Haaviston kannattajat ovat olleet kuin siat vatukossa tällä palstalla.
Haaviston kannattajakunta, etupäässä Vihreät ovat vallanneet viimeviikkoina netin ja syylistyneen itse siihen, mistä he ovat aina syytelleet etupäässä Perussuomalaisia.
Johtuuko siitä, että vaalituote Haaviston saavutukset ovat lähinnä fiktiivisiä?
Jos tämän "rauhanrakentaja" sumutuksen pintaa yritti raaputtaa, alkoi hyökkäys ja solvausten ryöppy. Ensimmäisellä kieroksella Haavistolaiset heittivät lokaa lähinnä Väyrysen ja Soinin kannattajien niskaan, nyt saman on saanut kokea Niinistön kannattajat.
Haaviston kannattajajien ja vihreiden vaaliorganisation tarkoitus lienee tuolla älämölöllä ja kilpailijan mustamaalaamisella ennenkaikkea peittää Haaviston keveiksi punnitut eväät. Tälläkin palstalla ylioppilas Haaviston kannattajat ovat nousseet kiistatta presidentinvaalien nettihäiriköiksi.
lehtori
Kommentit (33)
Juuri äsken palstalla oli
1 Niinistöä dissaava aloitus ja
3 Haavistoa dissaavaa aloitusta
Ei varmasti kuulu Haaviston omaan vaalikampanjaan sellainen Niinistön mustamaalaaminen, josta sinä puhuit. Ja kuten monet muut, minäkään en ole nähnyt tähän mennessä yhtään nettikirjoitusta, jossa Niinistöä haukutaan asiattomasti. Enkä usko, että Niinistökään puuttuisi mitenkään asiaan, jos hänen kannattajansa alkaisivat haukkua Haavistoa homoudestaan (mitä kyllä varmasti tapahtuukin).
Ja kun mainitsit tuon Haaviston ylioppilastutkinnon hieman ivalliseen sävyyn, pistän tähän väliin, että luin tänään jostain leikatusta sanomalehtiartikkelista Haaviston YO-tutkinnon yleisarvosanan olleen Laudatur. Niinistöllä se oli Approbatur. En tiedä, millä perusteella Niinistö tuohon aikaan valittiin opiskelemaan oikeustieteitä, mutta noilla perusteilla ei minusta kannattaisi Haavistoa opiskelujuttujen osalta mollata.
Kummastakohan täällä nyt olikaan näitä mollausaloitteita enemmän? Miettäkääpä nyt ihan tarkkaan.
Jospa nyt kaikki lopettaisitte aloitteen tekemisiä ihan kummasta vaan. Tai siis lähinnä heidän puolisoistaan, täällä kun tuntuu molemmat saavan traumaa aikaiseksi.
Eikö löydy yhden yhtä linkkiä näyttää konkreettisesti sellaista loanheittoa? Yksi edes? Mielummin tietysti kaksi, niin näyttää enemmän tehtailulta.
Löysin yhden, jossa sanotaan, että Niinistö on selkeän oikeistolainen. SEKÖ on loanheittoa?!
Eikö löydy yhden yhtä linkkiä näyttää konkreettisesti sellaista loanheittoa? Yksi edes? Mielummin tietysti kaksi, niin näyttää enemmän tehtailulta.
Löysin yhden, jossa sanotaan, että Niinistö on selkeän oikeistolainen. SEKÖ on loanheittoa?!
Ota sitä ennen ne kuitenkin pois ne vihreät silmälasitlasit.
Olen av-aktiivi ulkomailta, ja olen kyllä aikamoisen varma, että niitä Haavistoa herjaavia ketjuja on ollut hiukkasen enemmän. : )
Todistapa nyt, ap, väitteesi todeksi ihan ensimmäiseksi, ennekuin mokaat pahemmin!
Aloitus syyttää toisen puolen kannattajia huonosta käytöksestä mutta kun aloituksen sävy on myös ihan samanhenkinen mistä toisia syytetään ;)
Aloitetaan aihe jossa on tarkoitus huomauttaa joidenkin tahojen huonosta palstakäytöksestä, mutta samaan viestiin sekoitetaan mihinkään perustumattomia mielipideheittoja "Haaviston saavutukset ovat fiktiivisiä", "rauhanrakentajan sumutus", "Haaviston keveiksi punnitut eväät". Eipä ole järin asiallinen tämäkään aloitus.
Etkö tunnista omaa tekstiäsi ap, onko sinulla todella varaa kritisoida ketään asiattomuudesta?
ei ole mikään ihme että kansa haluaa jo muutosta herrojen touhuihin. suomalaisilla on varaa inhimillisyyteen.
Tänään näin yhden linkin jonka voisi tulkita asiattomuudeksi Niinistöä vastaan. Siinä laskeskeltiin minkä ikäinen Niinistön puoliso on ollut, kun ovat aloittaneet seurustelun ja uumoillaan jotain kummi-juttua (en ihan ymmärtänyt mistä oli kyse). Oli ihan asiallisesti kirjoitettu kyllä, mutta aika asiaankuulumatonta aihetta käsiteltiin noin presidenttiyden kannalta.
Olen av-aktiivi ulkomailta, ja olen kyllä aikamoisen varma, että niitä Haavistoa herjaavia ketjuja on ollut hiukkasen enemmän. : )
Todistapa nyt, ap, väitteesi todeksi ihan ensimmäiseksi, ennekuin mokaat pahemmin!
on käsittämätön ilmiö eli se että Niinistön kannattajat haukkuvat törkein sanakääntein isolla joukolla KAIKKIA Haaviston kannattajia (muka) Niinistön haukkumisesta ja käyttävät näissä yhteyksissä Haaviston kannattajista sanoja kuten "pellet", "luuserit", "paskasakki" jne. Aika villiä touhua. Itse en äänestä näissä vaaleissa.
Laita pari linkkiä joissa loka lentää? Minä näen koko ajan vain näitä valituksia siitä että se lentää.
Tänään näyttää olevan vähemmän kuin aiemmin.
No tässä muutama ikivihreä linkki, ei pelkästään Niinistön solvaamista (valitettavasti noita solvauksia löytyy myös Haavistosta):
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1555589/ennenkuin_mi…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1555355/tutkimus_kon…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1555055/saulille_kel…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1555553/missa_se_jen…
Tuo "Onko Sauli Jennin kummi" -ihmettely on vähän ehkä sitä mitä voisi loanheitoksi käsittää.
"Konservatiivit ovat tyhmempiä" oli tutkimusuutisointi eikä kai kukaan väitä että kaikki konservatiivit ovat tyhmiä, mutta oli siellä vähän sellaista henkeä kommenteissa. En nyt kuitenkaan ihan sanoisi että sika vatukossa.
"Ennen kuin minusta tuli persu" ymmärsin sen juuri toisinpäin, siinä joku valittaa miten hänet on leimattu poliittisen suuntautumisensa perusteella, . Eikä tuo nyt ainakaan mitenkän Niinistöön liity.
Vieläkään en ole nähnyt yhtään ketjua jossa leimattaisiin Niinistön äänestäjät homofoobikoiksi, mutta itkua siitä olen nähnyt varmaan kuuden ketjun verran, enemmänkin.