Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani tippui parvekkeelta

Vierailija
05.02.2012 |

toisesta kerroksesta. Kissa on hieman normaalia väsyneempi. Syö ja juo hyvin. Mutta etutassu ontuu. Mietin voinko viedä hänet Viikin eläinsairaalaan tutkittavaksi vaikka minulla ei ole tällä hetkellä rahaa. Saako sieltä laskun mukaan?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle eivät antaneet koiraa ennenkun lasku oli maksettu

ja soittelin laskutuspalveluunkin ja yritin tilittää et olen työtön eikä oo vara maksaa

eivät silti antaneet laskua

Vierailija
62/73 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun joskus kysyin apuja täältä että voisin tulla vaikka pesemään ikkunat pientä maksua vastaan että saisin lapsille ruokaa pöytään.Ei tullut mitään ehdotuksia ja jos tuli niin homma oli 300km päässä.Nyt kun täällä on kissa tippunut ikkunasta ja tarvitsee hoitoa niin johan täällä rahaa jaellaan tuosta vaan.

Sori,meni vähän ohi aiheen mutta pisti silmää tälläinen.Itsekin olen kissan omistaja ja yksi kissamme aikoinaan tippui kolmannesta kerroksesta.Se joudutttiin lopettaa koska lonkka oli murtunut pieniksi murusiksi ja jos se oltaisiin leikattu niin paranemisesta ei olisi ollut mitään takeita.Leikkauksen jälkeen kissaa olisi jouduttu pitämään monta kk aloillaan ja vaatinut 24/7 hoitoa.Silloin työssäkäyvänä ei ollut mahdollista jäädä kotio hoitamaan kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja usein kirjottaa itsestään jotain sellaista mihin on helppo tarttua ja tietty joku sitten tarttuu.

Mulberryn laukuista Nokia/Apple kiista vasta koettiin. Tää on sentään samasta ihmisestä tää rahakeskustelu.

Vierailija
64/73 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun joskus kysyin apuja täältä että voisin tulla vaikka pesemään ikkunat pientä maksua vastaan että saisin lapsille ruokaa pöytään.

saadakseen lapsilleen ruokaa (tai vaikka joululahjoja), niin olen apua myös tarjonnut.

Olen pahoillani, ettei viestisi osunut silmiini. t. 22

Vierailija
65/73 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nytkö vaihdetaan kissan kuulumisia kun eilen vielä itkettiin tulevia, helvetin isoja ortopedilaskuja.

Joopa joo. Älä tule tänne kirjoittelemaan asioistas jos et niistä halua puhua.

Lisää lapsia ja eläimiä. En yhtään ihmettele miks olet luottotietos menettänyt.

Puhu pois, paljon mun pil**a kutita.

Vierailija
66/73 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saitte selville, hoidetaanko tosiaan tuo epästabiili murtuma "vain" lastoitushoidolla eli ilman leikkausta?

Miten kissa tuntuu nyt voivan?

Vierailija
67/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä kissalla otettiin vasemman etujalan ja vatsaontelon röntgenkuvat. Kuvissa varmistui etujalan toiseksi sisimmän kämmenluun epästabiili murtuma. Kissaa ei alettu kuvaamaan ennen kuin meillä oli rahaa maksaa koko hoito. Saimme 250e kasaan ja kissa pääsi rötgeniin. Ei ollut mahdollista ottaa edes puolia maksusta laskulle. Eikä mitään olisi tapahtunut ellei oltaisiin saatu rahaa kasaan. Nyt olemme kotona Kissa voi ihan hyvin. On väsynyt nukutuksesta ja päivän reissusta. Ei tykkää todellakaan hyvää että jalassa on iso pötikkä ja kaulassa roikkuu kauluri. Huomenna eläinsairaalan ortopedi soittaa jatkohoidosta jotka tulevat olemaan todella kalliita. Olemme taas hieman viisaampia.kissa hoidetaan kuntoon hinnasta mistä hyvänsä. :)

Vierailija
68/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnaneläinlääkäri on yksityistä halvempi. Esimerkiksi itsellä kahden koiran perustarkastus, sydämen virallinen kuuntelu, ultraus ja rokotukset maksoivat yhteensä 50e kunnallisella kun taas yksityisellä olisi mennyt paljon enemmän. Kunnaneläinlääkäriltä myös saa lähes poikkeuksetta laskun pyytäessä.

Helsingissä asutte? http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/135927/

Vierailija
69/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei pahempaa sattunut. Mulla rahat tiukalla mutta lapsia ei ole ja kaksi kissaa löytyy, eli otan kyllä osaa keräykseen jos tarviitte apua!

Elikkä kissalla otettiin vasemman etujalan ja vatsaontelon röntgenkuvat. Kuvissa varmistui etujalan toiseksi sisimmän kämmenluun epästabiili murtuma. Kissaa ei alettu kuvaamaan ennen kuin meillä oli rahaa maksaa koko hoito. Saimme 250e kasaan ja kissa pääsi rötgeniin. Ei ollut mahdollista ottaa edes puolia maksusta laskulle. Eikä mitään olisi tapahtunut ellei oltaisiin saatu rahaa kasaan. Nyt olemme kotona Kissa voi ihan hyvin. On väsynyt nukutuksesta ja päivän reissusta. Ei tykkää todellakaan hyvää että jalassa on iso pötikkä ja kaulassa roikkuu kauluri. Huomenna eläinsairaalan ortopedi soittaa jatkohoidosta jotka tulevat olemaan todella kalliita. Olemme taas hieman viisaampia.kissa hoidetaan kuntoon hinnasta mistä hyvänsä. :)

Vierailija
70/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epästabiilin murtuman LEIKKAUShoito vaatii erikoisvarustelun ja ortopediasta kiinnostuneen ja siihen perehtyneen eläinlääkärin, joten nyt ei taida perusvarusteinen kunnaneläinlääkärin vastaanotto auttaa...

Leikkaus jo sinänsä maksaa, mutta jatkohoitoon saa varata melkein toisen mokoman rahaa. Puhumattakaan omistajan sitoutumisesta tiiviiseen hoitoprosessiin ja paranemiseen kuluvasta ajasta ja vaivasta.

Vierailija
71/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko nyt tosissanne? Ihminen on vieraantunut luonnosta kun ei voi tappaa tuollaisen jälkeen lemmikkiään. Itselläkin monta rakasta eläintä ollut, mutta ihan hyvällä omallatunnolla olen kalauttanut lapiolla hengen pois jos jotain vakavampaa on sattunut. Ei ne kuitenkaan ihmisiä ole.

Vierailija
72/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti kuali ja vein sen jätesäkissä roskikseen.

Vierailija
73/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, kissalla on yhdeksän henkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi