Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö pienen tyttölapsen isänsä kanssa uimahalliin

Vierailija
09.02.2012 |

ja samalla miesten saunan/suihkujen puolelle?

Meillä ei ole vielä sellaista tilannetta vastaan tullut että asiaa olisi pitänyt miettiä kun ollaan aina yhdessä uimassa tai mies vaan pojan kanssa (poika 3,5 v, tyttö 1v9kk ) mutta esim. tuttavaperheessä jossa pieni vauva, perheen mies käy vanhempien lasten kanssa uimassa ja toinen heistä tyttö 5 v.

Mun mielestä tuntuu epämiellyttävältä ajatus pienestä tytöstä miesten puolella. Kyllä niitä pervoja vaan siellä pyörii ja itse sen oon ihan huomannut esim. yhteisessä höyrysaunassa istuu aina yksi/kaksi miestä siinä paikalla mistä parhaiten näkee sisään tulevat naiset ja tölläävät suu virneessä vaikka ois pyyhekin päällä. Tiedän myös paikkakunnaltani tapauksen jossa tunnettu kunnan työntekijä ahdisteli poikaa suihkutiloissa.

Itse olen päättänyt etten tytärtä päästä miehen mukana uimaan, vaan ainoastaan minun kanssa naisten puolelle. Oonko ahdasmielinen, vai muita samoin ajattelevia? En todellakaan halua että joutuu mahdollisesti irstaiden sairaiden ukkojen toljotettavaksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoinpa pääsisis tyttö meillä uimaan, jos en veisi.

Pervoja voi olla missä vain, mutta niin kauan kuin minä olen paikalla, niin mitä voisi tapahtua?

Eli olet tiukkapipoinen.

Vierailija
2/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien annat pojan mennä miesten puolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"irstaiden vanhojen ukkojen tuijotettavaksi" myös rannalla, kesähameessaan vaikka ruokakaupassa jne. Myös naisten puolella voi olla irtsaita vanhoja lesboja tuijottelemassa jne.

Kyllä alle kouluikäinen lapsi on normaalille aikuiselle ihmiselle (eli suurimalle osalle meistä) täysin ei-seksuaalinen ja sinänsä sukupuoleton olento. Ja sille (onneksi hyvin pienelle) osalle ihmisiä, joilla on pedofiilisia taipumuksia, et mahda mitään. Mistä tiedät, ettei neuvolalääkäri tai päiväkodin harjoittelijasivari ole "ajatuksiltaan irstas" Ethän voi tietää, kuka AJATTELEE mitäkin lapsestasi, ja jos lähdet pelkäämään kaikkia tilanteita, joissa pieni taapero on alastomana tai vähäpukeisena, saat kyllä pelätä jatkuvasti.

Jos lapsi on isänsä kanssa uimahallissa, isä varmasti puuttuisi kaikkeen vähänkin epäsopivaan KÄYTÖKSEEN, jos sellaista esiintyisi. Ihmisten ajatuksia ei kukaan voi tietää, eivätkä ne näin voi pientä lastasi vahingoittaakaan. Ja kuten jo sanoin, ajatellahan voi kuka tahansa mitä tahansa vahingollistakin, ihan naisten puolellakin.

Vierailija
4/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on pervoja joka paikassa mutta pääseekö ne monessakaan paikassa alastonta lasta näkemään? Miltähän tyttäreistä vanhempana tuntuu jos joku vanha ukko toljottaa alapäätä? 5-6 v. ymmärtää varmasti jo jotain. Ja jos pystyn itse viemään uimaan, miksi tarviskaan?

Vierailija
5/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä voi olla pikkupojista kiinnostuneita miehiäkin.

Vierailija
6/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poika on miessukupuolta niin luonnollista että menee miesten puolelle. Sille ei oikein mitään voi, vaikka tottakai niitä poikien tiirailijoitakin on olemassa, vaikka luullakseni harvemmassa.

Vierailija
7/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista vanhin on poika ja kolme nuorinta on tyttöjä. Kun me mennään uimahalliin, poika ja toinen pienemmistä tytöistä menevät isän kanssa miesten puolelle. Luotan siihen että isä ja isoveli kyllä pitävät pervot kaukana tyttärestäni.

En voi lasta lukita kaappiin kunnes kasvaa aikuiseksi, eli voihan se joutua tuijotetuksi ihan missä tahansa muuallakin.

Vierailija
8/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne pervot pedofiilimiehet haluavat nussia pikkupoikiakin.......

Vierailija
9/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pervoille herkumpi.

Vierailija
10/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n huolen, mutta en logiikkaa, että pojan päästää mutta tyttöä ei.

Meillä lapsi käy kummankin vanhemman kanssa uimassa. Vanhemmat katsovat, että kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
11/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisiä ja lisään, että lapsesta huolehtiminen on tietysti normaalia, mutta oman elämänsä rajoittaminen pelkoa lietsomalla ei.

Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan tavallisia ei-pervoja, ja jos siellä uimahallissa sellainen vähemmistön edustaja nyt sattuisikin olemaan, niin onhan lapsilla isä suojana. Ei elämää voi elää pelossa! Lapselle voi opettaa myös sen.

Vierailija
12/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan muista että mikään "pervo ukko" olisi koskaan tuijotellut. Eli vaikka olisikin, niin ei jättänyt mitään traumoja. Mielestäni ylireagoit.

Vierailija
13/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pojan nyt täytyy sukupuolensa mukaan mennä miesten puolelle. esim. kouluiässä kun menee uimaan luokan mukana tai kaverin kanssa. Voihan siellä silloinkin jotain pedofiileja olla toljottamassa, sille ei voi mitään.

Taas tyttöä ei ole PAKKO laittaa miesten puolelle, pojan on viim. kouluikäisenä miesten puolelle mentävä. Siksi näin. En altista tyttöä kun ei ole kerran pakko. Varmaan eri asia jos mieheni olisi ainoa huoltaja. Meidän paikkakunnalla ikävä kyllä näistä pervoista uimahallissa on juttuja enemmänkin, senkin takia en halua ehdoin tahdoin altistaa.

Tottakai luotan että isä suojelee poikaakin epäasialliselta käytökseltä.

Vierailija
14/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haitallisempaa se, ettei hän voi vapaasti alle kouluikäisenä mennä isänsä kanssa uimahalliin (luuletko, ettei se tyttö ihmettele, miksi veli menee mutta hän ei) ja asiasta tehdään vaikea ja pelottava!

Siellä uimahallissa ei todennäköisesti ole ketään pervoa setää (kuinka yleistä oikeasti luulet olevan pikkulapsista seksuaalisesti kiinnostumisen perus uimahallissa?). Ja jos nyt olisikin, mistä píkkutyttösi sen tietäisi, mitä setä hänestä ajattelee? Kuten sanottu, kukaan tuskin tekee mitään (edes tuijottaa epänormaalisti) kun kerran tyttö on isänsä kanssa liikkeellä.

Mille sinä mielestäsi "altistat" tyttösi? Sille, mitä joku mahdollisesti ja erittäin epätodennäköisesti saattaisi ajatella?

Varovaisuutta on toki hyvä lapsilleen opettaa, mutta ei pelkoa eikä täysin normaalin elämän rajaamista epärealististen riskien takia. Mielstäni lapsesi kärsii nyt enemmän tästä liiotellusta suojelemisesta.

Vierailija
15/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mörköjä, äidin mielestä.

Ja voihan toin kääntää niin että et luota mieheesi ja hänen taitoihinsa huolehtia lapsestaan.

Vierailija
16/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa ihan normaalisti, että tapana on että tytöt menee naisten osastolle ja pojat miesten. Pitääkö kasvatuksen/normaaliuden nimissä tytön väen vämgällä päästä miesten puolelle jos kerran mulla on aikaa tulla mukaan uimaan?

Vierailija
17/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käydään vauvauinnissa ja nyt on pari kertaa mennyt isänsä kanssa miesten puolelle. Eka kerran siksi että isäkin osaa toimia lapsen kanssa. Ja toisen kerran nyt kun en itse päässyt uimaan.

Ja todellakin ne pedot osaa tiirata myös sitä poikaa miesten puolella. Mielestäni huolta ei ole niin kauan kuin vanhempi on mukana ja läsnä.

Vierailija
18/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa ihan normaalisti, että tapana on että tytöt menee naisten osastolle ja pojat miesten. Pitääkö kasvatuksen/normaaliuden nimissä tytön väen vämgällä päästä miesten puolelle jos kerran mulla on aikaa tulla mukaan uimaan?

tottakait tyttö tulee sun kanssa naisten puolelle, mutta entä sitten, kun et voi lähteä, niin eikö sittenkään saa mennä isänsä ja veljensä kanssa sinne miesten puolelle, kun siellä VOI OLLA joku pervo?? Miten silloin selität tytölle? Eli että siellä VOI OLLA joku, joka katsoo häntä? Toivottavasti tyttösi ei pelotu pahasti, ei reppana uskalla alkaa itsekään katsomaan vieraita ihmisiä, vain tuttuja tai maahan...

Vierailija
19/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tytöltä ei jää tämän takia uimahallireissut käymättä! Tyttö on siis nyt 1v9kk, joten mies ei pystyisi edes mennä yksin lasten kanssa koska ei pysty turvallisesti vahtimaan kahta pientä uimataidotonta, jotka helposti liukastelee märissä suihkutiloissa. Mies on itse sanonut ettei voi mennä yksin molempien kanssa, lisäksi pojalle ja miehelleni kaksin tehtävät uimahallireissut on sitä isä-poika-aikaa. Mä olen ihan pakostakin mukana jos tyttöä haluaa uimaan viedä. Mitä haittaa siitä että sama jatkuisi kun tyttö on vanhempi?

Onko mun siis kehityksen turvaamiseksi PAKKO laittaa tyttö miesten puolelle? Mites yh-äidit joiden lapsi ei koskaan pääse miesten puolelle kun sitä miestä ei ole? Tytöltä ei jää tämän vuoksi uimahallireissuja tekemättä, vaan niin kuin sanoin, mulla on AIKAA tulla itsekin uimaan ja pidän uimisesta!

Vierailija
20/26 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille asia on näin ok. Meillä muilla on toisenlaisia tapoja toimia.

Ja siis tytöltä ei jää tämän takia uimahallireissut käymättä! Tyttö on siis nyt 1v9kk, joten mies ei pystyisi edes mennä yksin lasten kanssa koska ei pysty turvallisesti vahtimaan kahta pientä uimataidotonta, jotka helposti liukastelee märissä suihkutiloissa. Mies on itse sanonut ettei voi mennä yksin molempien kanssa, lisäksi pojalle ja miehelleni kaksin tehtävät uimahallireissut on sitä isä-poika-aikaa. Mä olen ihan pakostakin mukana jos tyttöä haluaa uimaan viedä. Mitä haittaa siitä että sama jatkuisi kun tyttö on vanhempi?

Onko mun siis kehityksen turvaamiseksi PAKKO laittaa tyttö miesten puolelle? Mites yh-äidit joiden lapsi ei koskaan pääse miesten puolelle kun sitä miestä ei ole? Tytöltä ei jää tämän vuoksi uimahallireissuja tekemättä, vaan niin kuin sanoin, mulla on AIKAA tulla itsekin uimaan ja pidän uimisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi