Mistä nainen voi löytää kaveriseuraa naisista?
Olen siis juuri eronnut pitkästä suhteesta, kaverit perheellisiä ja itselläni ei ole lapsia. Nyt vietän sitten yksin viikonloput kun ei ole seuraa esim. baareihin tai muihin menoihin. Ikää on jo n. 30 v joten ei uusien kaverien saaminen ole niin helppoa.
Kommentit (8)
mitään sellasia porukoita edes tiedossa mihin voisi yrittää liittäytyä. Olis kiva saada uusi kavereita.
tapaa ihmisiä, lähinnä lenkkeilen ja pyöräilen. Työpaikani on sellainen missä työntekijöitä on vaan pari lisäkseni eivätkä he ole oikein iältään ja muutenkaan sellaisia joiden kanssa olisi hauska viettää aikaa työajan ulkopuolella.
ap
eipä sitä voi kun alkaa tutustua ihmisiin... tai sitten pakotat ne himassa istuvat kaverit sun kanssa tuulettuun...
Ei ne himassa istuvat kaverit lähde, eivät nykyään näe kun lapset ja perheen. Olen sosiaalinen mutta uusiin ihmisiin tutustuminen on aina jotenkin hankalaa minulle jos minun pitää tehdä aloite..eikä ole kyllä ketään kehen yrittää edes tutustua.
ap
mites sun kaverien kaverit? noi pojat joiden kanssa liikun on kaverien kavereita... yllättävistä paikoista voi saada ystäviä ja kavereita... pitää vaan alottaa juttelu ja siitä se lähtee.
mutta itse olen tänä kesänä lyöttäytynyt väkisin poika porukkaan... pojan on 23vuotiaita, mutta tosi ihania... pakotin itteni meneen vaan mukaan, ovat tutun tuttja ja kutsuivat mut mökille juhannuksena. Sielä juttelin ihmisten kanssa ja vaihdoin jopa puhelinnumeroita...
missä asut?
pyysin myös facessa kaveriksi naista jonka tapasin baarissa...