Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on sitten meillä, mahatauti! :(

Vierailija
30.01.2012 |

Annoin pitkin hampain yläasteikäisen lapsen jäädä aamulla koulusta pois vatsakivun vuoksi. Kovasti se maha tuntui kipeältä, ajattelin että varmuuden vuoksi saa olla kotona, vaikka vähän arvelutti josko se sittenkään on mitään tautia. No ei kulunut kauankaan, kun tokaluokkalaisen ope soitti ja kertoi lapsen oksentaneen, kysyi luvan lähettää lapsi kotiin. Isompi lapsi ei ole edelleenkään oksentanut, mutta eiköhän tuo ole samaa tautia... Kaksi on vielä terveenä, mutta kuinka kauan.

Onneksi eka mahatuti vuoteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kotona etkä hae?

No, paranemisia kuitenkin

Vierailija
2/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi meilläkin tauti ja sitä on reurannut sitkeä päiväkausia kestävä korkea kuume ja flunssa joka ei meinää lähteä millään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kotona etkä hae? No, paranemisia kuitenkin

Kysyin opelta odottaako lapsi koulussa, että saan autoa hetken lämmittää ennen starttausta vai käveleekö lapsi. Open mielestä oli kävelykuntoinen; matkaa on 500m! Järjetöntä käynnistää 30 asteen pakkasella autoa tuota matkaa varten, jos lapsi on kuitenkin kohtuukuntoinen.

ap

Vierailija
4/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi meilläkin tauti ja sitä on reurannut sitkeä päiväkausia kestävä korkea kuume ja flunssa joka ei meinää lähteä millään pois.

ap

Vierailija
5/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kotona etkä hae? No, paranemisia kuitenkin

Kysyin opelta odottaako lapsi koulussa, että saan autoa hetken lämmittää ennen starttausta vai käveleekö lapsi. Open mielestä oli kävelykuntoinen; matkaa on 500m! Järjetöntä käynnistää 30 asteen pakkasella autoa tuota matkaa varten, jos lapsi on kuitenkin kohtuukuntoinen.

ap

kyllä tuohon matkaan tosiaan mamma tarvii auton

Vierailija
6/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auto ei ehtinyt lämmetä niin tokaluokkalainen pieni vatsatautipotilas käveli YKSIN 30 asteen pakkasessa kotiin?

Vierailija
7/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan arvion mukaan toimittiin.

Vierailija
8/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ma

Vierailija
9/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auto ei ehtinyt lämmetä niin tokaluokkalainen pieni vatsatautipotilas käveli YKSIN 30 asteen pakkasessa kotiin?

Jos mä nyt lähden tästä koululle kävelemään niin multa jää monet av-jutut näkemättä ja mulle tulee kylmä ja on aika epäreilua jos joudun kävellä kaks kertaa 500m koska kyllä se sieltä koululta osaa itse kävellä kotiin kun on jo toista vuotta koulussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä