Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten Niinistö ja Kokoomus on paha asia köyhille ja hyvä rikkaille? Miten?!

Vierailija
06.02.2012 |

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttihän hän vain on. Hallitus ja eduskunta ne varsinaiset päätökset tekevät.

Vierailija
2/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokoomus ja Sauli Niinistö nykyisellään riistävät köyhiä?



Kun mä katselen kokoomuksen tavoitteita ja kuuntelen Niinistön juttuja, niin en vieläkään käsitä: missä välissä ne sanoo, että ne riistää köyhiä? Mistä se pitää poimia, mistä tajuta?



Jospa joku viisas täällä osaisi kiihkottomasti mulle selittää faktoja tän väitteen tueksi?



Mä olen itse ihan duunari, mutta varmaan jotenkin harhaanjohdettu, kun en vieläkään tajua, minkä uhkan Niinistö ja puolueensa mulle muodostavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppiaitten etuja. Aikoja sitten kaikki valta oli kauppiailla.

Perinteisesti he eivät aja työttömien etuja (oma vika , jos ei ole töitä)eikä kenenkään muun euja.

Ihminen vastaa itsestään.

Vierailija
4/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ei ole mikään oikeistolainen puolue maailmanlaajuisesti ajateltuna, hyvinkin se sijaitsee esimerkiksi brittiläisen labour-puolueen vasemmalla puolella.



Niinistö itse on lahjoittanut hurjia summia köyhille, ja on ollut tekemässä Hurstin kanssa töitä köyhien hyväksi. Enemmän kuin Haavisto ainakin.

Vierailija
5/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on porvaripuolue (ymmärrät varmaan mikä on porvari ja mitä ajattelee) ja vasemmisto on duunarien asialla.



Lisäopinnot koulukirjoista

Vierailija
6/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinkeinoelämän erilaisia lobbareita, joiden intresseissä on ajaa esim. kansainvälisten suuryritysten ja elinkeinoelämän etuja. Ja sehän tiedetään, että suuryrityksillä ei ole minkäänlaisten sosiaalista omaatuntoa - niiden tavoitteena on puhtaasti _voiton maksimointi_.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismia puhtaimmillaan, niille joilla on jo annetaan enemmän ja niillä joilla ei ole otetaan se vähäkin pois.



Valtiolla kun on talous tiukassa kiristetään kaikkein ensimmäiseksi kuntien menoja eli siinä vaarantuvat kunnallinen terveydenhuolto, vanhusten- ja vammaistenhoito sekä ilmaiset palvelut. Jos on varaa käydä yksityisellä ja käyttää rahaa kuin roskaa niin hyvä, esimerkiksi minulla tätä mahdollisuutta ei ole.

Vierailija
8/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa päätöksiä: oman kuntasi valtuuston/hallituksen, eduskunnan jne. niin huomaat kenen etuja kokoomus ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan almua ja sillä kerätään sädekehää. Todelliset rahavirrat kulkee muita väyliä.


Niinistö itse on lahjoittanut hurjia summia köyhille, ja on ollut tekemässä Hurstin kanssa töitä köyhien hyväksi. Enemmän kuin Haavisto ainakin.

Vierailija
10/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Niinistö itse on lahjoittanut hurjia summia köyhille, ja on ollut tekemässä Hurstin kanssa töitä köyhien hyväksi. Enemmän kuin Haavisto ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvata ne yksityisillä, tahtovat taata eliitin pienen verotuksen (esim. pieni pääomavero), karsisivat sosiaalipalveluja, tahtovat kasvattaa elintasokuilua... niiden ajatus on, että jokainen on oman onnensa seppä ja vastuussa yksin itsestään, heikot kaatuu elon tiellä ja niin sen kuuluu heistä mennäkin. Mitä HYVÄÄ heillä olisi annettavaksi köyhille, työttömille, pienipalkkaisille yksinhuoltajille jne?

Vierailija
12/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kuntien palvelut pyritään ulkoistamaan yksityisille toimijoille, jotka käärivät voitot. Kunnan työntekijät irtisanotaan ja tarjotaan sitten orjapalkalla samaa työtä yksityisessä firmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olitte, kun piti olla historian tunneilla? Olisitte oppineet, mitä ovat porvarit ja mitä on porvarillisuus. Riisukaa ne vanhempienne pukemat punaiset lasit päästänne ja katsokaa asioita objektiivisesti, niin voitte ymmärtääkin jotain.

Vierailija
14/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kuntien palvelut pyritään ulkoistamaan yksityisille toimijoille, jotka käärivät voitot. Kunnan työntekijät irtisanotaan ja tarjotaan sitten orjapalkalla samaa työtä yksityisessä firmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen päättäjät leikkasivat ensin rahoja kouluavustajista, erityisopetuksesta, suurensivat luokkakokoja ym. ja sen jälkeen alkoivat ajaa kuntaan eliittiluokkia joihin olisi oppilaat valittu yksityisistä kielikylpypäiväkodeista (joissa kokoomuspäättäjien omat tai heidän äänestäjiensä lapset ovat).

Köyhien asialla?

Vierailija
17/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olitte, kun piti olla historian tunneilla? Olisitte oppineet, mitä ovat porvarit ja mitä on porvarillisuus. Riisukaa ne vanhempienne pukemat punaiset lasit päästänne ja katsokaa asioita objektiivisesti, niin voitte ymmärtääkin jotain.


Eikö ole totta, että kokoomus on oikeistolainen puolue? Täh?

Vierailija
18/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms. pienipalkkaisista kuntatyöntekijöistä.

Jotkut yksityisfirmojen reppulääkärit on asia erikseen.

Yksityiset työnantajat maksavat julkista sektoria parempaa palkkaa.

Esim. kuntien palvelut pyritään ulkoistamaan yksityisille toimijoille, jotka käärivät voitot. Kunnan työntekijät irtisanotaan ja tarjotaan sitten orjapalkalla samaa työtä yksityisessä firmassa.

Vierailija
19/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvaripuolue, joka on jo vuosia sumuttanut ihmisiä äänestämään omaa hyötyään vastaan.

Vierailija
20/71 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen päättäjät leikkasivat ensin rahoja kouluavustajista, erityisopetuksesta, suurensivat luokkakokoja ym. ja sen jälkeen alkoivat ajaa kuntaan eliittiluokkia joihin olisi oppilaat valittu yksityisistä kielikylpypäiväkodeista (joissa kokoomuspäättäjien omat tai heidän äänestäjiensä lapset ovat).

Köyhien asialla?