Jenni Haukion look, miksi mummotyyli?
Jaksaa ihmetyttää tuo Haukion pukeutuminen ja stailaus. Siis ymmärrän, että pikkuporvarilliseen imagoon ei ehkä sovi se 30 vuotta nuorempi vaimo jne, mutta miksi helvetissä 40-vuotias nainen on meikattu kuin 60-vuotias ja tukka laitettu kuin mummovainaallani?
Mun mielestä parempi ois omaan ikään sopiva tyyli eikä tuollainen väkisin vaaleja varten räätälöity imago.
Kommentit (137)
todella kampaajalta fööni ja pyöröharja sekä hiuslakat takavarikkoon ja heti. paitsi jos onkin niin, että asiakas vaatii väkisin tuota pottatyyliä ja yhdellä värillä tehtyä tummanruskeaa väriä. tai peräti värjää tukkansa itse? on nimittäin aika kotiväeipakkauksen oloinen tuo väritys.
miten tuo nainen on voinut olla minkäänmaailman viestintäpäällikkö menee mun ymmärryksen yli.
ja kiva hullun katse niinistöllä tuossa pallopaitakuvassa.
Eipä uskois että Haukio on seurustellut kampaaja Harri Paanasen kanssa. Sen verran kamala tuo Jennin tukka on. Nätti nainen ja järkyttävä kypärä päässä.
miksi mummotyyli?
Mummotyyli ehkä vähän väärä sana kuvaamaan Jennin pukeutumistyyliä.
Sanoisin pikemminkin että tietämätön.
Kyseessä on kuitenkin edustustehtävissä mukana oleva tuleva Suomen tasavallan presidentin vaimo, eikä mikään tavallinen tallaaja.
Jenniä on verrattu myös Jackie Kennedyyn, mikä kyllä saa ainakin minussa aikaan "päivän parhaimmat naurut"-reaktion.
Toivon sydämeni pohjasta, että joku ymmärtää auttaa naista hädässä ja palkkaa hänelle omalle stylistin.
itsensä ja miehensä välillä. Siksi tykkää pukeutua kuin Halonen :)
toisten ulkonäköä! Mua taas ärsyttää sun kaltaisesi ihmiset. Millanen sun tyylisi on? Kelpaatko Iltalehden kansikuvaan? Oletko jopa ollut siinä?
Selvästi huomaa miten oma opiskelusi on jäänyt vähemmälle huomiolle!!
Minusta Haukio on tyylikäs ja hillitty. Sopii niin hyvin pressan vaimoksi. Ei yhtään hutsahtava!
että hänellä on maaliskuun loppuun sponssisopimus citymarketin kanssa, sen jälkeen tyyli varmaan tulee jonkin verran muuttumaan.
Tyyli on aina ollut sama - varmaan yrittää peitellä ikäeroa. Ja Varsinais-Suomessa tuo on hyvin yleinen look... Tunnen samanlaisia koppuratukkia lukuisia.
Mielestäni Jenni on tyylikäs ja pukeutuu ajattomasti.
av-mamma ei voi äänestää Niinistöä kun vaimonsa ei ole samanlainen pissis kuin he itse?
on mun ikäinen, eli täyttää tänä vuonna 35v. Aivan järkyttävää katsoa häntä ja todeta, että olen saman ikäinen. Nuori mä mielestäni olen vielä. Tosin pukeudun hieman toisin kuin Jenni...
tai sitten on niin, että nämä näin ajattelevat ovat niitä tietämättään naurettavan näköisiä nuorekkuuden tavoittelijoita, jotka ostavat vaatteensa nuorten osastoilta ja putiikeista, koska ovat NIIN NUOREKKAITA, tietämättään surkuhupaisia. Ja sitten isketään Jennin mummotyyliin muka niin tietävinä. Olis kiva nähdä näiden arvostelijoiden "nuorekkaat, trendikkäät" punamustat rokkitukat ym. hirvitykset ;D
teidän mielestänne sopivaan 35-vuotiaan pukeutumiseen. Kiitos.
Suosii samaa liilaa ja tukka on samanlainen pata kuin Jennillä, hameenhelma samaa mittaa.
Hän on ihan "stiilinen" kyllä, mutta puolta nuoremmalla tuo on tosi surullista katsottavaa.
Haluan nähdä 35-vuotiaalle sopivaa pukeutumistyyliä.
Haluan nähdä 35-vuotiaalle sopivaa pukeutumistyyliä.
siinä olis vinkkejä itsellenikin. Terv. 37-vuotias mummo (ilmeisesti)
Ei ole kypärätukkaa, eikä iänikuista hiirulaisen liilaa... Eikä sitä nudehuulikiiltoa kulmakarvoja myöten.
No katsokaa tuonikäisiä tv-toimittajia, vaikka.
Ei mitään noin epämääräistä. Paljonko niitä tv-toimittajia on? Kymmeniä. Eivätkä ole toistensa kopioita. Joten alkakaapa nyt luetella ihan nimiä asianmukaisista pukeutujista.
Jotenkin tuo Pekan vaimon tyyli uggeineen ja minkkiturkkeineen on paljon enemmän YÖKS.
että olisi edes ulkonäöllisesti sopiva 63-vuotiaalle miehelleen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 15:13"]
[/quote]
Miten lapsenhankinta liittyy pukeutumiseen. Kaikkien ei tarvitse lisääntyä kuin kanit. Rva ei ole mikään heitukka, pissis vaan fiksu ihminen