Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo näitä puhelimen liittymäjuttuja ja kytkykauppoja miettiessä!

Vierailija
18.12.2011 |

Pitkään vastustelin, mutta nyt on alkanut tehdä mieli älypuhelinta. Taitaa kyllä jäädä puhelin hankkimatta kun yrittää selvitä tässä liittymäviidakossa! Auttakaa, tässä toiveet:

- ei sim-lukittu puhelin tai max. 12kk kk-maksusopimus

- rajaton netin käyttö hyvällä nopeudella

- en puhu tai tekstaa paljon, ehkä max. 100 min puheluita ja 100 tekstaria /kk

- mielellään iPhone, mutta olen avoin myös muille ehdotuksille :)

Mitä olen itse katsonut niin kk-hinnat vaihtelevat välillä n. 53e - 68e, kuulostaako "normaalilta"? Elisa taitaisi olla ainoa, jossa iPhone ei ole sim-lukittu, mutta siellä olisi myös kallein kk-maksu 12 kuukaudelle (51e). Telefinland olisi halvin, mutta siellä liittymään pitäisi sitoutua 24 kk ajaksi vaikka puhelimen maksaisi vuodessa pois. Hankalaa! Miehellä on työpuhelin, joten hän ei ole näitä asioita joutunut miettimään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian puhelin (ei äly). Ei enää ikinä kytkykauppaa, eikä Soneraa.

pelkkää epäselvyyttä ja väärinlaskutusta, jopa suoranaista kusetusta. Joka laskun yhteydessä pakko olla yhteydessä väärän laskutuksen vuoksi. Aina korjataan mutta sitten on taas seuraavassa laskussa joku toinen asia päin h**vettiä.

Hirveä riesa koko kytkykauppa.

ps. kuulin muuten, että Samsungin älypuhelin on parempi kuin Applen ja mikä parasta, paljon halvempi.

Vierailija
2/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen esim. joku Saunalahden liittymä, joka ei ole sidottu mihinkään sopimusaikaan. Nyt kuitenkin miehin riittääkö tuollainen 1 Mbit/s nopeudeksi nettiin vai pitäisikö ottaa isompi...

Lisää kommentteja asiasta luetaan mielellään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...netistä tai jostain tavaratalosta sen puhelimen halvemmalla, osamaksulla, kuin elisalta? Ja liittymä sieltä mistä halvimmalla saa.

Mutta mietihän onko iphone välttämätön? Kannattaako puhelimeen niin paljon laittaa rahaa? kuten joku tuolla jo sanoikin, samsungin galaxy-puhelimet ovat keränneet huikeesti kehuja ja iteki todella tyytyväinen galaxy miniin, joka mulla on.

Vierailija
4/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelimena Nokian älypuhelin ja se on ihan surkea i-phoneen verrattuna.

Vierailija
5/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeen mukaan, niitähän siellä riittää. Saat valita joko maksun heti, 12kk tai 24kk sopimuksen. Olen ostanut jo usemman puhelimen kytkyllä ja aina on sujunut hyvin. Sopimukset pitää ja laskut tulee ajallaan ja oikein. Ja toi GS2:n peittoaa iphonen tulle mennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi