Mies lähtee juhlimaan,vaimo raskaana viimesillään
Mitä mieltä olette asiasta?
Kiukuttaa ihan hemmetisti moinen välinpitämättömyys!!
Olen siis vk:lla 38 raskaana ja mies lähdössä työkavereitten kanssa syömään ja juhlimaan. Synnytys voi käynnistyä koska tahansa kun olen uudelleen synnyttäjä. Mielestäni nyt pitäisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen!
Olenko mielestänne kohtuuton jos haluan miehen menevän omalla autolla paikalle???
Sanoi kyllä minulle,että ei aikoisi paljon ottaa ja tulisi ajoissa kotiin,mutta sitä en kyllä voi uskoa kokemuksesta.
Ja ei se paljon auta jos ei kuitenkaan pysty ajamaan jos synnytys käynnistyisi :(
Kuitenkin pääsee kohta juhlimaan varpajaisia kun vauva syntyy..
Kommentit (68)
Ehkä ap on jo saanut setvittyä asian miehensä kanssa kun lapsikin on jo 10v.
Vierailija kirjoitti:
1. Kärsiikö se mies ihan aikuisten oikeasti siitä, että on yhden illan työkavereidensa kanssa hyvässä seurassa ja hyvän ruoan ääressä SELVIPÄIN?
2. Jos sen miehen pitää just nyt saada ryypätä, niin kuka ääliö uskoo siihen, että se lapsen syntymän jälkeen olisi PITKÄN AIKAA selvinpäin? Mikä edes on teidän mielestä tuo pitkän aikaa? Kaksi viikkoa? Kuukausi?
3. Se ettei mies nyt ryyppäisi, ei todellakaan ole pelkästään äidin vaatimus, vaan se on myös lapsen vaatimus. Mahdollisen synnytyksen käynnistyessä (voi muuten todellakin tapahtua just tänäkin yönä!) on äärimmäisen tärkeää, että synnyttäjällä on juuri ne tukiverkot käytettävissä, mitkä on hänelle tärkeimpiä ja se on miljoona kertaa tärkeämpää kun mikään alkoholinkäyttö maailmassa.
4. Minun synnytys käynnistyis normaalin, hyvin menneen raskauden päätteeksi 36+5 sunnuntaiaamuna klo 5 lapsivesien menolla ja mies oli tullut tunti aiemmin kotiin. Luojalle kiitos oli autolla, vaikka oli kyseessä "vuoden tärkeimmät bileet", koska kätilökin sanoi salissa ihan suoraan, että tänne ei ole humalaisilla yhtään mitään asiaa. Voitte arvata, että olisi mies saanut korvilleen, jos minä olisin siellä yksin puhissut ja puhkunut, kun hän olisi maannut krapulaansa (tai alunperin varmaan vielä humalaansa) kotona vällyjen välissä.
Ei ole maailman kamalin asia, että vaatii mieheltään aikuista käytöstä. Muutoksia pitää pystyä tekemään jo odotusaikana, ei vasta sitten kun lapsi syntyy. Jos mies ei pysty olemaan nyt juomatta, älä kuvittelekaan että hän pystyisi siihen jollain hokkuspokkus-tempulla lapsen synnyttyä.
Ettekö te äidit ja odottajat muka ole tehneet raskausaikana yhtään uhrausta? Ette jättäneet kiloa karkkia syömättä vaikka niin helvetisti teki mieli ja varmasti olisi helpottanut oloa? Ettekä raahautuneet perse verillä töihin, kun liitoskivut vaivasi, mutta kun rahaa oli saatava säästöihinkin? Ette maanneet ilta toisensa perään ketarat kattoa kohti toivoen turvotuksen laskevan? Tai ette olleet syömättä lempijuustoa, maksaruokia, ihania kylmiä kaloja juhlissa jne jne jne? Jos te pystytte kaikkeen tuohon ja vielä miljoona kertaa enempäänkin, niin miten teidän miehet ei muka oikeasti pysty olemaan RYYPPÄÄMÄTTÄ? Onko se viina ihan varmasti niin käsittämättömän tärkeää?
Ugh, olen sanani sanonut.
Nauroin ääneen. Sitten tulee ero, ja naiselle riittääkin kun isä vain maksaa. "Se on sen lapsen etu!!!!!!"
Vuodelta 2012 eli kohta jo se lapsikin porsii.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on jo saanut setvittyä asian miehensä kanssa kun lapsikin on jo 10v.
Toivottavasti isä nykyään lähivanhempana.
Kaikenlaista hyppyytystä sitä raskaana olevat yliherkät hysteerikot keksiikin.
Synnyttäjä pääsee taksilla laitokselle.
Mies pääsee taksilla laitokselle.
Mahdollisuus että synnytys edes käynnistyy juuri nyt on olematon.
Mies joka tapauksessa synnytyksessä pääosin istuu mykkänä nurkassa jakkarallaan naama valkoisena. Siis vaikka olisi selvinkin päin.
Missä ongelma?
Toivottavasti Ap on löytänyt kunnollisen miehen ja elää elämäänsä onnellisena ja tämä itsekäs surkea alkoholisti ryyppää aivojaan kiisseliksi kenenkään välittämättä, kuten lapsensa odotusaikana toivoi :)
Keskustella? En usko että tuollaiset naiset osaavat keskustella. "Sopimukset" tarkoittaa tosiasiassa naisen sanelemia ehtoja miehelle.