G: Jos miehesi olisi sinua 29 vuotta vanhempi, minkä ikäinen mies sinulla nyt olisi?
Mun ukko olisi 70 vuotta!
Mutta onneksi oikeassa elämässä on itseä 5 vuotta nuorempi mies, niin se täytti just vasta 36 :-)
Kommentit (50)
Mun isäkään ei ole kuin 55v..
Oikeasti mieheni on 32v. Onneksi. :)
Joo-o, enpä voisi kuvitella olevani keski-ikäisen äijän kanssa. OIkeastaan aika ahdistava ajatus että olisin noin paljon vanhemman ihmisen kanssa.
Onneksi meillä on miehen kanssa vain kuusi vuotta ikäeroa, se on vielä siedettävissä. =D
Juu ei kiitos.
Nyt ikäeroa on 4 kk.
54-vuotias... Joo-o, enpä voisi kuvitella olevani keski-ikäisen äijän kanssa. OIkeastaan aika ahdistava ajatus että olisin noin paljon vanhemman ihmisen kanssa.
Onneksi meillä on miehen kanssa vain kuusi vuotta ikäeroa, se on vielä siedettävissä. =D
Isäni on kuitenkin 66-vuotias nyt että olisi se siltäkin puolelta omituista että omalla miehellä ja omalla isällä olisi vain kymmenisen vuotta ikäeroa.
52-vuotias mies löytyisi. Vuoden nuorempi omaa isääni. Eipä ainakaan tarvitsisi miettiä vuokranmaksuja opiskellessa, kun voisi huikata, että "isii, eikun kultaaa anna rahaa". Lapsillakin tulisi olemaan hauskaa, kun oma isä olisi yhtä vanha kuin vaari. No mies voisi tietysti jäädä varhaiseläkkeelle, kun äippälomat ja vapaat loppuu. Ei tarvitsisi ekaluokkalaisten olla yksin kotona.
Onneksi oma on vain 3 kuukautta vanhempi. Voidaan viipyä opiskelijariennoissa yhdessä ja lapsenlapsien leikittäminen yhdessä on todennäköisempää kuin vanhan miehen kanssa.
Tääkin ketju taitaa olla keksitty Niinistöstä?
vuotta vanhempi, kuin isäni. En kyllä osaisi kuvitellakaan olevani isäni ikäisen miehen kanssa, mutta toisaalta uskon, että on olemassa ihan aidosti toisiaan rakastavia pareja onnellisissa parisuhteissa tuollaisella ikäerolla, eli ei kai se mahdottomuus olisi meistä kenenkään kohdalla, jos oikein kolahtaisi.
Oikeasti mieheni on minua vuoden ja rapiat nuorempi, eli 31-vuotias.
Siis järkyttävää! Mä en voisi olla sellaisen vanhan äijän kanssa millään!
oma isäni täyttää tänä vuonna 70 :D
jo 68, onneksi on vasta vähän yli 40 oikeasti.
periaatteessa mua ei häiritse toisten suhteet, mutta on toi 30 vuoden ikäero kyllä sen sortin juttu jo että.. En ikinä voisi kuvitella omalle kohdalleni, enkä voisi hyväksyä jos omat lapseni alkaisivat seurustella tuollaisen ikäeron suhteessa. Mielestäni siinä on jotain outoa puolin ja toisin.. 15 vuoden ikäeron suuntaan jos toiseen vielä ymmärtää.
IHANAAA! Eli toisinsanoen voisin vaihtaa appiukkooni.
oma isäni on 54.
MUTTA.. mulla on tällä hetkellä salarakas joka on 51.. en kyllä olis ikinä uskonut että näin voisi käydä että noin vanhaan haksahdan mutta elämä on kummallista
oikeasti on 10 vuotta vanhempi kuin minä
Oma isä on useamman vuoden nuorempi.
Ei se sitten oikeasti varmaan 7-kymppisenä ällö ole, jos itse on saman ikäinen. Mutta kun kuvittelen itseni esim. sänkyyn isääni vanhemman kanssa --- ei vaan pysty!
64 vuotta.
samanikäinen kuin appiukkoni.
Saman ikäisiä ollaan.