Tvstä ei tule mitään kivoja joulu elokuvia.
Vielä 2000 luvulla tuli Disneyt, Yksin kotona leffat ja todella monipuolisesti mukavia elokuvia lämminhenkisiä elokuvia. Tarjonta on viimeiset 15 vuotta ollut...
Pisteet Ylelle kun ne sentään oon jaksanu antaa vanhoja joulu konsertteja.
Egyptiläset sitä ja tätä
Egyptiläset ennen
Egyptiläset myöhemmin
Egyptiläset avaruudessa
Saksalainen valtakunta
Nutsisaksan järjestys
Nutsisaksan lusikat
Nutsisaksan haarukat
Nutsisaksan pöksyt
Nutsisaksan ajatukset
Nutsi sitä nutsi tätä
Muinaiset ufot
Muinaiset ykssarviset
Tulevaisuuden ufot
Lisää kadonneita juttuja
Tulli tavarat
Tulli ihmiset
Tulli työntekijät
Tulli koneet
Kadonneet sitä sun tätä
Murha sitä sun tätä
Harry Potterit, Bondit, Mission Impossible
Lisää suru ja murha juttuja....
Kommentit (14)
Ihan nuori ihminen olen. Siis mitä ihmettä? Mitä pahaa siinä on et haluu kattoo jotain kivaa jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Vai että tvstä ei tule? Minkälainen 50v marjatta katselee televisiota vuonna 2025?Kohta varmaan valitat kun radiosta ei tule tarpeeksi joululauluja.
Ei muuten tule. Alan vaatimaan lisää sitä.
Tuli Viisasten Kivi jossa oli yksi joulukohtaus.
Mikset katso suoratoistoista? Plutotv ja rakuten täynnä ilmaista joulusisältöä
Mua ärsyttää nää jatkuvat joululaulut. Koko ajan joku lauluohjelma.
No ensinnäkin kun noissa historiadokumenteissa on bettany hugnes, niin historia on toissijainen. Ja tänään tulee myös sisu. Sai aikoinaan ihan hyvät arvostelut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nuori ihminen olen. Siis mitä ihmettä? Mitä pahaa siinä on et haluu kattoo jotain kivaa jouluna?
Et ole kuullut suoratoisto palveluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuullut suoratoisto palveluista?
Surkea kuva ja surkea ääni. Täytyy maksaa kk-maksua. Ennen nuo ladattiin ilmaiseksi paremmalla laadulla.
Mikään ei oo tylsempää ohjelmaa kun noi vanhat joulukonsertit uusintana... Oikeesti ketä kiinnostaa noi 10 v vanhat konsertit?? Samaten noi samat jouluohjemat uusintana, kuutamolla joulujakso tulee joka joulu ja ne samat tarinat!!
Kuka valitsee noita elokuvia? Aivan järkyttävän huonoja.
Vai että tvstä ei tule? Minkälainen 50v marjatta katselee televisiota vuonna 2025?Kohta varmaan valitat kun radiosta ei tule tarpeeksi joululauluja.