Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä tuloksen laskuri antaa/mitä kokoa käytät? (Rintaliiveissä)

Vierailija
29.01.2012 |

Laskuri:

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

http://shop1.change.com/fi/profiilisi/rintaliiviopas/

(Lumingerien laskuri antoi minulle saman tuloksen kuin Changen laskuri, mutta se ei annan pienempiä tuloksia kuin d-kuppi.)

http://www.lindex.com/fi/asiakaspalvelu/koko-opas/alusvaatteet/

Tässä vielä Lindexin taulukko jos joku sen merkin liivejä käyttää. Minulle antoi sellaisen koon, joka on aivan liian pieni oikeasti.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin taulukko ei riittänyt kohdallani

Changen laskuri antoi tulokseksi: ??C

En saa kaupoista rintaliivejä. Joudun ompelemaan niitä itse ja tekemään kaikenlaisia viritelmiä, koska kokoistani ihmistä ei rintaliivivalmistajien mukaan ole. Minulla on liian pienet rinnat ja muuten olen liian iso.

Vierailija
22/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kokoa 70D myös Lindexin mallistosta. Kyseistä kokoa löytyy vain turhan harvoin.

Lindexin taulukon mukaan pitäisi olla 75C. Voisin ehkä käyttää, mutta 70D on ehdottomasti parempi koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kaikilla muka on niin isot tissit, kuvia katsoneena voisin vannoa että näin ei ole.

sitä tissien kokoa kerro, vaan mittojen erotuksen.

Vierailija
24/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen laskurin mukaan rintani ovat kokoa 70-"pienempi kuin D-kuppi". Ovathan nuo pienemmät kuin D, kun vahvasti topatusta A:stakin jää puolet tyhjäksi.

Saanen havainnollistaa rintojeni kokoa oheisella mallikuvalla (haettu internetistä), ennen kuin joku tulee kertomaan minun käyttävän vääränkokoisia rintaliivejä. Tai no, vääränkokoisethan ne ovatkin, mutta on minullakin oikeus edes kuvitella omistavani rinnat.

http://tits.voyeurweb.com/bigimages/very%20small%20tits%2062667594%2058…

Vierailija
25/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuppikoot on D-O, eurooppalaiset???

Siis ei noi ole samat ku mitä me olemme tottuneet käyttään??? Sain sillä 80G ja Lindexillä 80B (se on juurikin se oikea).

Vierailija
26/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa ihan hirveetä shaibaa! DD-kuppi joo, hyvä jos a:n täytän! Lindexillä järkevät mitat, pätevät ns. normaaleissa kaupoissa.

Tuon kokoisia liivejä, kuin kaksi ekaa laskuria antaa kooksi. Ovat sopivimmat ja parhaimmat liivit ikinä. Lindexin kokotaulukko antaa taas sellaisen koon, josta (testattu) pursuilen ulos ja kupit on liian pienet. -ap-

Lindexin suosittelemassa koossa rinnat eivät mahdu kuppeihin eivätkä pysy niissä ja liivit nousevat takaa hirveän ylös.

Vierailija
27/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutama taas ettei toivoakaan mahtua Lindexin kokoon :D Itselläkin Lindex antoi ihan huonon koon, mutta Change antoi 65E ja Lumingeria 65E/F. Käytän liiveistä riippuen 65DD E tai 70DD

Vierailija
28/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 60M ja Nyt on päällä 65I joka liian löysä ja nänni pomppaa ulos. Mitta rinnan alta 68 rinnanympärys 96. Oon joskus kokeillut lindexin laskuria tuos: error

Vierailija
29/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change ei auennut.

Lumingerien mukaan 75EE ja Lindexin 85AA

Kumpikin päin persettä, mun mitat 84/95 ja käytän 85B.

Vierailija
30/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Change ei auennut.

Miksi käytät löysempää ympärystä kuin rinnanalusmittasi on? Eihän se tue ollenkaan. Olkaimien ei kuulu kannattaa rintoja.

Vierailija
31/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin testaillut eri laskureita ja ihme tuloksia tulee, aina erilaisia. Eka laskuri sanoo 70D. En ole pitkään aikaan oikeita rintsikoita juuri käyttänyt, mutta ihan maksimi olisi C, 75 B:tä käytin ennen.

Vierailija
32/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Change ei auennut.

Sinuna ainakin kokeilisin 75D, 75E, 80C ja 80D. Joissain malleissa 80 voi olla sopiva mutta usein liivit ovat niin joustavia että rinnanalusmitasta pitää vähentää jopa 10 cm. Itsellä mittä on noin 72 cm ja joskus 65 on hieman liian löysä. 70 ei ole varmaan koskaan ollut tarpeeksi napakka missään liiveissä. Toki sen huomaa paremmin kun on painavat rinnat (kokoni on noin 65J).

Vierailija
33/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin testaillut eri laskureita ja ihme tuloksia tulee, aina erilaisia. Eka laskuri sanoo 70D. En ole pitkään aikaan oikeita rintsikoita juuri käyttänyt, mutta ihan maksimi olisi C, 75 B:tä käytin ennen.

70D on volyymiltaan sama kuin 75C. Siinä on vain pienempi ympärys. Voi olla että joissain liiveissä sulle sopii 75C ja toisissa taas tarvitsisit 70D:n jos mitta rintojesi alta on esim. 79 tai 80 cm.

Vierailija
34/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se maksimi olisi C?

Vierailija
35/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 M, käytän 80E

Vierailija
36/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 M, käytän 80E

Mahtaa olla pahan tuntuiset jos noin pieniä käytät.

Vierailija
37/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuri sanoo 70I, käytän kokoa 75 G, koska 70-ympäryksiset ovat aivan käyttökelvottomia puristuksen takia, eivätkä todellakaan käytössä löysty. Monet sellaiset ostin ennen kuin uskoin itseäni enkä myyjiä.

Vierailija
38/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerien ja Changen laskurilla kooksi tuli 70G, Lindexillä 75DD. Käytän kokoa 75F, joka on paras ihan kaikissa merkeissä, joita olen käyttänyt, myös Changen liiveissä. 70 cm:n ympärys

puristaa liikaa.

Vierailija
39/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskuri sanoo 70I, käytän kokoa 75 G, koska 70-ympäryksiset ovat aivan käyttökelvottomia puristuksen takia, eivätkä todellakaan käytössä löysty. Monet sellaiset ostin ennen kuin uskoin itseäni enkä myyjiä.

Koska G-kuppi on liian pieni, tuntuu se 70 ympärys liian ahtaalta.

Vierailija
40/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Change ei auennut.

Miksi käytät löysempää ympärystä kuin rinnanalusmittasi on? Eihän se tue ollenkaan. Olkaimien ei kuulu kannattaa rintoja.

Ja 80 on taas 4 cm liian pieni, 80cm ympärysmittainen liivi ei mene kiinni edes.

Ihan on 85cm napakka, niin jopa että nahka tursuaa (jos tällaisella normaalipainoisella voi) kun on keskimmäisessä hakasessa kiinni. Olkaimien ei tarvitse kannatella rintoja kun on kiinteät eikä riipu kupin täytteenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä