Siis miten Niinistö ja Kokoomus on paha asia köyhille ja hyvä rikkaille? Miten?!
Kommentit (71)
mm. palolaitosten ja poliisin yksityistämistä.
On sitten kibva kun talo tulessa mutta palokunta ei saavu paikalle koska sinulla ei ole varaa heidän maksuihinsa. Sama juttu yksityis poliisin kanssa. Jo nyt poliisin määrärahoja on supistettu niin että poliiseja valmistuu suoraan työttömiksi noin 300 vuodessa. Näistä saadaan yksityinen poliisilaitos, jonkinlaiset karabinieerit, aseelliset kodinturvajoukot.
virike hoidattaa Jani Petteriä laina rahalla, jonka Jani Petteri saa sitten itse tulevaisuudessa maksaa.
virike hoidattaa Jani Petteriä laina rahalla, jonka Jani Petteri saa sitten itse tulevaisuudessa maksaa.
yhdyssannojen oikeinkirjoituksella näytä olevan mitään väliä. Eikös teidän kokkareiden pitänyt olla korkeasti koulutettuja ja älykkäitä?
ihan sama missä yhteydessä mainittu, mutta pelottava ajatuksenakin...luokkayhteiskunta-ajatusta kuitenkin pahimmillaan...
Mä en ainakaan komppaa...
yritteliäisyyteen ja työntekoon verrattuna esim. demareiden hyysäyspolitiikkaan. Siis tarkoitan sitä, että on jopa edullisempaa maata kortistossa kuin tehdä töitä, ja mamut sun muut tyhjäntoimittajat elätetään meidän veronmaksajien pussista ihan ilman muuta.
Tottakai pitää olla sosiaaliturva ja sitä ehdottomasti kannatan, mutta mielestäni tietynlaiseen vastuunottamiseen omasta pärjäämisestään pitää ihmisiä kannustaa. Sekä pyrkiä luomaan tähän mahdollisuuksia.
Kai ne nyt ihmisiä siellä Kokoomuksessakin kuitenkin ovat, ja ymmärtävät, mitä tarkoittaa hyvinvointivaltio. Lisäksi Suomessa vallitsee demokratia, joten ei yksi puolue pysty määräämään ja hääräämään mielivaltaisesti, onneksi.
En ole ajatellut puoluekantaani koskaan, mutta kyllä mun mielestä Kokoomuksen arvot kuulostavat ihan järkeviltä. Joskin vasemmistossakin on hyvät ajatuksensa. Ehkä näitten kahden yhdistelmä olisi se toimivin.
Nuo sanathan perinteisesti kirjotietaan palstalla erikseen, kun halutaan olla sarkastisia.
ohis
virike hoidattaa Jani Petteriä laina rahalla, jonka Jani Petteri saa sitten itse tulevaisuudessa maksaa.
yhdyssannojen oikeinkirjoituksella näytä olevan mitään väliä. Eikös teidän kokkareiden pitänyt olla korkeasti koulutettuja ja älykkäitä?
OMG! Ottakaa nyt hiukan selvää missä mennään :D
miettikää, kokoomus ajaa mm. tätä - kirjastopalvelut maksullisiksi.
Hyvästi tiede, hyvästi kulttuuri ja taide tavalliselle pulliaiselle:(Kannattaa tosiaan miettiä, mihin on valmis sitoutumaan, eikä elää hurmoksessa...!
Esim. kuntien palvelut pyritään ulkoistamaan yksityisille toimijoille, jotka käärivät voitot. Kunnan työntekijät irtisanotaan ja tarjotaan sitten orjapalkalla samaa työtä yksityisessä firmassa.
julkisen puolen suojatyöpaikat sietääkin lopettaa !
jonka mielestä puoliaivoinen neandertaalikin ymmärtää, että "visiting professor" on sama kuin "Benjamin Meaker Visiting Professor".
Parhaillaan hän on yliopiston vessassa ripulilla huomattuaan kirjoittaneensa "yhdyssannojen" tuohon palsta oikein kirjoituksen vastaiseen viisastelu viestiinsä.
Et selvästikään ole kauaa palstaillut?
Nuo sanathan perinteisesti kirjotietaan palstalla erikseen, kun halutaan olla sarkastisia.ohis
virike hoidattaa Jani Petteriä laina rahalla, jonka Jani Petteri saa sitten itse tulevaisuudessa maksaa.
yhdyssannojen oikeinkirjoituksella näytä olevan mitään väliä. Eikös teidän kokkareiden pitänyt olla korkeasti koulutettuja ja älykkäitä?
Parhaillaan hän on yliopiston vessassa ripulilla huomattuaan kirjoittaneensa "yhdyssannojen" tuohon palsta oikein kirjoituksen vastaiseen viisastelu viestiinsä.
Se oli vain laman aikaista keskustelua siitä, missä voisi säästää, jos palveluita pitää panna tärkeysjärjestykseen ja jotain maksullisiksi.