Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen naisen ulkonäköä miehesi on viimeksi kehunut?

Vierailija
04.02.2012 |

Sinua itseäsi ei lasketa.

Omani on hehkuttanut Baba Lybeckiä ja Inka Kuustosta.

(Helppo arvata mitä meillä on katsottu telkasta.)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin fiksu, ettei kuulteni ala kehumaan ketään naisia. Sen verran pitää toista arvostaa.

jos mies kehuu jonkun toisen naisen ulkonäköä. Kylä minun mieheni arvostaa minua eikä sano asioita, jotka loukkaa minua, mutta minua vaan ei loukkaa se, että miehen mielstä joku muu nainen on hyvän näköinen. Me ihmiset kun olemme näin erilaisia.

Vierailija
42/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin fiksu, ettei kuulteni ala kehumaan ketään naisia. Sen verran pitää toista arvostaa.

Mikä ihmeen arvostuskysymys tämä muka on?

Me emme ole yhdessä pelkästään ulkonäön vuoksi, siksi muiden kehuminen ei ole meidän suhteelta pois. Itsekin kehun kumppanille kauniita/viehättäviä ihmisiä, miksei hän voisi tehdä samaa. Kivaa, kun maailmassa on muitakin kauniita ihmisiä kuin vain me. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että sillä ystävällisellä naisella on mahtava tukka, ja kaunis muutenkin. Joten terveiset tummalle Julialle :-) Erittäin avulias ja ystävällinen ihminen muuteskin.

Vierailija
44/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan spontaanisti kehunut toista naista kuulleni (siis ulkonäöstä), mutta pari päivää sitten kun yritimme selvittää olimmeko puhuneet saman, uuden pk:n työntekijän kanssa (mies vie lapset, minä haen) niin kun kuvasin häntä kauniiksi niin mies tunnisti hänet tästä kuvauksesta :)

Vierailija
45/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista.

Vierailija
46/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen jotain Emmerdalen blondia sööttiä näyttelijää (oltiin jossain, muistaakseni hammaslääkärin odotushuoneessa, ja tv oli taustalla päällä). Näytti ihan joltain perus naapurintutöltä ja ei, en ole mustasukkainen.

Vierailija
47/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm Maarit Tastulaa (? Siis se blondi telkkarista, joka sittemmin sai kaksoset). Nykyään ei uskalla kommentoida ja se sopii minulle, en halua tietää.

Vierailija
48/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola Wallinkoski, Suomen kaamein kämppä.

Suomen kaamein ämmä se on. Outo naismaku sun miehelläs.

t: 9, 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme