Näkijää paikalla?
Jos olet, kysyisin että pystynkö toteuttamaan yritysideani? Onko sillä menestymisen mahdollisuutta? Kiitos, jos vastaat!!!
Kommentit (87)
Tähän ketjuun kirjoittavien keskimääräinen ÄO on arvioni mukaan n. 60.
Tähän ketjuun kirjoittavien keskimääräinen ÄO on arvioni mukaan n. 60.
Haittaako se sua jotenkin? Mee äkkiä pois, ettei vaan tartu :DD
ootko "A" täällä? jos voit vastata? :D
voisko muakin auttaa? alkaako miehen yritys millon kunnolla tuottaa? tai millon tulee parempi taloudellinen tilanne? miten mun opiskelut/työt? pliipliis vastaa,kun kukaan ei ikinä vastaa mulle näihin :D
Sekava elämäntilanne...Näetkö mitään ihmissuhteisiin, työhön, rahaan ja asumiseen liittyen? Eräs elämässäni vaikuttava mies aiheuttaa päänvaivaa, mistä on oikeasti kysymys?
Siis tämähän on joku vitsiketju vai?
täällä? et vastannu aiempaa kysymykseen,mutta mulla on tärkeempi kysymys...voiko mun isosisko hyvin?missä se on?
Hei A
Meillä on menossa lakiasia, miten se ratkeaa? Entä raskauteni, miten pitkälle kevättä selviän? Miten mieheni ja minun välit "lutviutuvat"?
Mitä teemme talon kanssa? Saammeko mahdollisesti paremman kodin?
Nimim. Liikaa kerralla...
suurta surua ja toivottomuutta, valitan....
Tuskin onnistutte missään.
voisitko vastata A mun kysymykseen? oon jo kysyny kahesti aiemmin tätä:
alkaako miehen yritys millon kunnolla tuottaa? tai millon tulee parempi taloudellinen tilanne? miten mun opiskelut/työt? pliipliis vastaa,kun kukaan ei ikinä vastaa mulle näihin :D
jos näet/aistit nyt edes jotain jostai...auta mua.
Hei A
Meillä on menossa lakiasia, miten se ratkeaa? Entä raskauteni, miten pitkälle kevättä selviän? Miten mieheni ja minun välit "lutviutuvat"?
Mitä teemme talon kanssa? Saammeko mahdollisesti paremman kodin?
Nimim. Liikaa kerralla...suurta surua ja toivottomuutta, valitan....
Tuskin onnistutte missään.
Jos olet se alkuperäinen A joka tällä palstalla vastailee niin tarkennatko minkälaista kevättä näet ja mitkä asiat tuottavat suurinta surua?
voisitko vastata A mun kysymykseen? oon jo kysyny kahesti aiemmin tätä:
alkaako miehen yritys millon kunnolla tuottaa? tai millon tulee parempi taloudellinen tilanne? miten mun opiskelut/työt? pliipliis vastaa,kun kukaan ei ikinä vastaa mulle näihin :Djos näet/aistit nyt edes jotain jostai...auta mua.
Tämä on vaikea paikka, lapseni.
En näe mitään kauhean positiivista teille...
Parempi jättää tämä asia tähän, eikö niin?
mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja jotain uhrauksia. menestystäkin alkaa tulla muutaman vuoden tahmeamman alun jälkeen.
Jos olet, kysyisin että pystynkö toteuttamaan yritysideani? Onko sillä menestymisen mahdollisuutta? Kiitos, jos vastaat!!!
Liittyykö siihen täytetyt leivät?
Minä näen että olet miettinyt kaiken tarkkaan ja sulla olis resursseja siihen.
Ja tuottoakin voisi tulla.
Mitä kuuluu 'rakkauselämälle' tänä vuonna?
Mitä sille kuuluu?
Kaipaan tosi paljon :(
Yleensä paremmin kyllä jos tapaan ihmisen kasvokkain, mutta kerron mitä näen, en tulkitse!
Näen naisen, joka kirjoittaa tietokoneella. Jotain intensiivistä...ei mitä sattuu, ehkä kirjaa tai lehteen. Jotenkin tulee mieleen, että tämän uudenlaista, ei periteinen kirja esim.
Saan tunteen, että tämä on sinun työsi ja sinulla on kaikki mahdollisuudet menestyä suorastaan loistavasti. Ideasi on suurenmoinen. Kuuntele intuitiotasi, usko unelmaasi!
T. A
En ole oikea näkijä mutta sanoisin että näyttää sekavalta tämänhetkinen tilanne.
Onko kaksi asuntoa?
ylhäällä