittää vaan puen päälleni mitä haluan.
Kasvot:
- hyvin pieni leuka
- suuri, pullea kaksoisleuka (ei johdu painosta)
- littanat poskipäät
- pienet, lähellä toisiaan olevat silmät
- roikkuvat yläluomet (oli jo lapsena)
- epäsymmetriset piirteet, ihan kuin naamaa olisi venytetty kuvankäsittelyohjelmalla toiselta puolelta vinoon
- oravan + vampyyrin hampaat, eli kaksi suurta etuhammasta, ja niiden viereiset hampaat hyvin pienet - kulmahampaat taas huomattavan pitkät
Muuta:
- ohuet hiukset, joiden lomasta kuultaa päänahka
- hyvin leveä lantio
- lyhyet sääret suhteessa muuhun vartaloon
- lyhyet nakkisormet
- sisäänpäin kääntyneet lättäjalat
- huono ryhti, johtuu skolioosista
- A-rinnat
Kasvoissani on lisäksi sellaiset ylimääräiset pussit, joita nimitän rakastavasti kiduksiksi. Ymmärtääköhän kukaan, mitä tarkoitan? Ne ovat kuin silmäpussit, mutta paljon laajemmalla alueella silmien alapuolella, ja eivät yhtä ulkonevat. Kuitenkin selvästi kolmiuloitteiset, erilliset alueet, jotka ikään kuin jakavat posket kaaren muotoisella, vaakasuuntaisella rajalla kahtia. Vaikea selittää!!
Kasvot:
- hyvin pieni leuka
- suuri, pullea kaksoisleuka (ei johdu painosta)
- littanat poskipäät
- pienet, lähellä toisiaan olevat silmät
- roikkuvat yläluomet (oli jo lapsena)
- epäsymmetriset piirteet, ihan kuin naamaa olisi venytetty kuvankäsittelyohjelmalla toiselta puolelta vinoon
- oravan + vampyyrin hampaat, eli kaksi suurta etuhammasta, ja niiden viereiset hampaat hyvin pienet - kulmahampaat taas huomattavan pitkätMuuta:
- ohuet hiukset, joiden lomasta kuultaa päänahka
- hyvin leveä lantio
- lyhyet sääret suhteessa muuhun vartaloon
- lyhyet nakkisormet
- sisäänpäin kääntyneet lättäjalat
- huono ryhti, johtuu skolioosista
- A-rinnat
Ihan sama kuin sinulla! Milläköhän saisi joko "yläläskit" pois tai kolon täytettyä?!
Ei mitenkään muuten erityisen isot (eli korvalehti ei ole leveä/pyöreä) mutta yläreunasta korvannipukkaan yllättävän pitkät. Ja pitenee vain iän myötä (40+).
Joudun aina tupeeraamaan hiukset oletetun takaraivon kohdalta ja muotoilen niillä itselleni sellaisen.
Samasta syystä en voi käyttää minkäänlaisia nauhapantoja, ne eivät pysy päässä, vaan napsahtavat takakautta pois.
Lisäksi mulla on epämuodostunut nenä. Suoraan edestä katsottuna sitä ei välttämättä huomaa, mutta vähänkin alaviistosta katsottuna näkee, että toinen sierain on ihan lytyssä.
Kulmahampaani ovat siis tavalliseen verrattuna melkoisen pitkät ja teräkärkiset. Halutessani saan ne myös esille alahuulen päälle muiden hampaiden pysyessä piilossa. Ja tämä siis ihan luonnostaan, ei ole mitään hammasproteeseja. :D
ja olen ammatiltani hammashoitaja, moni hammaslääkäri ehdotellut erilaisia hoitoja, mutta itse olen näihin niin tottunut etten ole viitsinyt asialle mitään tehdä. Normaalisti näitä omia "vamppyyri" kulmiksiani ei "pusuhuulieni" takaa näy.
on niskassa kyhmy, siis semmonen kyrmyniska. Sukuvika:)
kauneusluokitusten mukaan kaunis nainen. Mutta on karmea salaisuus jota kukaan ei tiedä.
Minulla on hirveät kovettumat jalkapohjissa, päkiöissä. Ne ovat olleet minulla aina, siis ensimmäiset jo lapsena ja sitten vain pahentuneet.
Lisäksi toiseen jalkaan tuli syyliä, joten se näytti ihan kamalalta. Menin poistattamaan ne laserilla (on muuten aika iso ja hankala hoidettava) mutta yksi iso syylä tuli takaisin.
Olen lopettanut korkokenkien käytön, mutta jalkapohjat ei parane, jalkahoidoista huolimatta. Kun jalat ovat kuivat, askellus "kopisee".
En näytä jalkapohjiani edes miehelleni.
Lantion kaksoiskuhmura (hieno nimitys, muuten!), jokseenkin huono ryhti ja sen mukanaan "tuoma" pallomaha. Nämä olen aikaansaanut ihan itse (en kehu, totean vain). Sen lisäksi minulta löytyy vino selkäranka.
Yksinkertaistetaanpa hieman kokonaiskuvaa: jos huippu-urheilijalla on hyvä ryhti, timmi sikspäkki keskivartalossa ja askel kevyt kuin höyhenillä leijailis, niin minä olen sen tyypin täydellinen vastakohta. Töttöröö.
olleet lapsesta asti. Olen yli 30-vuotias ja vasta nyt alkaa vähän tuntua siltä, että voin pukea päälleni vaatteita, joissa pihtipolvisuus näkyy. Hyvin näillä kintuilla liikkeelle pääsee, vaikka kauniit eivät olekaan!
Itselläni on täysin olemattomat rinnat. Siis edes AA-kuppi ei täyty. Ennen lapsia oli B-kuppi. Ajattelin ehkä mennä leikkauttamaan B-kupin takaisin.
Minulla on myös päälaella "kraatteri", eli kun päätäni tunnustelee, tuntee selvästi sellaisen pyöreän, noin 5 cm halkaisijaltaan olevan selkeän kuopan. : O Kaveritkin sitä välillä ihmeissään kokeilevat, on se niin kumman tuntuinen.