Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

idea leuattomuusketjusta: mitä valtavirrasta poikkeavia piirteitä vartalostanne löytyy?

Vierailija
09.02.2012 |

Minulla lantion "kaksoiskuhmura". vaikea selittää, mutta yritän. Eli kun normaalisti naisen vartalon "prototyyppi" menee tiimalasisti, alakropassa siis vyötärö -> lantio leventymä ja siitä sitten taas soukkenee alaspäin koivet. Noh, mulla on lantioluiden kohdalla tämä leventymä. Sitten kapenee vähän ja tämän kaventuman alapuolella peba-yläreisileventymä. Se on aivan hullunkurisen näköinen, ja vaikka sen näkee niin sitä ei ihan ymmärrä miten se voi mennä noin. XD Kireitä mekkoja ei tulekaan paljoa käytettyä.

Mitäs hassua teiltä löytyy?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selkeä jakoviiva nenänpäässä. Lisäksi "toinen" nenänpääni on varmaan 4 mm pidempi kuin toinen. Kävi jopa 10 v. Sitten plastiikkakirurgin konsultaatiossa leikkausta varten mutta päädyinkin pitämään kluyvarin just sellaisena kun se on vaikka rahatkin oli jo säästettynä leikkausta varten. Eläköön yksilöllisyys!

Vierailija
22/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksöispahkura. Eli mulla se levein kohta on lantion luiden kohdalla, perse taas on aika pieni ja sivuista lattana. Sopivilla vaatteilla saan kyllä feikattua tiimalasivartalon, eli kovin valtava tuo yksöispahkura ei ole.

Nenä on hirveän iso, mutta onneksi suora.

Takaraivo on littana, mikä saa hiukset näyttämään paljon ohuemmilta mitä ovatkaan.

Sormet pitkät ja niissä on isot nivelet.

Silmänaluset aina tummat, eli meikkiä tarvitaan.

Mullakin on reidet tosi lähellä toisiaan, kiinni suorastaan.

Jotain positiivistakin:

Hoikka figuuri, kauniit silmät, pitkät jalat, täydelliset hampaat (valkoiset ja niin suorat rivistöt ettei hammaslääkärikään ollut kuulemma koskaan sellaisia nähnyt).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella pieni, lähes olematon leuka ja pyöreät posket. Silmät ovat epäsymmetriset luomien suhteen, toisessa silmässä luomi "roikkuu" enemmän edessä.

Rinnat ovat erikokoiset, mutta eivät pahasti, toinen A ja toinen ehkä A++. Nännipihat ovat siis myös erikokoiset, eli kokoeron taitaa huomata muutkin kuin minä. Lisäksi mulla on kuopparinta, eli rintakehän luussa on keskellä rintoja ihan selvä kuoppa tai syventymä. Taitaa olla naisilla harvinaisempi "vaiva" kuin miehillä. En ole koskaan kellään muulla nähnyt moista. :D

Jalkaterissä on ylipronaatiota, eli ovat tavallaan kallellaan liikaa sisäänpäin, lisäksi toinen jalka kääntyy kävellessä enemmän eteen. Lisäksi mulla on todella kapeat pohkeet, normaalit saappaat saattaa jäädä ihan lörpöttämään varresta.

Mitkään näistä jutuista ei kyllä häiritse sen kummemmin, olenpahan ainakin erikoinen. :)

Mistä sitten tykkään? Hiuksista, silmien väristä, käsistä (ovat sirot ja pienet), vartalon muodosta pääosin ja siitä, että mulla on aika pitkät jalat. :)

Vierailija
25/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapääni takaosassa olevat luut ovat todella terävät ja siihen alle tulee "hymykuoppa" :)

Vierailija
26/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella pitkä leuka. Sellainen noita-akkahenkinen. Siinä sinänsä mitään kummallista ole, mutta mulla on sen leuan päässä on lihas, jolla voin heiluttaa sitä leuan päätä. Siis niin että esim hampaat on purtu yhteen ja leukaluu ei liiku. Vaikea selittää...

Vierailija
28/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeet silmät ja pitkät paksut hiukset.

vain n. 9/10...

Että sinänsä hailakat silmät ja maantienväriset hiukset on paljon erikoisempaa.

valtavirta=suomalaiset:) Vai tarkoittiko ap koko maailmaa?

Vierailija
29/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sydän http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm

Miten muut tuplapahkuraiset? Onko se tämä?

Vierailija
30/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso rintakehä, ja kroppa on kanssa muutenkin outo, eli vyötärö, sit paksu osa, sit "hymykuopat" ja sit taas leveämpi osa.. Just ostin legginsit, kokoa l-xl, koska se vyötäröosa ei voinu olla pienempi, mut mun pylly ja reidet ei täytä niitä housuja, vaan ne roikkuu ahterista... :/ Sit on vielä pitkä selkä ja lyhyet jalat.. YÖK, kuulostanpa karmeelta.. :(

No jos kerrotaan vielä mistä oon saanu kehuja, niin hyvät/upeat tissit (rintsikat päällä), kauniit silmät, seksikäs suu, täydellinen perse, ihanat hiukset, pukeutumistyyli/meikki, ja sellainen vielä mikä ei ulos päin näy, niin kaunis, tiukka ja hyvänmakuinen pimpsa. :)

Vierailija
31/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin vinot hampaat. En ole nähnyt yhtä vinoja kenelläkään oman ikäluokkani (n. 30) edustajalla. Ja näitä on oikaistu lapsena, mutta palautuivat takaisin.

ei rintoja käytännössä ollenkaan

lyhyet länkisääret

julmetusti luomia

alipaino + pömppömaha, näytän siltä kuin olisin 4 kuulla raskaana

Vierailija
32/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sydän <a href="http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm" alt="http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm">http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm</a&gt;

Jos sillä sydän-kuviolla ois ollu kunnon kuopat siinä mis uikkarinlahje loppu, nii sit ois ollu oikeen tyylinen.. Mut nyt ei kyl sinne päinkää..

Vierailija
33/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sydän <a href="http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm" alt="http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm">http://www.sewrob.com/Custom%20Tailoring_files/HIP%20TYPES.htm</a&gt;

Joo, mä oon se yksöispahkura ja oon tollanen sydän aika lailla. Neliö on oikeestaan sama mutta vähän lievempänä.

Vierailija
35/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivulle, en kehtaa siksi pitää hiuksia kiinni= on niinkuin menninkäisellä =D kylkiluut törröttää vaikka painoa on normaalisti/hieman pyöreä ja pienet tissit. tän takia tiukat puserot näyttää omituiselta kun kylkiluut on isommat kuin tissit =D

Vierailija
36/72 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvankädet. Sen malliset siis kuin pikkulapsella, mutta aikuisen kokoiset. Pyöreä kämmen ja nakkisormet. Raskausaikana neuvolaterkkari katsoi käsistäni että "ai, sulla on näköjään turvotusta" johon mä sitten "no ei ole, ne on vaan mun kädet tommoset..." Naamassa on myös noita lapsekkuuspiirteitä, mieheni sanoo pallonaamaksi... Luullaan jopa melkein 20v, useimmiten 10v nuoremmaksi välillä just varmaan tuon lapsekkaan naamani vuoksi. Mitä hoikempi olen niin sitä pienempi mut silti lapsekkaan pyöreä naamani on. Ja sitten mulla on oudon mallinen nenä, hyppyriksi sanottu ja sitten siinä on oudot "kulmat" siinä matkalla nenänpäästä sieraimeen.

Mun miespuolisella tutulla on tuollaiset. Itselläni (olen nainen) on pitkät sormet, nivelen kohdilta paksut, ei siis kovin kauniit. Siltikään en tiedä kumpi on rumempaa..

Vierailija
37/72 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa itseäni paitsi uusien silmälasien sovituksessa. Sangat pitää väännellä paikoilleen.

Sitten mulla on valtavirrasta poikkeavan kauniit suuret ja mantelinmuotoiset silmät ja tooosi pitkät ja tuuheat silmäripset. Eipä tarvi irtoripsia ajatellakaan.

-Itseensä tyytyväinen aikuinen nainen

Vierailija
38/72 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa itseäni paitsi uusien silmälasien sovituksessa. Sangat pitää väännellä paikoilleen.

Sitten mulla on valtavirrasta poikkeavan kauniit suuret ja mantelinmuotoiset silmät ja tooosi pitkät ja tuuheat silmäripset. Eipä tarvi irtoripsia ajatellakaan.

-Itseensä tyytyväinen aikuinen nainen

Vierailija
39/72 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaikinpuolin aika keskiverto, mutta miehelläni on useampiakin erikoispiirteitä. Niitä tutkittiinkin kun hän oli lapsi, eikä löydetty mitään syytä tai vikaa.

Hänen korvansa ovat eriparia, eli selvästi epäsymmetriset.

Ihmisellä kuuluisi olla 28 hammasta (+viisaudenhampaat), miehellänipä on 25kpl. Etuhampaita on ylhäällä 2 ja alhaalla 3 (pitäisi olla 4+4). Muutenkin omituiset, vinot hampaat.

Toisessa sääriluussa on polven alapuolella melkein golfpallon kokoinen kova muhkura. Myös nilkoissa on jotain ylimääräisiä patteja.

Hänen veressään on (tai oli ainakin lapsena) valkosoluja monikymmenkertainen määrä normaaliin verrattuna. Tälle ei keksitty mitään selitystä ja ilmeisesti se on vaan positiivinen asia. Ei muuten sairastele paljoa.

Lapsena hänen päänsä oli ilmeisesti suuri suhteessa vartaloon.

Vierailija
40/72 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-notkoselkä & ikuinen "raskausmaha"

- surkean pienet tissit

- luonnottoman leveä lantio

- pitkät hirvenkintut

- pulloposket, jotka näkyvät erittäin selvästi sivusta otetuissa valokuvissa. olen normaalipainoinen, eivät siis liity lihavuuteen

- toinen silmä piilokarsastaa

- pitkät rumat varpaat

. erittäin selvästi näkyvät suonet, silmäluomissakin menee sellaiset sinertävät hämähäkin verkot

- miehekkään leveät hartiat

on vaikea uskoa, mutta monet ovat sanoneet nätiksi.. kai minustakin sitten jokin kaunis osa löytyy :D

-