Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Vierailija
08.02.2012 |

Jos olet, kysyisin että pystynkö toteuttamaan yritysideani? Onko sillä menestymisen mahdollisuutta? Kiitos, jos vastaat!!!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisin tietää jatkanko eksän kanssa jota en rakasta? Olenko joskus vielä suhteessa ihmiseen jota rakastan?

Vierailija
22/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia A! Ja kaikkea hyvää!

t.talokauppoja mietiskelevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli todella voimakas viesti ja sen toi oma parantajaenkelini. "Sinun täytyy ymmärtää, että ruumiilla ei ole sielua, vaan sielulla ruumis. Sitten paranet"

Enempää en osaa tästä sanoa, sillä muuta ei anneta ja siihen on tyytyminen.

Rakkauden löydät, kun teet sille tilaa elämässäsi.

Vierailija
24/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin huomannut olevani keskellä jonkinlaista murrosta elämässäni. Annoit minulle paljon mietittävää.

T. Sekava elämäntilanne :)

Vierailija
25/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin, että elämäsi on tietyllä tavalla tyhjää. Et nauti, et iloitse, et ilmennä itseäsi omana todellisena itsenäsi. Olet jotain muuta kuin miten elät. Opettele tuntemaan itsesi ja kaiva sielustasi esille kuka olet, sillä se on elämäsi tärkein asia. Sitten toimi rohkeasti.

Joka aamu herätessäsi kiitä uudesta päivästä, kiitä illalla nukkumaanmennessäsi, kiitä aina kun muistat, hymyile aina kun muistat.

Rohkeutta tiellesi!

t. A

Vierailija
26/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan häntä niin paljon! Erostamme on vain vähän aikaa mutta haluaisin hänet takaisin. Onnistunko tässä?

Valmistunko tänä kesänä, entä saanko töitä?

Vierailija
27/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen miehen (tosin en näe onko tumma vai vaalea), hän tekee jotain fyysistä työtä tai harrastusta. Hän on luotettava ja jotenkin selkeä. Miehekäs. Teidän tienne jotenkin kohtaavat, sinä valitset.

Työstä en saa tuntumaa, olen pahoillani.

Kaikkea hyvää,

t. A

Vierailija
28/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan elämässäsi rakkautta ja koet onnea, tunnen sen hyvin vahvasti.

Suhteet ovat omien valintojesi tulos, niitä ei voi tietää. Niin käy kuin on parhaaksi ja sinulla on monia polkuja valittavaksi, ja sinun on otettava muut osalliset huomioon.

Rakkautta!

t. A

Vierailija
29/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen onnellisen pariskunnan, tunnen lämpimiä tunteita. En kykene sanomaan, onko tämä entinen miehesi vai joku uusi tuttavuus. Tämä tapahtuu kuitenkin lähiaikoina, näin ainakin tunnen.

Näen ruusuja ja tunnen iloa, viittaisiko valmistumiseen? Työtä en näe, mutta se ei tarkoita ettekö sitä voisi löytää! Minä vain en saa siihen tuntumaa.

Kaikkea hyvää,

t. A

Vierailija
30/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko koskaan toivomaani tytärtä?

t. kolmen pojan äiti

Vierailija
31/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että itse pitää tehdä valinnat, olisipa se helpompaa! T:Eksästä kysellyt

Vierailija
32/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin, että elämäsi on tietyllä tavalla tyhjää. Et nauti, et iloitse, et ilmennä itseäsi omana todellisena itsenäsi. Olet jotain muuta kuin miten elät. Opettele tuntemaan itsesi ja kaiva sielustasi esille kuka olet, sillä se on elämäsi tärkein asia. Sitten toimi rohkeasti.

Joka aamu herätessäsi kiitä uudesta päivästä, kiitä illalla nukkumaanmennessäsi, kiitä aina kun muistat, hymyile aina kun muistat.

Rohkeutta tiellesi!

t. A

On on tyhjääkin..en nauti en ole iloinen kuin harvoin. Aivan oikein.

Tuntuu että tuo kaikki kertomasi on nappiin, pidän

tämän viestisi mielessä. Kiitos!!

Vierailija
33/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mitään miehestä, jota ajattelen paljon.

Vierailija
34/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heti tumman naisen,jolla on vaaleanpunainen käärö käsivarsillaan. En tiedä oletko se sinä tai onko lapsi sinun, näin vain näen.

Muista olla kiitollinen jo olemassaolevista aarteistasi, jotka olet hoivaasi saanut!

Vierailija
35/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heti tumman naisen,jolla on vaaleanpunainen käärö käsivarsillaan. En tiedä oletko se sinä tai onko lapsi sinun, näin vain näen.

Muista olla kiitollinen jo olemassaolevista aarteistasi, jotka olet hoivaasi saanut!

no olen tumma. ja toivottavasti vielä joskus vaaleanpunainen käärö kädessä. Kiitos!!!!!!

Vierailija
36/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sanottava, että en näe yhtään mitään. Joko teillä ei ole mitään yhteistä tai sitten en enää jaksa ottaa mitään vastaan. Olen pahoillani.

Toivon tiellesi kaikkea hyvää.

t. A

Vierailija
37/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille ja iloa huomiseen, uusien mahdollisuuksien päivään!

t. A

Vierailija
38/87 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot niin pliis vastaa mulle vielä kiltti!

Mistä saan voimaa eläämääni? Miksi en vain voi olla tyytyväinen..en tiedä mikä tässä mättää. Autatko??

Vierailija
39/87 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei A!

Näkisitköhän jotain minulle? Asuntoasiat ovat auki ja oma talo haaveena, oma työpaikkakin on haussa, miehen firma kitkuttelee enkä tiedä kannattaako siihen enää panostaa? Sitten kuumeilen vielä vauvastakin.

Vuoden päästä moni näistä asioista on varmaan selvinnyt muutenkin, mutta kun en vain jaksaisi odottaa niin pitkään.

Kiitos, jos näet minulle!

Vierailija
40/87 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei A

Meillä on menossa lakiasia, miten se ratkeaa? Entä raskauteni, miten pitkälle kevättä selviän? Miten mieheni ja minun välit "lutviutuvat"?

Mitä teemme talon kanssa? Saammeko mahdollisesti paremman kodin?

Nimim. Liikaa kerralla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi