Oiikeesti,,tääkö paras hääkuva???
Kommentit (22)
Maisema on toki kiva ja pari on rennon oloinen, mutta mua häiritsee ihan älyttömästi ton miehen asento!! Ihmeellisesti puolikumarassa, puoliseisonnassa, puoliksi polvillaan, tosi vaikean näköisesti tossa.
Hääkuvien joukossa oli monta muutakin nokkelaa otosta. Juoksijat jäivät mieleen, ja ladakyyti :D
Huonoa kuvanlaatua enemmän häiritsee tuo vino horisontti, jonka oikaisu olisi pitänyt ehdottomasti tehdä.
että mentäiskö tuonne palmujen siimekseen vähän...mmm... tiedät kyllä
Katsokaa nyt sen ilmettä :)
ylipainoisten ihmisten hääkuva ei voi olla kaunis??
Mun mielestä aivan ihana kuva.
tossa dekolteessa varjot vai rusketusraidat? Minusta parempi oli tuo juoksukuva.
pitäis tietty olla laihat, kauniit yms, ei tavalliset pallerot...
Huonoa kuvanlaatua enemmän häiritsee tuo vino horisontti, jonka oikaisu olisi pitänyt ehdottomasti tehdä.
Ja aurinko tekee rumasti varjon.
Muuten tykkään.
ketä noi on? Ihana kuva muuten, mut häiritsee lähinnä se kun eivät katso kameraan.
ketä noi on? Ihana kuva muuten, mut häiritsee lähinnä se kun eivät katso kameraan.
Että pitäisi "katsoa kameraan"... Että voi olla tylsiä kuvia sellaiset, jossa poseerataan suoraan kameralle. Varmaan pitäisi ilman muuta myös hymyillä? Varmaan kauhistuisit, jos näkisit meidän hääkuvan. Mulla on siinä silmät kiinni.
ja kohta hän tulee sanomaan, että eikun horisontti on vino ja varjojakin on. :D
Piti käydä ihan photoshopissa tarkastamassa. Oikea reuna on alempana kuin vasen.
on parempi kuin sellainen barbie ja ken -kuva. Nyt on taviksista otettu kaunis kuva, jossa näyttävät siltä, miltä oikeestikin ja silti kuva toimii. Tykkään.
Oli siellä muitakin kivoja.
horisonttihan ei näy samalla tavalla morsiamen selän takana.
Olisko tuo pieni köntti joku iso kivenlohkare meressä tai sitten vene?
oikella vain meren ja taivaan raja
Söpöö.