Näkijää paikalla?
Jos olet, kysyisin että pystynkö toteuttamaan yritysideani? Onko sillä menestymisen mahdollisuutta? Kiitos, jos vastaat!!!
Kommentit (87)
Voi että,kiitos paljon! Uskomatonta! Mulla tosiaan on kirjoitusprojekti, mutta meinaa usko loppua aika usein. tämä vahvistaa uskoani että olen kuitenkin oikealla tiellä. Kiitos!
t. Ap
Näen sinut jotenkin vapaana. En osaa sen kummemmin selittää, saan vain tunteen vapaudesta ja ilosta, joka oikein kuplii sinusta.
Kaikkea hyvää elämääsi :)
t. A
Näen hahmon, en tiedä onko isäsi. Hän on iloinen, eikä sinun pidä olla hänestä huolissasi, hänellä ei ole mitään hätää. Saan kevyen tunteen.
Valoa elämääsi,
t. A
Onko sairauteni vakava? Voinko mitenkään parantua kaikista vaivoistani?
näetkö millainen lopputulos taiteellisella projektillani ja miten se muuttaa elämää?
Onko avioliittoni kunnossa? Moni asia epäilyttää, mutta onko epäilyksille sijaa?
En osaa sen kummemmin sanoa kuin että näen vaalean talon. Tunsin aluksi ahdistusta, mutta ainakin se vähän lieveni. Ilmeisesti sinä tai koko perheenne on jotenkin ahdistunut liittyen kotiinne. Olkaa kuitenkin tarkkoja päätöksissänne, älkää tehkö mitään hätiköityä.
Kaikkea hyvää kotiinne!
t. A
Näen jonkinlaisen hoitajan tai auttajan työssään. En osaa sanoa milloin tämä tapahtuu, en saa siitä mitään tunnetta. Voi tietysti viitata vaikka opiskeluunkin.
Toivon, että löydät hyvän työpaikan.
t. A
Voitko katsoa minulle jotain? Moni asia vaivaa.
Kiitos etukäteen.
Saanko ihmiset tuokseni ja muiden tueksi jos alan koota porukkaa
En tunne, että olisi vakavaa sairautta taustalla. Vaivasi johtuvat jostain muusta. Suosittelen, että menet jollekin hyvälle energiahoitajalle. Toki kannattaa käydä lääkärin tutkimuksissakin, vaikka oletkin jo tainnut käydä useammankin kerran.
Tunnen vatsan alueella oikealla puolella pistoksia. Iho-ongelmasi voivat liittyä viljoihin.
Löydät varmasti apua. Terveyttä toivon sinulle!
t. A
Olen jo päivän tehnyt energiahoitoja ja välittänyt viestejä, nyt on laitettava nukkumaan, että jaksaa huomenna taas auttaa tarvitsijoita :)
Hyvää yötä kaikille ja valoa elämäänne! Muistakaa, että etsivä löytää, kolkuttavalle avataan...
t. A
En osaa sen kummemmin sanoa kuin että näen vaalean talon. Tunsin aluksi ahdistusta, mutta ainakin se vähän lieveni. Ilmeisesti sinä tai koko perheenne on jotenkin ahdistunut liittyen kotiinne. Olkaa kuitenkin tarkkoja päätöksissänne, älkää tehkö mitään hätiköityä. Kaikkea hyvää kotiinne! t. A
Olemme olleet ahdistuneita vainoavan naapurin takia. Ei tässä voi kummoisia päätöksiä tehdä koska rahaa ei ole ostamiseen ja hankala löytäää uutta vuokra-asuntoa. Niin toivoisin, että saisimme uuden kodin ilman vainoavaa naapuria.
voisko muakin auttaa? alkaako miehen yritys millon kunnolla tuottaa? tai millon tulee parempi taloudellinen tilanne? miten mun opiskelut/työt? pliipliis vastaa,kun kukaan ei ikinä vastaa mulle näihin :D
aina näkijät lähtee just sillon pois, ku minä kysyn jotain. tai vähän ennen sitä....huoh...:/
Mistä löydän hyvän energiahoitajan? En tiedä mitään sellaisesta hoidosta, pitääkö siinä käydä monta kertaa? Mitä siinä tehdään? Olen kyllä käynyt lääkärissä monta, monta kertaa ja tutkimuksissa, ei vaan oikein mitään erityistä löydy, on migreeniä, allergiaa, väsymystä, ja juurikin vatsavaivoja oikealla puolella. Sappikiviä epäiltiin, mut ei ollut. Ihottuman syyksi on sanottu allergioita, en tiedä kun vaikka vältän allergisoivia juttuja, niin silti on ihottumaa. Että tiesit kyllä!
ole näkijä mutta minulla on vitun vahva fiilis että he herkkäuskoiset nenästä vedettävät olette uskomattoman typerää porukkaa!
aina näkijät lähtee just sillon pois, ku minä kysyn jotain. tai vähän ennen sitä....huoh...:/
En koskaan saa mitään vastausta..