Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmän näköistä, jos pojilla on samanlaiset

Vierailija
25.01.2012 |

vaatteet, esimerkiksi juhlissa? Ikäeroa on kuitenkin kaksi vuotta. Minusta ois söpöä ostaa molemmille samanlaiset paidat ja housut, mut mietin että näyttääköhän se muiden silmissä siltä, että en näe noita omina yksilöinään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä näyttää aina tosi typerältä kun perheen lapsilla on ihan samanlaiset vaatteet. Tuntuu just, että äiti on päättänyt tehdä lapsista omia nukkejaan ja pukee ne miten nyt itse lystää.

Vierailija
2/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juhlissa pojilla saman tyyliset vaatteet

ja esim samanlaiset mustat suorat housut. Mutta ero tehdään sitten yläosalla esim erilainen slipoveri tai liivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen alunperin päättänyt vaatteiden värimaailman ja pitäytynyt siinä. Näin nuorempi voi pitää vanhemman entisiä vaatteita ja vanhemmalle ostetaan uudet samalla värimaailmalla, jolloin lapset sointuvat hyvin yhteen olematta silti prikulleen samanlaisissa vaatteissa.

Vierailija
4/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on siistin näköistä, jos perheen lapset on juhliin puettu samaan tyyliin. Eikä esim. niin että Eetu-Peetulla 3v. on suorat housut ja kauluspaita ja Elmeri-Velmutilla 5v. farkut ja t-paita a'la H&M, koska se halusi näin pukeutua. Pienten juhlapukeutumisen päättävät mielestäni vanhemmat, oli se sitten jonkun mielestä "näyteikkunanukkemaista", isommat saavat jo sanoa mielipiteensä pukeutumiseensa (12v. ja siitä ylöspäin).

Vierailija
5/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen tajua, että erillisiä yksilöitä noi lapset silti on.

Vierailija
6/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä muuten kestä katsella. Ja miehen kravatin on soinnuttava sun leninkiisi. Kannattaa liikkua juhlissa ympäriinsä kivana kokonaisuutena että ne tarkoin mietityt värit näyttää hyvältä kuvissa.

Vierailija
7/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ostanut lapsilleni tismalleen samanlaisia vaatteita, se on mun mielestä tyhmän näköistä. Mulla on 3 poikaa, ja jokaisella on oma tyylinsä ollut aina.

Vierailija
8/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ostanut lapsilleni tismalleen samanlaisia vaatteita, se on mun mielestä tyhmän näköistä. Mulla on 3 poikaa, ja jokaisella on oma tyylinsä ollut aina.

kirjoitti.

Vierailija
9/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatekauppiaskin oli sama mieltä. Kummallekin kravatit, kun samanlaisia rusetteja ei ollut, kummallekin tummat samettihousut, liivit, valkoiset paidat ja mustat sukat. Lapsilla ikää kohta 6 ja 7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä