Kissani tippui parvekkeelta
toisesta kerroksesta. Kissa on hieman normaalia väsyneempi. Syö ja juo hyvin. Mutta etutassu ontuu. Mietin voinko viedä hänet Viikin eläinsairaalaan tutkittavaksi vaikka minulla ei ole tällä hetkellä rahaa. Saako sieltä laskun mukaan?
Kommentit (73)
Asun Helsingin Konalassa. Saamme auton kohta niin pääsemme matkaan.
Ihmisiä ne siellä lääkärissäkin ovat, uskoisin että saat laskun/maksuaikaa muuten.
Tota mietin ettei varmana anna kissaa takaisin jos en pysty maksamaan. Ystäväni kissa viime kesänä otti ystäväni lääkkeen. Veimme kissan viikin eläinsairaalaan ja lasku oli 160e ei suostunut antamaan kissaa pois ennenkuin puolet laskusta oli maksettu. Mutta jos vain vien kissani sinne ja ilmoitan jo ensikättelyssä ettei ole rahaa, niin eiköhän siihen jokin keino löydy? :) Toivon ainakin näin.
Etutassulla ei astu kunnolla. Näyttää suht hyvin voivalta, mutta en tiedä voiko olla sisäisiä vaurioita. Mieheni on hakemassa autoa että pääsemme lähttemään. Meillä ei ole kuljutuskoppaa niin autolla meno on välttämätön.
mä lainaan ne rahat, että tulee kissa kuntoon.
NIIN Voiko ne niille mitään tehdä....kyl niitä uusia kissoja löytyy....kyse on kissasta ei ihnmisestä :D
Oletpa avulias. Jos kumminkin koitamme ensin että jos saisimme kissan hoitoon kun ilmotamme ettei ole varaa tältä istumalta maksaa. Kiitos avusta TODELLA paljon. Ihanaa kun on hyviä ihmisiä olemassa. :)
ei meillä ainakaan tarvitse käteisellä mistään eläimen hoidosta maksaa...saat laskun mukaan...
Tota mietin ettei varmana anna kissaa takaisin jos en pysty maksamaan. Ystäväni kissa viime kesänä otti ystäväni lääkkeen. Veimme kissan viikin eläinsairaalaan ja lasku oli 160e ei suostunut antamaan kissaa pois ennenkuin puolet laskusta oli maksettu. Mutta jos vain vien kissani sinne ja ilmoitan jo ensikättelyssä ettei ole rahaa, niin eiköhän siihen jokin keino löydy? :) Toivon ainakin näin.
IHAN SAMA, VAIKKA KISSA JÄISI SINNE "PANTIKSI", ETTÄ MAKSAT LASKUN??? EIKÖ TOTTA? ALKAA TUNTUMAAN SILTÄ, ETTET AIOKKAAN MAKSAA LASKUA, KUN SE KISSA PITÄÄ SAADA HETI KAINALOON?
Herran jumala. Onhan se ihan sama jääkö se sinne vai ei. Ja maksun maksan kyllä. Mistä tuollaista päättelet?
Ilmoittele sitten miten kävi lekurissa. Pääasia että viet kissan hoitoon.
Ilmoittelen kyllä miten käy. Lähdemme juuri matkaan. Tulen kertomaan miten kävi. Kiitos teille ihanille avuliaille ihmisille.
olen se, joka tarjoutui lainaamaan rahaa tuohon lekuriin. Olen itse kahden kissan emäntä. Meillä ei ole parveketta, mutta kerros on myös 2. Huimalta näyttää pudotus, olkoonkin että sananlaskun mukaan kissalla on 9 henkeä. Tuuletusikkuna on tosi pienellä.
Miehelläni on myös ollut kissoja nuorena. Hänen kissansa oli (silloin kun hän oli teini, aikaa jo kymmeniä vuosia) pudonnut 2 kertaa 5. kerroksesta. Ekalla kertaa ei ollut käynyt mitään, ihme kyllä. Toisella kertaa oli jalka katkennut, viety piikille se kissa. Tämä siis n. 50 v sitten...
Ap, tule kertomaan miten kävi, miten hoidettiin, miten meni maksut..
Monikaan ei halua jättää eläintä "pantiksi" eikä perheellisellä ole aina varaa maksaa laskuja heti.. Se on kalliimpaa jättää "pantiksi" siinä on tietty korko.. Joten ei oo varmaankaan kyse siitä että ei laskua makseta.!
joten nyt ei auta kuin lainata joltain.
Monikaan ei halua jättää eläintä "pantiksi" eikä perheellisellä ole aina varaa maksaa laskuja heti.. Se on kalliimpaa jättää "pantiksi" siinä on tietty korko.. Joten ei oo varmaankaan kyse siitä että ei laskua makseta.!
Kyllä ne yleensä hampaita kiristellen sen laskun viimeistään kirjoittaa.
ainakaan tyttäreni koiraa ei olis annettu mukaan ilman maksua, ei laskulla. Koira jäi bussin alle vuokissa.
Joten jos Ap tarvitsee apua, mä autan.