G: Jos miehesi olisi sinua 29 vuotta vanhempi, minkä ikäinen mies sinulla nyt olisi?
Mun ukko olisi 70 vuotta!
Mutta onneksi oikeassa elämässä on itseä 5 vuotta nuorempi mies, niin se täytti just vasta 36 :-)
Kommentit (50)
Eli omaa isääni 5 vuotta nuorempi, hyi helv...! Kaikkea sitä tuleekin ajatelluksi av:lla!
isääni vanhempi mies. Oikeassa elämässä mieheni on mua puoltoista vuotta vanhempi.
Oikeasti minulla on 26-vuotias mies eikä sekään jaksa enää kiinnostaa kun on liian vanha :( Olisi kyllä mulla paljon helpompi elämä jos olisin kiinnostunut itseäni vanhemmista enkä nuoremmista koska sittenhän oisin saanut rikkaan vanhan ukon. Nyt katselen kaiholla teini-ikäisiä poikia jotka eivät ikimaailmassa kiinnostuisi tällaisesta vanhasta mammasta.
Vanhempi on nykyinenkin, mutta ei ihan niin paljoa. Ikäero asiat eivät ole kaikille pareille ongelma. Ja hyi-reaktiot kyllä ihmetyttävät ainakin itseäni suuresti!
Onneksi se on mua 7 vuotta nuorempi, niin täyttää tänä vuonna vasta 31 :)
oikeasti on mua 10 v vanhempi ja mielestäni meidän kohdalla se on juuri passeli ikäero.
Mainittakoon, että isäni ei ole täyttänyt vielä kuuttakymmentä.
Oikeasti mies on minua 7 vuotta vanhempi.
oishan se melkoinen ikäero :) Toisaalta, jos tyyppi olisi "nuori ikäisekseen" ja muutenkin synkkaisi niin mikäs siinä.
Todellisuudesa meillä on ikäeroa n. vuorokausi (minä olen vanhempi).
Oma isä täyttäisi tänä vuonna 57v jos eläisi.
minunkaan isä ei olisi vielä 60u.
Eli siis olisi kuollut.. Toi nykyinen ei elä sinne asti. Ja mainitaanpa sitten että isäni olisi vasta 60 jos eläisi.
Tällä hetkellä 12 päivää minua vanhempi.
61v, ei IKINÄ!!! Kyllä täytyy naisella olla joku isäsuhde-ongelma...
53v :)
Isänikään ei ole niin vanha :)
Kaksi vuotta vanhempi kuin isäni.
En kyllä voisi kuvitella itseäni sellaiseen suhteeseen. Omissa parisuhteissa olen aina ollut lyhyiden ikäerojen kannalla mutta kukin tyylillään.
oikeasti puolisoni 9 v minua vanhempi.
En tosiaan voisi kuvitellakaan tuollaista äijänkäppänää miehekseni. En vaikka olisi kuinka nuorekas, varakas tai vaikutusvaltainen.