Kenen naisen ulkonäköä miehesi on viimeksi kehunut?
Sinua itseäsi ei lasketa.
Omani on hehkuttanut Baba Lybeckiä ja Inka Kuustosta.
(Helppo arvata mitä meillä on katsottu telkasta.)
Kommentit (48)
Lola Wallinkoski, Suomen kaamein kämppä.
Suomen kaamein ämmä se on. Outo naismaku sun miehelläs.
hehkutti sitä naista. Täytyy myöntää, että vähän tirpais pikkusieluisena ämmänä ne hehkuttelut.
PMS:n aikaan veetuttaa niin maan syvästi jos kehaiseen Angelikan töröhuulia, ja sitten taas toisinaan arvostelen kilpaa hänen kanssaan naisten ulkonäköä, eikä tunnu missään.
Ja juuripa taisin eilen itse kehua Duudsonin Jukkaa maasta taivaisiin:P
viimeksi vertailtiin naispuolisten Keno-juontajien ulkonäköä :D
Mä aloitin kommentoinnin ja kysyin mieheltä et kumpi on paremman näkönen, se blondi (Hanna-Leena?) vai brunetti (Katariina?). Molempia piti molemmat hyvännäkösenä mut Katariina voitti luonnollisemmalla olemuksellaan :)
Mä en ainakaan itse rehellisesti loukkaannu jos "arvostellaan" muiden naisten ulkonäköä, en edes tuttujen. Vaikka omat mitat (163cm, 75kg) ei ole mistään parhaasta päästä niin kyl mä tiedän ettei mua pelkästään ulkonäön takia valittu ;) Liekö osuutta myös hyvällä itsetunnolla :D
olette ihan rehellisiä näin anonyymisti, niin eikö yhtään kirpaise, jos mies kehuu vaikka sitä Iina Kuustosta?
Ei kirpaise vähääkään. Itse en edes oikein saa kiinni siitä ajatuksesta miksi tuon pitäisi kirpaista. Siis sama jos mies kertoisi syöneensä ravintolassa erityisen hyvää ruokaa, niin pitäisikö tuon kirpaista? Voisiko siitä siis vetää päätelmän, että oma ruoka on huonoa tms.
Tietenkin äänensävyllä ja sanoilla on väliä. Jos mies silmät tapittaen kuolaisi jotain naista, niin se tuntuisi typerältä. Meillä ihmisten ulkonäöstä puhutaan kevyesti. Esim. Iinan hiuksista mietimme yhdessä voivatko noin kauniit hiukset olla aidot, vai onko niissä lisäkkeitä. Samalla mies pohti että tuon kokoinen nainen on ulkonäöllisesti paljon viehättävämpi kuin 10 cm pidemmät ja saman painoiset missit, joiden pitäisi olla maan kauneimpia naisia. Olen ehdottomasti samaa mieltä.
ap
Mutta mieheni on kehunut mm. Rihannaa ja jotain toistakin naista, molemmat mielestäni rumia. Alkaa aina vähän epäilyttää oman ulkonäön suhteen, mies kehuu minua ja naisia joita itse pidän rumana.. köhköh...
En pidä noita juttuja tärkeinä eikä todellakaan jää mieleen. :))
Ja yhtälailla kehun miehelle toisia miehiä, joskus naisia.
Jos tuntisin uhkaa jostain niin se ei olisi toisen ihmisen ulkonäöstä vaan hänen luonteesta/viisaudesta, sellaisen perässä mieheni luultavasti lähtisi ja mitä enempi ikää tulee meille niin tämä asia korostuu.
Enempi miestäni kiihottaa aikuisempi nainen kuin nuoren tytön ulkonäkö. Mutta meistä on moneen.
No jos mies kehuu pelkästään ravintolan ruokaa eikä koskaan kotona niin pitkässä suhteessa laittaa mietityttämään. Mies kykenee ilmaisemaan että jokin on hyvää ja kotona se joku ei ole kertomisen aiheista tai siitä on tullut niin arkinen että se on itsestäänselvää? Voiko hyvä ruoka olla itsestäänselvää? ;)
"On se vaan vielä hyväkuntoisen näköinen ikäisekseen. Ei uskoisi, että on jo 90-vuotias."
-Huomenta Suomen punatukkainen meteorologi
-Kiira Korpi
--> Ja olen samaa mieltä, miehelläni on hyvä maku ;)
mutta ikisuosikki on Lola Wallinkoski. Muita kuolattuja on ainakin Sandra Bullock ja Halle Berry.
Eikä normaali kommentointi/ihastelu kirpase yhtään. Tiedän etten ole ainoa hyvännäköinen nainen maailmassa ;) Mutta kyllä ylenpalttinen hehkutus ja läähätys pistäis ärsyttämään. Joskus kun itsetunto on piilosilla, saatan ehkä ottaa itseeni, mutta mies kyllä saa minut taas luottamaan omaan viehätysvoimaani ;)
että mua. On niin harvinaista mannaaa, etten voi olla kehuskelematta. Olen laihtunut 15 kiloa ja mies ihaili mua seksikkääksi : )
"On se vaan vielä hyväkuntoisen näköinen ikäisekseen. Ei uskoisi, että on jo 90-vuotias."
olette ihan rehellisiä näin anonyymisti, niin eikö yhtään kirpaise, jos mies kehuu vaikka sitä Iina Kuustosta? Monet sanoivat, että myönsivät itsekin, että nätti on, mikä osoittaa miehelle, ettei ole yhtään mustasukkainen, mutta eikö sisimmässä yhtään tunnu ikävältä? Uskon jos sanotte että ei, olen vain kiinnostunut.
Iina ei ole mitenkään uhkaavalla tavalla nätti, vaan sellainen jota nyt on kiva katsella, kun osaa näytellä ja on hauska. Esim. ravintolassa ei Iina kääntäisi ainakaan minun miehen päätä. Krista Kosonen saattaisi kääntääkin...
Varmaan ainakin 5v sitten hanna Pakarista, jota ei itsekään enää muista. (tosin oltiin vähä katkolla sillon)
Tykkää myös Katherine Zeta Jonesista.
Mun mies on niin fiksu, ettei kuulteni ala kehumaan ketään naisia. Sen verran pitää toista arvostaa.
Anderssonia, ja mies on 26v