Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teksit tälläisen "ystävän" kanssa?

Vierailija
07.02.2012 |

Olemme olleet ystäviä parikymmentä vuotta, mutta koko ajan ystävyyttä on hiertänyt tämän ystäväni kateus milloin mistäkin (siis talosta, ammatista, matkoista, autoista, ulkonäöstä jne) ja asiaa ei yhtään olen helpottanut se, että miehensä töräytti omissa häissään, että olisi mielummin mennyt minun kanssani naimisiin (no tuo asia sovittiin ja sanoin, että älä ole huolissasi, en koskisi pitkällä tikullakaan mieheesi.....noh, ehkä vähän rumasti sanottu, mutta olin todella ärsyyntynyt miehen käytöksestä).

Muutama vuosi sitten kerroin ystävälleni ihastuksesta toiseen mieheen ja muutaman tekstiviestinkin sisällön tulin joissakin illanistujaisissa paljastaneeksi. Hän vain naureskeli, että voi sua ja tietää kyllä miehen kun on sellaisessa asemassa kaupungissamme. Olen toki kertonut myös miehelleni molemmin puolisesta ihastuksesta lähes heti kun tuo ihastuminen tapahtui ja hän on hyvin tietoinen siitä, että pidimme tuon miehen kanssa yhteyttä jo työmmekin takia, mutta viime vuosina yhteydenpito ei ole ollut enää niin tiivistä.

Kerran sitten istuimme porukalla iltaa ja puhe oli autoista. Yllättäen tämä ystäväni mies heitti, että joo sellaisen auton haluat kun herra XXX:kin on sellainen!! Oli todella jäätävä tilanne ja ymmärrän mikä loukkaus tuo oli miestäni kohtaan, mutta myös minua sillä olin kuvitellut, että voin luottaa ystävääni ja juttelemamme asiat olisivat kahdenkeskeisiä. Ilta päättyi niin, että ystäväni mies kävi kähmimään minua pöydän alla ja mieheni näki tuon ja tilasi saman tien taksin.

Äh,kun nyt ärsyttää koko homma. Tuosta on jo aikaa, mutta välit tuohon ystävääni on suht koleat. tavallaan surettaa ystävyyden kääntyminen tällaiseksi, mutta ottaa vietävästi päähän myös luottamuksen rikkominen ja sitä kautta aiheutettu mielipaha myös miehelleni.

Mitä tekisitte tilanteessa, jatkaisitteko vielä yhteydenpitoa vai koittaisitteko unohtaa koko ihmisen ja hänen kateuden värittämän elämänsä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pyörii sinun ympärillä...

Vierailija
2/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes kaunis enkä rikas, silti nuorempana aina kun mä juttelinkin jonkun kaverin miehen kanssa, olin heti iskemässä häntä. Aivan sama oliko oma mieheni istumassa samassa pöydässä, tietyt kaverit alkoivat aina raivoamaan, että yritän iskeä heidän miehiään, vaikka mitään ei kummankaan puolelta tapahtunut eikä ollut edes mitään ehdotuksia.

Toiset ovat vain äärettömän kateellisia ja kun siihen lisää huonon itsetunnon, niin tietäähän sen mitä siitä seuraa.

Jätä koko kaveri omaan arvoonsa. Jos kyselee joskus syytä sun kylmyyteen, niin sano totuus. Sano ettet voi luottaa häneen enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia kestäneestä flirtistä, kuin ystävästäsi.

Vierailija
4/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on avoimesti sanonut että ottaa päähän kun mies ihannoi minua ja jatkanut esim. oman vartalonsa moittimista ja sanonut että hyvähän sun kun oot aina ollut hoikka (joskus olen tuskastuneena sanonut, että olen aika tarkka siitä mitä syön ja harrastan paljon liikuntaa).

Mutta lähinnä tuo katkeruus ja erityisesti luottamuksen pettäminen surettaa....

ap

Vierailija
5/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itsekin vähän itsekeskeiseltä ja kerronpa miksi: Sanoit kaverin häissä, että et koskisi mieheen pitkällä tikullakaan, että ei hätää. Se on loukkaavaa koska annat ymmärtää, että sormia napsauttamalla saisit kaverisi miehen koska vain. Kaverisi ei ilmeisesti ole sinusta kovin viehättävä tai miehensä rakkauden veroinen?

Toisaalta taidatte olla koko nelikko aika pahansuopia.. Pettämisiä ihastumisia ristiin rastiin, kateusepäilyjä jne..

Vierailija
6/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ja miehensä touhuissa. Ikävää, että et pysty olemaan empaattisempi. Minun elämäni kyllä olisi romahtanut tuosta, jos mieheni häissä olisi tuollaista sanonut. Enkä ymmärrä, miksi tuollaista vielä selittelet, taitaa se kuitenkin itsetuntoasi hivellä.

Eli tee palvelus tälle ihmiselle, älä ole enää hänen tai miehensä kanssa tekemisissä.

Vierailija
7/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mustaan poolopaitaa ja farkkuihin ja osaa keskustella vain työstään....hyyiii.en oikeasti suostuisi koskemaan tikullakaan ja juurihan kerroin ihastuksestani toiseen mieheen, jota on kestänyt jo kolmisen vuotta.

ap

Vierailija
8/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuollainen käytös syö vaimonsa itsetuntoa, jote ei ihme, että hän halusi tehdä sinusta miehensä silmissä nartun ja kertoi salaisuutesi miehelleen. Kieroilusta tuossa on kyse, joten unohda koko kaveri.

Vierailija
9/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes kaunis enkä rikas, silti nuorempana aina kun mä juttelinkin jonkun kaverin miehen kanssa, olin heti iskemässä häntä. Aivan sama oliko oma mieheni istumassa samassa pöydässä, tietyt kaverit alkoivat aina raivoamaan, että yritän iskeä heidän miehiään, vaikka mitään ei kummankaan puolelta tapahtunut eikä ollut edes mitään ehdotuksia.

Toiset ovat vain äärettömän kateellisia ja kun siihen lisää huonon itsetunnon, niin tietäähän sen mitä siitä seuraa.

Jätä koko kaveri omaan arvoonsa. Jos kyselee joskus syytä sun kylmyyteen, niin sano totuus. Sano ettet voi luottaa häneen enää.

Niin, että useat ERI ihmiset ovat raivostuneet sinulle tavasta, jolla puhut heidän miehilleen ja kuitenkin ajattelet, että tämä sinun kommunikointitapasi on ihan okei?!

Olisikohan niin, että sinun kannattaisi vähän tarkistaa sitä elekieltä ja tapaa, jolla puhut. Ei paljon auta, että väität silmät kirkkaina, että emmä mitään yrittänyt. Olet selvästi nainen, joka nauttii kun saa hiukan katseita, ihailua, naurua, vitsiä, toisen naisen mieheltä..

Myönnätkö tätä edes itsellesi?

Vierailija
10/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän minulle asiaa "itki" ja tarkoitukseni oli oikeasti vain sanoa että mua ei kiinnosta tuo mies tippaakaan (humalassa riehuva, yli-itsetuntoinen nörtti).

ap

Vierailija
11/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitähän tässä ei haettu, vaan vastusta kannataako enää ystävyyttä jatkaa. No ei kannata!

t. lähes saman kokenut

Vierailija
12/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ystävällesi ystävän palvelus ja unohda. Eikö nyt kuitenkin sinun olisi aika nostaa katse sieltä navasta peiliin. Mieti, oletko sinä vain pitänyt häntä ystävänäsi näyttääksesi paremmalta. Heikkoitsetuntoisilla "kauniilla" ja "rikkaalla" on aina se "rumempi" ja "köyhempi", muka kade ystävä, että näyttäisi itse paremmalta.

Vierailija
13/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän minulle asiaa "itki" ja tarkoitukseni oli oikeasti vain sanoa että mua ei kiinnosta tuo mies tippaakaan (humalassa riehuva, yli-itsetuntoinen nörtti).

ap

Ei ole väliä missä tuon sanoit ja koska! Yhtäkaikki kaverisi varmaan miettii, että uskot saavasi hänen miehensä koska vain, jos haluaisit. Se on naiselle tosi loukkaavaa.

Vierailija
14/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei ole väliä missä tuon sanoit ja koska! Yhtäkaikki kaverisi varmaan miettii, että uskot saavasi hänen miehensä koska vain, jos haluaisit. Se on naiselle tosi loukkaavaa.

Siis siitäkin huolimatta se loukkaa, että et todellakaan halua miestä. Ei ole kiva, jos tietää ettei ole miehelle ykkönen. Kaverina olisin sanonut naiselle, että miehesi ei todellakaan tarkoittanut mitä sanoi, totta kai tämä on miehelle se ykkönen, näkeehän sen tms.

Mutta se, että päätit täräyttää, että joo-o, miehes on kuumana muhun, mutta ei hätää, ei se mulle kelpaa, niin ei oikein voi millään lailla parantaa tilannetta. Sinulla taitaa olla vähän huono tilannetaju ja ns. miehen aivot?

Naiset ovat yleensä aika hyviä pelastamaan tuollaisia tilanteita.. Mutta ehkä olet poikatyttö, etkä oikein ole koskaan viihynyt muiden tytsien kanssa?

Vierailija
15/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni ja minulla ei ole salaisuuksia.

Vierailija
16/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole tehnyt mitään väärää. Valitettavasti se on täällä jo liikaa, että kerrot jonkun olevan sinulle kade :)

Vierailija
17/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi lohduttanut, että ei se mies sinua haluaisi, koska ystäväsi on paljon ihanampi ja rakkaampi miehelle jne, ja kyllä mies meni naimisiin ystäväsi kanssa, koska oikeasti halusi. Mies oli vain jostain suutuksissaan ja halusi loukata, ei se oikeasti sitä tarkoita.

Tuo sinun tapasi vastata oli ihan järkyttävä, ja kuulostaa todellakin siltä, että pidät itseäsi parempana. Ja mitä järkeä sinun on ulkonäöstäsikin noin selittää, etkö oikeasti voisi olla yhtään vaatimattomampi?

Mutta tosiaan, jätä vaan tämä ihminen rauhaan, ei teidän välillänne ystävyyttä ole.

Vierailija
18/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaan maistaa omaa lääkettäsi, mitä kamalaa siinä on? Ethän sinäkään millään pahalla..

Mielenkiinnosta vaan että kun se kaverisi mies bileissä sua lääppii (vaikket koko ällöön koskea) niin kyllä sä ainakin vihjailet muille että olet kiinnostunut koska joku tulee koskemaan ja niin kauan siinä lääppii että miehesi näkee tilanteen.

Sinulle näyttää olevan tärkeää ulkonäkösi ja sinä pidät itseäsi korostetulla jakkaralla ja oletat että saat miehen kuin miehen: kohta sulla ei ole enää miestä..

Mahtaa miehelläsi olla myös joku salainen ihastus.

Vierailija
19/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kateellisuuden taakse voidaan kaikki laittaa.

Ei siihen että ap saa joltain samaa mitä muille antaa. ;)

Eli joku muukin siis täräyttelee muille paskaa niskaan mutta kirkuu kun itse on kohteena?

Vierailija
20/27 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kuvitella, että ystävättärien ystävyyden ja luottamuksen tulisi olla vahvempi kuin luottamus omaan puolisoonsa. Ei minulla kävisi mielessäkään kertoa ystävättärelleni jotain sellaista, mikä hänen pitäisi salata puolisoltaan. Jos en halua typerän puolison tietävän jotain, en tietenkään kerro sitä silloin hänen vaimolleenkaan. Ap myös petti luottamuksen mieheensä sekä ihailemalla toista miestä, että kertomalla tällaista perheensä ulkopuolelle. Kuules ap, sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi