Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

idea leuattomuusketjusta: mitä valtavirrasta poikkeavia piirteitä vartalostanne löytyy?

Vierailija
09.02.2012 |

Minulla lantion "kaksoiskuhmura". vaikea selittää, mutta yritän. Eli kun normaalisti naisen vartalon "prototyyppi" menee tiimalasisti, alakropassa siis vyötärö -> lantio leventymä ja siitä sitten taas soukkenee alaspäin koivet. Noh, mulla on lantioluiden kohdalla tämä leventymä. Sitten kapenee vähän ja tämän kaventuman alapuolella peba-yläreisileventymä. Se on aivan hullunkurisen näköinen, ja vaikka sen näkee niin sitä ei ihan ymmärrä miten se voi mennä noin. XD Kireitä mekkoja ei tulekaan paljoa käytettyä.

Mitäs hassua teiltä löytyy?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisesta rinnasta vain 2/3 jäljellä. Muuten lienen aika tavis.

Vierailija
42/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa hoikilla naisilla ja musta ne on kammotukset ja en tajua et niitä korostetaan tiukoilla housuilla ja lyhyillä paikoilla.

Onneksi mulla ei oo:)

Mut en oo silti päässyt sen helpommalla. Meidän suvussa kulkee tuplaleuka. Hoikillakin ihmisillä on monella. Mulla on :( ja hyvin hoikalla tyttärellänikin on pieni tuplaleuka. Ja mä olen lisäksi omena tikunnenässä vartalotyyppinen. Sön yhden munkin, niin se näkyy heti vyötäröllä.

Ystäväni on todella ylipainoinen, siis oikeasti ylipainoinen, painaa n. 130kg ja hällä hyvin hoikat kasvot, tupliksesta ei tietoakaan.

Toinen ystävänion todella pieni ylävartalostaan, mutta jestas,oikea jenkkiahteri, leveämpi kuin leivinuuni.

Niin me ollaan erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella leveä lantio, mutta jalat on silti omituisen lähellä toisiaan. Eli siis reidet hinkkaavat aina toisiaan vasten. Nykyään se ei ole ihmekkään kun painoa on paljon, mutta jo lapsena (suht hoikkana) oli samoin. En ole ikinä voinut käyttää sen takia hametta ilman sukkahousuja. Nykyään hiertyy iho rikki ohuista sukkahousuista huolimatta.

Vierailija
44/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli

Vierailija
45/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä sun toisellakin on läskimakkara vyötäröllä, mutta mun läskimakkarani on valunut paljon alemmas. Ennen raskauksia ylimääräinen kerääntyi normaalisti siihen kummuksi mahan päälle, mutta nahka venyi raskauksissa niin paljon, että nykyään lihon (ja laihdun) siitä melkeinpä häpykummun päältä. Vyötärö taas on suht kapea.

Vierailija
46/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa hoikilla naisilla ja musta ne on kammotukset ja en tajua et niitä korostetaan tiukoilla housuilla ja lyhyillä paikoilla.

Mut en oo silti päässyt sen helpommalla. Meidän suvussa kulkee tuplaleuka. Hoikillakin ihmisillä on monella. Mulla on :( ja hyvin hoikalla tyttärellänikin on pieni tuplaleuka. Ja mä olen lisäksi omena tikunnenässä vartalotyyppinen. Sön yhden munkin, niin se näkyy heti vyötäröllä.

Ystäväni on todella ylipainoinen, siis oikeasti ylipainoinen, painaa n. 130kg ja hällä hyvin hoikat kasvot, tupliksesta ei tietoakaan.

Toinen ystävänion todella pieni ylävartalostaan, mutta jestas,oikea jenkkiahteri, leveämpi kuin leivinuuni.

Ajattelin perustaa tämän ketjun siis ihan huviksi. Ei synkistelyksi, vaan ihan vaan että voi huumorillakin katsoa itseään. Ei siis niinkään "puutelistana" ottaisi tätä. Ja on ehkä hauska kuulla millaisiin asioihin ihmiset kropassaan ovat kiinnittäneet huomiota. Eikä näiden todellakaan tarvii olla niitä "tätä inhoan itsessäni" -kohtia. Vaan itseään miellyttäviäkin persoonallisia isoja tai pieniä yksityiskohtia.

-ap-

PS. satulalaukut, hih, kuvaavaa. Joo ei todellakaan ole vain läskin kertymisilmiö. Tää luusto-lihasrakenne (?!) näkyi selvästi jo teininä kun olin kokoa säälittävä riuku. :) Eipä tämäkään muhkuraisuus mun elämää haittaa, joskus ihan itseäni huvittaakseni kaupassa kokeilen mekkoja, näyttää kyllä niin hölmöiltä päällä.

Vierailija
47/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin perustaa tämän ketjun siis ihan huviksi. Ei synkistelyksi, vaan ihan vaan että voi huumorillakin katsoa itseään. Ei siis niinkään "puutelistana" ottaisi tätä. Ja on ehkä hauska kuulla millaisiin asioihin ihmiset kropassaan ovat kiinnittäneet huomiota. Eikä näiden todellakaan tarvii olla niitä "tätä inhoan itsessäni" -kohtia. Vaan itseään miellyttäviäkin persoonallisia isoja tai pieniä yksityiskohtia.

-ap-

Ja vielä: en siis tarkoittanut, että viestisi olisi ollut jotenkin "väärää synkistelyä". Tartuin vaan tuohon viimeiseen lauseeseesi ja päätin muuten vaan jakaa aivoitukseni miksi ketjun alotin.

-ap-

Vierailija
48/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häppärit roikkuu aika paljon ja ovat ns solmussa koko ajan. Aika lorttopillu sanoisi moni, ei todellakaan mikään kaunis viiva.

Vierailija
49/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paksut kulmakarvat ja muutenkin paljon ihokarvaa siellä täällä. Ja raskausarpia enemmän kuin voi olla.

Vierailija
50/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jotenkin käyrät, mikä johtunee leveästä lantiosta ja pitkistä jaloista. Lisäksi reidet ovat etupuolelta aivan selluliittiset heti polven yläpuolelta lähtien.

Vierailija
51/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö olisi tavoiteltavaa, että sua olisi ulkoisesti kolmetoista tusinassa, niin että vieraatkin ihmiset moikkailisivat kun eivät erota sua jostakin oikeasta omasta tutustaan kadulla vastaan kävellessään.

On ilo, että ollaan jokainen omanlaisiamme. Erilaisuus on todellakin rikkaus. Mua tympii naisten ainainen puutteidensa osoittelu sekä itsestään että kanssasiskoistaan.

Onko täällä tänään jotenkin tavallista pöntömpiä aloituksia...

Vierailija
52/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin heti mitä tarkoitat!

Vierailija
53/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät ja pitkät paksut hiukset.

Vierailija
54/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarpea eikä selluliittia, vaikka olen yli 70kg ja synnyttänyt.

Vierailija
55/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö olisi tavoiteltavaa, että sua olisi ulkoisesti kolmetoista tusinassa, niin että vieraatkin ihmiset moikkailisivat kun eivät erota sua jostakin oikeasta omasta tutustaan kadulla vastaan kävellessään.

On ilo, että ollaan jokainen omanlaisiamme. Erilaisuus on todellakin rikkaus. Mua tympii naisten ainainen puutteidensa osoittelu sekä itsestään että kanssasiskoistaan.

Onko täällä tänään jotenkin tavallista pöntömpiä aloituksia...

näköjään. No, näitä riittää joka ketjuun.

Kuka sanoi, että valtavirrasta poikkeava = puute? Silloinhan aloitus varmaan kuuluisi: mitä vikoja vartalossasi on?

Vierailija
56/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jalkapöydän ulkosyrjästä alkaa sellanen noin sentin levynen räpyläosa, alkaa siitä mihin pikkuvarvas loppuu ja päättyy kantapään alkuun.

Lisäksi on vaivasenluut sekä pitkät varpaat, jotkaa saan harottaan "tosi seksysti!" Hah hah hah!

Vierailija
57/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion levein kohta on tavallaan sen yläosassa, sitten kapenee ja levenee taas. Jos istun polvi-istunnassa, selkäpuolelta lantio näyttää lähes täysympyrältä.

Minull on lisäksi isot kylkikaaret, ts. rinnanympärys on iso. Ja jos olisin laiha, kylkiluut törröttäisivät edestä.

Ja lisäksi mulla on kaksoisleuka ja alkavat roikkuposket. Ja pienet silmät, jotka menevät viiruiksi kun hymyilen. Ja ohut tukka.

Kuulostanpa friikiltä, ihan hyvin olen silti kelvannut :)

Vierailija
58/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavat rinnat ja todella hoikka vyötärö suhteessa lantioon ja reisiin.

Paitoja löytää ihan hyvin jos tyytyy joustaviin materiaaleihin.

Housujen löytäminen onkin hankalampi homma. Kaikissa kun on hirveästi löysää vyötäröllä.

Pitäisi varmaan alkaa käyttämään lantiomallisia housuja.

Nuorempana häpesin kovasti muotojani ja olisin halunnut olla likempänä 'standardia', mutta nykyisin ne eivät enää haittaa hirveästi.

Vierailija
59/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet varpaat, jotka kaikki melkeen saman pituset. Oikeastaan ainoostaan isovarvas on himpun pidempi ja pikkuvarvas ihan pikkusen lyhyempi kuin nuo kolme keskellä. Mutta käytännössä ne näyttää semmoselta töpöriviltä jalan päädyn leveydeltä siellä jalkapöydän päässä. Ei todellakaan siis sitä kapenevaa kaarta. Kapeat / kapenevat kengät on no-no.

Vierailija
60/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahampaani ovat siis tavalliseen verrattuna melkoisen pitkät ja teräkärkiset. Halutessani saan ne myös esille alahuulen päälle muiden hampaiden pysyessä piilossa. Ja tämä siis ihan luonnostaan, ei ole mitään hammasproteeseja. :D