Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamies on yllättävän laadukas tinder mies

Vierailija
15.06.2026 |

Taas viikko tinderissä, sain kuulla olevani koko tinderin  älykkäin mies. Eikä se ollut ensimmäinen kerta, palstamies kun on paikalla niin tapahtuu paljon. On tullu treffailtua, lisää on jonossa ja entisetkin soittelee perään koska se laatu on aika kova.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun kakkoslaatu kelpaa miestenväliseen.

Vierailija
2/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luuserit roikkuvat Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas leivoin suklaapiimäkakun, jonka kuorrutin suklaalla. Tuli sangen mainio!

Varmaan teitäkin kiinnostaa, miten sain siitä kuorrutuksesta niin täydellisen kiiltävää ja sileää, mutta en kerro. Se ei himmene edes jääkaappisäilytyksessä. Mulla on ammattisalaisuus.

Vierailija
4/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain luuserit roikkuvat Tinderissä.

Mutta palstamiehen ei tarvitse roikkua. Viikko riittää, kultatykkäyksiä tuli kokoajan ja fiksu kun on, joka ikinen muija tykkää, haluaa tavata ja treffien jälkeen tulee pelkkää 🥰🥰🥰 haluaisin viettää yön kanssasi😘😘 

Vierailija
5/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas leivoin suklaapiimäkakun, jonka kuorrutin suklaalla. Tuli sangen mainio!

Varmaan teitäkin kiinnostaa, miten sain siitä kuorrutuksesta niin täydellisen kiiltävää ja sileää, mutta en kerro. Se ei himmene edes jääkaappisäilytyksessä. Mulla on ammattisalaisuus.

Mutta laadukasta Tinder miestä se kiinnostaa. 

Vierailija
6/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temperoitua suklaata kuorrutukseen

Vierailija
7/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temperoitua suklaata kuorrutukseen

Ja voi, se tekee suklaasta kestävän ja kiiltävän. T. Ihan vaan kotikokki.

Vierailija
8/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun ihmisellä on haaveita omasta täydellisyydestä, ja niin pitää ollakkin.

Vierailija
9/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kiva kun ihmisellä on haaveita omasta täydellisyydestä, ja niin pitää ollakkin.

Ja se kun luulee olevansa ihan vain tavallinen nii suoraan sanotaan että olet paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi