Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olosuhteiden pakosta olin 2 päivää käymättä suihkussa.

Vierailija
31.01.2012 |

Just tulin nyt suihkusta ja herraisä tää on taivaallinen tunne, olla puhdas!

Mä en tajua miten joku voi olla monta päivää käymättä suihkussa, ihan hirveetä!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa mille suihkuun pääsy tuntui, kun oltiin viikko oltu syyssateissa harjoitusleirillä. Rämmittiin metsissä naamat noettuna ja ne intin vetimet niskassa, nukuttiin sissiteltassa ja tarpeilla käytiin kenttä vessassa, jossa ei mitään bideesuihkuja ole, hyvä jos aina edes wc-paperia. Omat intimikosteuspyyhkeetkin loppui alkuunsa. Tää oli noin 10 vuotta sitte.

kersantti karoliina.

Vierailija
22/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sory, mutta ihmettelen teitä naisia, jotka menette ja käytte vapaaehtoisesti armeijan., Kyllähän sen jo sinne mennessään tietään ja jätkiltä ootte varmaan kuulleet, mitä siellä odottaa. Mä en kyllä selviäis ilman päivittäistä suihkussa käyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nämäkin elämästä vieraantuneet "eeeeek, mä en TAJUU miten joku ei käy suihkus joka päivä x3" tyypit saisivat vähän realiteettia ihmiselämäst muuallakin kun saatana länsimaissa.

Tollaset tyypit pitäis pudottaa afrikan savannille selviytymään. Ämmät.

Vierailija
24/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö itsarin kun et pääse suihkuun monta kertaa päivässä?

Vierailija
25/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta.

Vierailija
26/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa mille suihkuun pääsy tuntui, kun oltiin viikko oltu syyssateissa harjoitusleirillä. Rämmittiin metsissä naamat noettuna ja ne intin vetimet niskassa, nukuttiin sissiteltassa ja tarpeilla käytiin kenttä vessassa, jossa ei mitään bideesuihkuja ole, hyvä jos aina edes wc-paperia. Omat intimikosteuspyyhkeetkin loppui alkuunsa. Tää oli noin 10 vuotta sitte.

kersantti karoliina.

Vierailija
27/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

atooppinen ihottumani on taas, jälleen kerran näin talvisaikaan kamalassa kunnossa. Samapa se on kesähelteilläkin, vain kevät ja syksy ovat vähän helpompia. Suuri osa ihosta on yhtä suurta, tuskaista punaista ryhelmää, niin kuivakin että pelkkä nivelten taivuttaminen sattuu, ihoa pistelee ja vihloo.

Niinpä käyn suihkussa n. 2-3 kertaa/vk, muutoin pesen kainalot ja jalat aamuin illoin, samoin alapään ainakin kahdesti/pv. Kokosuihkun jälkeen seuraa sellainen puolen tunnin rasvausoperaatio, kun lähes koko keho pitää rasvata vielä huolellisemmin kuin niinä välipäivinä. Ihoa vihloo, kirpoo ja pistelee. Kova punoituskin tulee, kunnes voiteet ovat imeytyneet ja iholla alkaa helpottaa. Eivät ole onneksi töissä sanoneet, että haisen - en ole sitä havainnut itsekään ;)

Niin, ja vaihdan puhtaan puseron ja alusvaatteet päivittäin.

Vierailija
28/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nämäkin elämästä vieraantuneet "eeeeek, mä en TAJUU miten joku ei käy suihkus joka päivä x3" tyypit saisivat vähän realiteettia ihmiselämäst muuallakin kun saatana länsimaissa. Tollaset tyypit pitäis pudottaa afrikan savannille selviytymään. Ämmät.

Mutta väitätkö sä että se suihku ei tee hyvää?

Vierailija
29/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tähän piti kysyä, että entä jos olis menkat...

kersantti karoliina.

Jäännä juttu, mutta mulla tais olla vain parit - kolmet menkat koko palvelusaikana ja kaikeksi nekään ei koskaan alkaneet noihin harjoitusleirien aikoihin. Päivittäinen rankka, lähes äärirajoilla tapahtunut liikunta ja pieni palvelus aikainen stressi sen kait aiheutti, että menkkat eivät tulleet normaalisti, mikä sinällään noissa olosuhteissa oli ihanaa luonnon viisautta.

Vierailija
30/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole onneksi töissä sanoneet, että haisen - en ole sitä havainnut itsekään ;)

Eihän kukaan kehtaa sanoa teille haisuleille että haisette. Mutta kyllä sen huomaa meillä toimistossakin kuka käy suihkussa päiväittäin ja kuka kuuluu näihin "en minä käy suihkussa kun pari kertaa viikossa enkä minä haise" - tyyppeihin.

Vierailija
31/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aamuin illoin pesen kasvot, kainalot sekä alapesu. Kädet tulee pestyä tietenkin useita kertoja päivässä.

Jos en urheile tms. niin ihan hyvin pysyy näin puhtaana ilman joka päiväistä suihkua.

ja varsinkin atoopikkolapseni näin.

Vierailija
32/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan riittää se, että on vain olemassa, ei tarvitse olla hikisen työn sankari.

Meillä myös lapset pestään joka ikinen päivä.

Vierailija
33/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti talvisin joka päivä suihkussa, kesäisin kyllä, jopa pari kertaa päivässä semmoisessa pikasuihkussa. Nyt, kun imetän, on pakko suihkutella päivittäin, koska hiki haisee. Normaalisti mulla ei hiki juuri haise, mutta yöimetys aiheuttaa pahanhajuista hikeä. Päivällä en hikoile nytkään.

Vierailija
34/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaksikertaa viikossa saunasssa, päivitäin kerran pari, pe----n.

Vierailija
35/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin kahdesti viikkoon riittää mulle. Kesäisin toki joka päivä.

Vierailija
36/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä peseytyvät päivittäin ja ketkä eivät. Viimeksi mainitut eivät tietenkään itse haista kun ovat tottuneet, mutta aikuisesta ihmisestä lähtee sellainen tunkkainen tuoksu jos ei ole aamulla käynyt suihkussa. Itselläni on tosi herkkä hajuaisti enkä voisi kuvitellakaan lähempää fyysistä kontaktia ihmisen kanssa, jolla edellisestä suihkusta yli 24 h. Minulle myös miehet ovat aina sanoneet, että tuoksun hyvältä vaikken mitään tuoksuja tai hajustettuja voiteita tai pesuaineita käytäkään eli liekö tuolla sitten niin paljon haisuleita liikenteessä että normaali puhtaus herättää huomiota!

Vierailija
37/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös miehet ovat aina sanoneet, että tuoksun hyvältä vaikken mitään tuoksuja tai hajustettuja voiteita tai pesuaineita käytäkään eli liekö tuolla sitten niin paljon haisuleita liikenteessä että normaali puhtaus herättää huomiota!

Mua aina jaksaa huvittaa nämä argumentit, että kun MIEHET on sanoneet jotain, niin kyllä sen sitten täytyy niin olla.

Vierailija
38/38 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhukset pääsevät vain kerran viikossa suihkuun oli sitten talvi tai kesä. Mietippä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi