Palstamies on yllättävän laadukas tinder mies
Taas viikko tinderissä, sain kuulla olevani koko tinderin älykkäin mies. Eikä se ollut ensimmäinen kerta, palstamies kun on paikalla niin tapahtuu paljon. On tullu treffailtua, lisää on jonossa ja entisetkin soittelee perään koska se laatu on aika kova.
Kommentit (9)
Vain luuserit roikkuvat Tinderissä.
Mä taas leivoin suklaapiimäkakun, jonka kuorrutin suklaalla. Tuli sangen mainio!
Varmaan teitäkin kiinnostaa, miten sain siitä kuorrutuksesta niin täydellisen kiiltävää ja sileää, mutta en kerro. Se ei himmene edes jääkaappisäilytyksessä. Mulla on ammattisalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vain luuserit roikkuvat Tinderissä.
Mutta palstamiehen ei tarvitse roikkua. Viikko riittää, kultatykkäyksiä tuli kokoajan ja fiksu kun on, joka ikinen muija tykkää, haluaa tavata ja treffien jälkeen tulee pelkkää 🥰🥰🥰 haluaisin viettää yön kanssasi😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mä taas leivoin suklaapiimäkakun, jonka kuorrutin suklaalla. Tuli sangen mainio!
Varmaan teitäkin kiinnostaa, miten sain siitä kuorrutuksesta niin täydellisen kiiltävää ja sileää, mutta en kerro. Se ei himmene edes jääkaappisäilytyksessä. Mulla on ammattisalaisuus.
Mutta laadukasta Tinder miestä se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Temperoitua suklaata kuorrutukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temperoitua suklaata kuorrutukseen
Ja voi, se tekee suklaasta kestävän ja kiiltävän. T. Ihan vaan kotikokki.
On se kiva kun ihmisellä on haaveita omasta täydellisyydestä, ja niin pitää ollakkin.
Vierailija kirjoitti:
On se kiva kun ihmisellä on haaveita omasta täydellisyydestä, ja niin pitää ollakkin.
Ja se kun luulee olevansa ihan vain tavallinen nii suoraan sanotaan että olet paras
Se sun kakkoslaatu kelpaa miestenväliseen.