Päästäkseni eroon miehen lapsesta
joka toinen viikko, en näe muuta ratkaisua, kuin muuttaa sellaiselle alueelle ja niin kauas, että lapsen ei ole mahdollista käydä koulua meiltä käsin. Ja onneksi nyt asumallamme alueella asunnot ovat niin kalliita, että mieskin suostuu muualta sitä omaa katselemaan.
Kamalaa, mutta tähän on tultu. Vierailkoot joka toinen viikonloppu! Mikä helpotus.
Kommentit (275)
Toivon todella, että saatte maistaa omaa lääkettänne ja mies ottaa uuden vaimon joka vihaa TEIDÄN lapsianne.
Minkä ikäisiä te tänne kirjoittaneet "äitipuolet" oikein olette? Tunteita on välillä monenlaisia, mutta pitäisi aina muistaa, kuka on voinut valita tilanteensa (aikuiset) ja kuka ei (lapset), ja kenellä on vastuu (aikuisilla).
t: itsekin äitipuoli
heräsin ihmettelemään miten korvaamattoman lahjan yksi lapsi sai uuden äitipuolen myötä. Ennen tätä äitipuolta isä ei ollut piitannut pitää kontaktia lapseensa, mutta uusi nainen herätteli isän vastuuntunnon esiin. Nyt on lapsella isäkin elämässään -ja myös pieni suloinen velipuoli. Niin ja se lämmin ja epäitsekäs äitipuoli.
Jos tunnistit itsesi niin suuri halaus sinulle. Olet upea nainen!
Olisit ottanut sellaisen jolla ei ole niin nyt sulla ei olisi ongelmaa. Lapsi oli ensin, ennen sua miehesi elämässä. Itse olet änkenyt siihen sekaan. Olisit miettinyt ajoissa. Kuvittelit kai, että mies jättää lapsensa kun sä olet niin ihana nainen ja nyt olet pettynyt kun niin ei käynytkään ja purat kiukkusi typerästi viattomaan lapseen. Ei sun tarvitse sitä lasta rakastaa, mutta aikuisena ihmisenä sinun on osattava käyttäytyä kuten aikuinen. Harmi että olet saamassa omaa lasta - et varmaan ole kummoinen kasvattaja sillekään.
Mene ap itseesi! Ja hanki apua noihin negatiivisiin tunteisiisi.
Yleensä olen jaksanut ja jopa odottanut näitä vierailuja, mutta nyt olen alkuraskauden takia helvetin väsynyt ja huonovointinen. En jaksa uhmaa, kyselyikää, vinkumista, laulamista, huutamalla puhumista ja jatkuvaa vaatimista.
Varsinkin syntymättömän ja viattoman..
suhteen alkuvaiheessa ja pyysin valitsemaan lapsen ja mun väliltä. Valitsi mut. Nyt meillä on yhteinen lapsi ja mies on unohtanut aiemman isyytensä sen myötä.
Ihana ämmä olet. Mutta et kai aio sitten tuntea katkeruutta, jos mies jättää sinutkin ja tekee vielä uuden muksun seuraavan ämmän kanssa, joka myös vaatii unohtamaan edellisen lapsensa, eli sen sinun äpäräsi.
miehen kanssa, jolla on kolme tyttöä, iältään 1-5 v. Mies muutti minun asuntooni, kun aloimme seurustelemaan. Hän on tavannut lapsiaan muualla tähän asti, mutta nyt olemme muuttamassa isompaan ja silloin lapset alkaisivat todennäköisesti käydä luonamme. Minulla ei ole omia lapsia, enkä halua edes ajatella tilannetta. Se ei tule olemaan mukavaa. En oikeastaan pidä lapsista, enkä ainakaan noin pienistä. Poika vielä ehkä menettelisi, mutta tytöt... en tiedä, miten olisin heidän kanssaan. Lisäksi pienin on sairas, eikä voi syödä samoja ruokia kuin muut. Olen aivan pihalla. Miehen eksä on lisäksi kamala lehmä, joka haluaa tehdä elämämme helvetiksi. Eli lapsille on takuulla haukuttu minut valmiiksi, eli vaikutusta ei tarvitse tehdä.
Sun mies on tehnyt tuon kamalan lehmän kanssa kolme lasta, viimeisimmän tekemisestä ei ole varmaan kahta vuotta. Jos miehen ex on tuollainen, niin mitä se kertoo miehen arvostelukyvystä?
Tai ehkä se ex ei olekaan sellainen, vaan uupunut kolmen pienen lapsen äiti, joka on päävastuussa lapsista, isä tapaa joskus... Mistä tiedät, että sut on haukuttu valmiiksi? Oliko heidän eronsa sun osasyytä?
Edelleen sä olet aikuinen, joten yritä käyttäytyä niin. Jos et pysty, niin jätä mies ennemmin kuin alat leikkiä ilkeää äitipuolta.
asiaa.
Just toi puuttuminen ja kokoaikainen soittelu milloin mistäkin keksitystä asiasta on saanut mut alunperin inhoamaan miehen lasta, lisäks se että se äiti ei pysty pitämään kiinni omista vuoroistaan, vaan esim saattaa yhtäkkiä viedä lapsen miehen vanhemmille ja laittaa tekstarin miehelle että lapsi on siellä, hae sieltä, vaikka lapsen on ollut määrä olla äidillä.
Noista jutuista se alkoi, ja sitten meni pikkuhiljaa siihen että inhoan koko lasta enkä enää siedä mitään mikä liittyy siihen kammottavaan lapseen.
- 8 -
no kai lapsi saa isälleen soittaa? Kyllä mä ainaki antaisin tollasen ämmän kuulla kunniansa, jos kieltäis mua soittamasta omalle isälleni. Sinä olet se kolmas osapuoli, ei se lapsi. Sinä olet tunkenut lapsen elämään, ei lapsi sun. Ja aivan varmasti se lapsi inhoaa sua kammottavaa ämmää yhtäpaljon ja nyt inhoan minäkin. Pistää niin vihaks tollaset sairaat narsistit! oot eläny liian hyvän elämän ite, et voit mielestäs valita toisen elämän suunnan.
kyse ei ole siitä, että lapsi soittaa isälleen, vaan että se ex soittelee miehelle. Meillä pirisee puhelin ihan koko ajan, ja se on todella häiritsevää. Se ex soittelee, ei kukaan muu.
Ei muuta.
tämän jatkuvan äitipuolien mustamaalaamisen tällä palstalla?
Yleensä olen jaksanut ja jopa odottanut näitä vierailuja, mutta nyt olen alkuraskauden takia helvetin väsynyt ja huonovointinen. En jaksa uhmaa, kyselyikää, vinkumista, laulamista, huutamalla puhumista ja jatkuvaa vaatimista.
se onpakko jaksaa jos on ottanut miehen jolla on lapsia. kuten on pakko jaksaa aina joka päivä 24/7 jos päättää tehdä toisen lapsen, tai kolmanne...
sun kiukuttelut eivät merkitse mitään.ota ero jotta lapsi saa isänsä.
no kannattiko edes ajatella hankkivansa niitä omiakin lapsia kun niiden uhmaa ja marinaa ym tuota et pääsekkään sitten enään eroon, ellet sitten anna lastasi adoptioon.
Veri on vettä sakeampaa.
Itse kipuilen jo kolmeakymppiä lähentelevien miehen lasten kanssa, joista toinen pomsahtaa viikottain yökylään. Ei niistä pääse ikinä eroon..
Ne vaan kasvaa ja vie enemmän ilmatilaa..
Toivon todella, että saatte maistaa omaa lääkettänne ja mies ottaa uuden vaimon joka vihaa TEIDÄN lapsianne.
peesi tälle.
osaisin välttää ne virheet, jotka miehet ex on tehnyt saadakseen meidän perheen väsyneeksi itseensä ja siihen lapseen. Tod näk tilanne ei menisi siihen, että lastani vihattaisi.
ovat varmasti huutolaislasten jälkeläisiä.
Hirveää kylmyyttä ja totaalista empatian puutetta, joka vie ihmiskuntaa huonompaan suuntaan.
suhteen alkuvaiheessa ja pyysin valitsemaan lapsen ja mun väliltä. Valitsi mut. Nyt meillä on yhteinen lapsi ja mies on unohtanut aiemman isyytensä sen myötä.
utta tuo on sairasta. Ei kellään ole oikeutta vanhempaa riistää--ne muksut pitää vaan sietää niiinkuin parhaaksi näkee.
Miehelläs on päässä vikaa kun vaihtoi isyyden tuolmoiseen akkaan. Ilmeisesti ansaitsette toisenne.
sinne, minne häntä ei haluta vaan tavatkoon isäänsä sitten harvemmin vaikka.
peesi tälle.
kyse ei ole siitä, että lapsi soittaa isälleen, vaan että se ex soittelee miehelle. Meillä pirisee puhelin ihan koko ajan, ja se on todella häiritsevää. Se ex soittelee, ei kukaan muu.
Ei muuta.
no jos ex-puoliso on hirveä niin miksi syytät lasta siitä? luuletko sä tosiaan, että sillä lapsella on muka kivaa sitten. Sun pitää olla aikuinen ja fiksu. ja kuten sanoin jo, olet edellee se kolmas pyörä, ei se lapsi. Mä en pysty tajuumaa sun logiikkaa millään tavalla, varsinkaa sen jälkee ku oon itse ton äitipuolihelvetin eläny ja kokenu ja en toivo sitä kellekkää. Sä et ole se, joka päättää saako lapsi tavata isäänsä vai ei. se on äidin ja isän ja lapsen välistä. mene vaikka hotelliin, kun lapsi on siellä tai jotain. Painu kokonaan vaikka vittuun sieltä jos on nii vaikeeta. ÄLLÖTTÄVÄ OLET