Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne tuossa kolarissa olleet, joilla pieniä lapsia ehtivät irrottaa lapsensa istuimista?:(

Vierailija
03.02.2012 |

Katsoin videon, jossa ihmiset juoksi turvaan takaa tulevia autoja tien sivuun...Entäs ne joilla pieniä lapsia autossa?:(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, luuletko säästyväsi onnettomuudelta, jos ajat oikeata kaistaa ja "helvetin hiljaa"?? Ei sillä kaistalla ole tuollloin kuule yhtään mitään merkitystä...Ja vaikka olisit ajanut itse hiljaa, ei se tuossa tilanteessa olis pahemmin sua pelastanut!Nää on taas näitä tyypillisiä "ollaan niin olevinaan" av:laisia...

Vierailija
22/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuommoiseen kasaan joutuu niin on parempi istua autossa kuin lähteä ulos toikkaroimaan. Turvallisempaa istua autossa kuin olla autojen välissä siinä vaiheessa kun joku ajaa päälle.

Pari minuuttia kun odottaa niin kolarisuma on venynyt sata metriä taaksepäin. Sitten onkin ihan turvallista nousta autosta, koska kukaan ei enää liiku mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi töihin mennessä olisi pieni lapsi autossa? Ja toisekseen, jos on pieni lapsi autossa ja keli tuollainen, silloin ajetaan oikeata kaistaa ja helvetin hiljaa.

Vaikka itse ajaisit hiljaa ja saisit auton pysähtymään. Takaa tulee näitä reikäpäitä jotka näkevät 50m ja ajavat 100:nen lasissa.

Vierailija
24/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatellaan näin että olisin ollut tuolla lahdentiellä kolari suman keskellä lasteni 5v ja 6kk kanssa...Pakkasta -15 astetta ja lunta tulee taivaan täydeltä....

Mä sitten töräytän jonkun perseeseen autoni ja joku mun perseeseen...osumia satelee joka puolelta lisää kunnes rauhottuu...

Vaihtoehto A

Riivin lapset autosta ulos kylmään ja tuuleen ja päästän 5 vuotiaan silmistäni siksi aikaan kun saan 6kk vauvan istuimineen autosta ulos...ja kas sieltä pukkaa autoa taas vauhdilla kasaan...Mihin helvettiin mä työnnän ne lapset että ne ovat turvassa? Sinne tien penkalleko odottamaan että keilatkaa tästä pari paleltunutta mukulaa...

vai

Vaihtoehto B

Jään lasten kanssa autoon ja pidän lapset istuimissa vöissä ja odotan että mahdollisesti pääsen liikkeelle ja saan autoni pois vaaralliselta paikalta.