Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä tuloksen laskuri antaa/mitä kokoa käytät? (Rintaliiveissä)

Vierailija
29.01.2012 |

Laskuri:

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

http://shop1.change.com/fi/profiilisi/rintaliiviopas/

(Lumingerien laskuri antoi minulle saman tuloksen kuin Changen laskuri, mutta se ei annan pienempiä tuloksia kuin d-kuppi.)

http://www.lindex.com/fi/asiakaspalvelu/koko-opas/alusvaatteet/

Tässä vielä Lindexin taulukko jos joku sen merkin liivejä käyttää. Minulle antoi sellaisen koon, joka on aivan liian pieni oikeasti.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa ihan hirveetä shaibaa! DD-kuppi joo, hyvä jos a:n täytän! Lindexillä järkevät mitat, pätevät ns. normaaleissa kaupoissa.

Vierailija
2/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa ihan hirveetä shaibaa! DD-kuppi joo, hyvä jos a:n täytän! Lindexillä järkevät mitat, pätevät ns. normaaleissa kaupoissa.

Tuon kokoisia liivejä, kuin kaksi ekaa laskuria antaa kooksi. Ovat sopivimmat ja parhaimmat liivit ikinä. Lindexin kokotaulukko antaa taas sellaisen koon, josta (testattu) pursuilen ulos ja kupit on liian pienet.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80I:tä käytän yleensä, tai 85G-H

Lindexiltä tms. ei löydy tarpeeksi isoja kuppeja.

Vierailija
4/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa tulos oli 75 D, Toisessa 70 F.

En mahdu 75D:hen koskaan. Minulle oikea koko on 70DD. Liiviliikkeen myyjät suosittelevat 70E, mutta silloin kuppiin jää hieman tyhjää. Riippuu mallista.

Vierailija
5/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

65C:tä näyttää Lindexinkin taulukko.

Nuo kaksi ensimmäistä tyrkyttää 60E:tä ja 60F:ää.

Vierailija
6/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä käytätkin liian pieniä liivejä :)

t. 65D, hyvin pienet rinnat

Vierailija
7/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on Lindexin taulukon mukaan oikea. Olen joskus sovittanut myös 75E-kokoisia liivejä, mutta ne olivat aivan liian tiukat rintojen alta. Lumingerien laskuri väitti kookseni 75G ja Changen 75F.

Vierailija
8/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin laskurin mukaan oon 80AA :D Ton toisen mukaan 75C. Oikeesti oon kyllä 75B eli toi Lindexin meni kyl ihan metsään..

Vierailija
9/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80AA. Oman itsetunnon takia käytän mieluummin muiden 70D kokoa. Olen ollut joskus Lindexillä töissäkin ja aina koulutuksissa hoettiin sitä että oikea koko on se mikä taulukossa seisoo ja monet käyttää ihan väärää kokoa. Vuosia käytin väärää kokoa kun luulin sen olevan oikea, kun niin oli opetettu. Kerran menin ihan oikeaan liiviliikkeeseen ja myyjä yhden katseen perusteella anto mulle liivit jotka oli koko 70D. Katoin niitä liivejä ja myyjää vuorotellen ja totesin että nää on kyllä ihan väärää kokoa. Myyjä pyys sovittamaan ennen ku sanon mitään. Sovitin ja täydellisempiä liivejä en ollut koskaan ennen käyttänyt tai edes sovittanut. Olin siihen asti käyttänyt tuon Lindexin taulukon mukaan 80A tai 75B -kokoa, jotka aina oli jostain kohtaa huonot (puristi, hankasi, olkaimet tippui, rinnat pullahteli esiin...)

Vierailija
10/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lindexin laskuri väittäis mulla olevan koko 75AA =DDDD Oikea kokoni on 70DD, nuo kaksi ylempää taisivat ehdottaa 65DD:tä tai jotain. Se on kuitenkin liian pieni.

Vierailija
12/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskureista tuli 70E/DD ja Lindexin laskurista 75C.

Nykyään kai suositellaan vähennettäväksi ympärysmitasta 5 senttiä, jotta saa varmasti napakat liivit. Liivitkin aika äkkiä löystyvät...

Vierailija
13/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ihan sopivat. Eivät todellakaan pursuile, kun ei ole massaa mitä pursuilla ja ympärys on sopiva, koska on tarpeeksi napakka eivätkä nouse selästä. sori vaan.... :)

Vierailija
14/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D tokasta 70DD ja Lindexistä 75A :D MITÄH :D

Käytän kyllä ihan lindexinkin liivejä, ostan 70C/D kokoa. Muutenkin ostan vaan alesta halppisliivejä, henkkamaukkaa yms. Ja yleisimmin koko lieneen 70 C, joskus B, joskus D, riippuu mallista.

Vierailija
15/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä 75E/F, ja on juuri sopiva, tukeva, mutta mitään ei pursuile.

Onkohan tuon ylöspäin pyöristetyn mitoituksen ideana se, että mahdollisimman monelle tulisi sellainen mielikuva, että omaa liivikokoaan ei löydä tavallisista kaupoista?

Vierailija
16/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ympärys rintojen alta on 73cm ja Lindexin mukaan mun pitäis ostaa liivit, joiden ympärys on 75cm. Mutta enhän mä nyt tosiaankaan semmosia liivejä osta, joissa jää löysää ympärykseen. Ihan hullu ajatus.

Vierailija
17/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingeria antoi kooksi 70F

Change antoi kooksi 65F

Lindex antoi kooksi 75C

Ekat kaks on oikeessa, lindeks mitta on liian suuri ympärys ja kupista pursuaa yli. Kokeiltu on!

Vierailija
18/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kaikilla muka on niin isot tissit, kuvia katsoneena voisin vannoa että näin ei ole.

Vierailija
19/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumingerie 80/pienempi kuin D

Change 80C

Lindex 85AA

Käytän 85B, joskus 85C. Missään tapauksessa 80 ei mene ympäri pursottamatta nahkaa!!

Vierailija
20/45 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kaikilla muka on niin isot tissit, kuvia katsoneena voisin vannoa että näin ei ole.

Eihän esim. 70DD ole mikään iso koko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän