Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikean ihana viikonloppu takana. Uudenlainen elämä edessä.

Vierailija
29.01.2012 |

Mun rakastaja muutti toiseen kaupunkiin, maan toiselle puolelle, töitten takia. Tää oli viimeinen viikonloppu yhdessä.

Me ollaan tapailtu pari vuotta lähes viikottain. Käyty edes kahvilla, keskusteltu. Seksiä silloin, kun siihen on ollut mahdollisuus/aikaa. Enemmän meidän suhde on ollut mielenkiintoista keskustelua ja toisen haastamista ajattelemaan. Nyt tää juttu on tällasena ohi. Ja se on surullista. Mä olen nauttinut tästä todella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon jää saamatta.

Elämä on ollut jännää :) On ollut ihminen, joka on mun. Kukaan ei ole tiennyt sen ihmisen olemassaolosta. Älykäs ja sivistynyt ihminen, joka on antanut mulle niin paljon. Ja seksi oli jumalaista, vaikkakin se on ollut sivuosassa meidän suhteessa. Kaikki muu oli tärkeämpää.

Mä luulin olevani tähän valmis, koska tiesin, että tää joskus loppuu. Ja tiesin tästä työkuviostakin useamman kuukauden. Mutta silti sattuu.

Vierailija
2/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teidän puolisot tykkää asiasta

Koskaan ei ole kummallakaan ollut aikomuksena hajottaa mitään. Tän suhteen, tai mikä tää nyt onkaan, ansiosta mä ainakin olen jaksanut paremmin sitä ihan hyvää arkea jota vietän oman perheen kanssa. En nää tässä mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palstalaisten pitäisi ilmeisesti ruveta miettimään, sopiiko oma puoliso kuvaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän