Miksi ruotsalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia kuin suomalaiset?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt vaikka Ruotsin tämän vuoden missiä:
https://amun-re.photography/ida-ovmar-110719-1110-01-edit/
En sano että olisi ruma koska kaunis tyttöhän toi on mutta kyllä Suomi-tyttö on se kaunein
Nuorissa naisissa tuon näköisiä on kolmetoista tusinassa. Elsa Hosk sen sijaan on oikeasti kaunis eikä yllättäen vahvojen, itsenäisten siiderivalaiden Suomesta ole yhtäkään samaan riviin Elsan kanssa mahtanut.
http://www.hawtcelebs.com/elsa-hosk-victorias-secret-august-2014/
Ensimmäinen on nätti ja Elsa on upea.
Vierailija kirjoitti:
Joka viides "ruotsalainen" on suomalaista alkuperää. Suomesta muutti Ruotsiin puoli miljoonaa ihmistä, ja kun he ovat vielä siellä lisääntyneet, niin aika moni asukas Ruotsissa on todellakin suomalainen.
Tämä on ihan fakta juttu. Joka viides Ruotsissa asuva on suomalaista alkuperää. Turha alapeukuttaa;) Voi tarkistaa mistä tahansa tietolähteestä. Ja Ruotsiin on muuttanut ihan oikeasti 500 000 suomalaista 60-70-luvulla.
Mun mies oli uuden työpaikkansa koulutustapahtumassa, jossa myös paljon ruotsalaisia naisia. Ei yleensä kommentoi muiden ulkonäköä, mutta nyt päivitteli että miten ne ruotsin naiset olikin iltatapahtumassa niin tyylikkäitä. Hoikkia, laitettuja, tyylikästä mustaa päällä ja monilla myös nahkahousuja. Kuulemma erottuivat suomalaisista. No ehkä mun mies on suomalaiseksi vähän outo, tykkää nimittäin naisista jotka meikkaavat ainakin jonkin verran. Oon huomannu et suomimiehet yleensä haluavat, tai ainakin sanovat haluavansa naisen, joka ei meikkaa. Siksi mua välillä ihmetyttääkin että miksi meitä luomumuoreja sitten arvostelevat.
Tänään oli liv-kanavalla ruotsalainen "mies".Oli vaikea uskoa silmiä kun se meni helmikaulanauhassa ja HUULIPUNAA huulillaan kolmen kaverinaisen kanssa baariin.Ilmeinen homppeli.
Vierailija kirjoitti:
Ne on viikinkien jälkeläisiä, skandinaaveja, kun taas suomalaiset on tulleet Aasiasta jostain Uralin takaa. Toki varsinkin Länsi- ja Etelä-Suomessa alkuperäisiin suomalaisiin on sekoittunut paljon skandinaaviverta, minkä huomaakin siitä että vaikka Turussa tai Vaasassa on ihmiset huomattavasti pidempiä ja vaaleampia kuin jossain Pohjois-Karjalassa.
Sanos muuta. Ruotsalaisilla miehilläkin on leveät hartiat, ovat pitkiä ja tuuheahiuksisia. Ihania viikinkimiehiä
Itse naimisissa Ruotsalaisen naisen kanssa ja olemme seurustelleet n.5-vuotta. Täytyy sanoa, että kaikki naisethan ovat kauniita, mutta kyllä kylmät faktatkin ovat faktoja. Oma kaunottareni oli kyllä juuri sellainen, mistä oli vaan pikkupoikana unelmoinut. Vaaleat pitkät hiukset, pitkät sääret ja äärettömän kaunis.
Eniten ihmetyttää kun on luotu stereotypia, että Ruotsalaiset naiset ovat diivoja ja pätemässä koko ajan. Ei pidä paikkaansa ollenkaan! Kyllä ne kyyniset valittajat löytyy enemmänkin täältä Suomesta! Se on kyllä totta, että he ovat paljon sivistyneempiä, siitä tuo kyseinen leima on varmaan heille hankittu.
Myös se on totta, että Ruotsalaiset naiset eivät pidä minään Suomalaisia naisia, eikä myöskään MIEHIÄ! Olemme meinaa heidän stereotypioissaan aivan takapajulasta ja kakkosluokan kansaa. :D
Mutta naisille tiedoksi, että tämä taas ei päde minun tietojeni mukaan ollenkaan Ruotsalaisten miesten keskuudessa, päin vastoin. Hyvin moni minunkin Ruotsalainen miesystäväni on kysellyt paljon Suomalaisista naisista ja heitä kyllä kiehtoo oikeasti Suomalaiset naiset. Vaan en tiedä miksi, sitäpaitsi ruotsalaiset sinkkumiehet kuulemma reissaa paljon Suomeen, mutta minunkin tutuista monella se jäi siihen kun huoliteltuna kävivät "viihteellä" niin joku suomijorma aloitti sen legendaarisen homoläpän ja riidan haastamisen. Näin se vaan meillä Suomessa menee. :D
Pakko vielä sanoa, että asun pohjois-ruotsissa ja ajattelin aikanaan kun sinne ensikertaa menin, että täällä vois jo varmaan olla niitä Ruotsin juntteja, vaan eipä todellakaan ole! :D
Asumme pienessä 12000 asukkaan kaupungissa lähellä luulajaa ja voin kertoa, että on juntit kaukana, niin naisissa kuin miehissäkin.
*MIELESTÄNI* saksalaiset, ruotsalaiset, norjalaiset tai tanskalaiset eivät eroa toisistaan:)
Ne on komeita, kauniita, pitkiä, vaaleahiuksisia, sinisilmäisiä, fiksuja, urheilullisia ja rotevia.
Suomalaisillakin voi näkyä nuo germaaniset piirteet:)
Ihailen ruotsalaisten/germaanisten naisten pitkiä sääriä!
Minulla on ruotsalainen vaimo ja hänellä on juuri pitkät sääret, siniset silmät ja vaaleat hiukset.
Ruotsalaisten naamat on kirvellä veistettyjä toisinkuin suomalaisten naamat on sellaisia palloja.
Koska ruotsalaismiehet on niin komeita.
Minä olen tosi kaunis suomalainen nainen. Ruotsalaiset naiset ovat yleensä suurimpia kun suomalaiset. Arvostan ruotsalaisia, mutta on suomalaisissakin kauniita. Mielestäni hyvin hoidettu ja huoliteltu ihminen on aina kaunis.
Suomalaisilla on usein kapeat silmät, pottunokka ja kaiken lisäksi ylipainoa ja kouvolatukka. Terveisiä Saimaan kylpylästä!
Koska niiden isät on komeita ruotsalaismiehiä eikä rumia suomalaisia. Miksi tällaista pitää edes kysyä?
Jos on perinyt pottunokkaisen, ohuttukaisen persjalan geenit niin eipä siinä mitään voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen ruotsalaisten/germaanisten naisten pitkiä sääriä!
Minulla on ruotsalainen vaimo ja hänellä on juuri pitkät sääret, siniset silmät ja vaaleat hiukset.
Toivottavasti teillä ei ole eikä tule lapsia ettet mene pilaamaan seuraavan sukupolven kauneutta rumilla suomigeeneilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on viikinkien jälkeläisiä, skandinaaveja, kun taas suomalaiset on tulleet Aasiasta jostain Uralin takaa. Toki varsinkin Länsi- ja Etelä-Suomessa alkuperäisiin suomalaisiin on sekoittunut paljon skandinaaviverta, minkä huomaakin siitä että vaikka Turussa tai Vaasassa on ihmiset huomattavasti pidempiä ja vaaleampia kuin jossain Pohjois-Karjalassa.
Sori, Pohjois-Karjalasta on tullut monta missiä ja siellä on oikeasti todella kauniita naisia.
Aha, eli taas haukutaan suomalaisia naisia rumiksi, jopa naiset itse. Ihan vuodesta nakki ja keppi, ihanan sivistynyttä porukkaa. Jos teitä ukkoja ei kotimaiset naiset kiinnosta niin hakekaa muualta, ei se haukkumalla muutu miksikään.
Ruotsalaiset osaavat pitää itsestään huolta. Meillä Crocsit ja palmikkoneule ovat juhlatamineita. Asuin 2v. Saksassa ja opin, miten paljon parempaa kohtelua sai pelkästään siistillä olemuksella. Opin myös vaatteissa käyttämään värejä ja kävelemään koroilla. En tehnyt sitä muiden vuoksi, mutta opin pitämään itseäni naisellisena ja viehättävänä, vaikka olenkin ylipainoinen ja vähemmän kaunis.
Väärin. Suomalaisia pidetään rumina myös muualla Euroopassa.
Nuorissa naisissa tuon näköisiä on kolmetoista tusinassa. Elsa Hosk sen sijaan on oikeasti kaunis eikä yllättäen vahvojen, itsenäisten siiderivalaiden Suomesta ole yhtäkään samaan riviin Elsan kanssa mahtanut.
http://www.hawtcelebs.com/elsa-hosk-victorias-secret-august-2014/