Ei riitä että miehestäni on tullut patalaiska
sen lisäksi hän pitää minua vielä pilkkanaan mitä kotitöihin tulee.
Hän ei kuulemma kerkeä tekemään niitä enempää kuin nyt eikä siis päivän aikana juurikan kerkeä levähtäämään ja mitä hän on sitten tehnyt...
Tänään hän teki muksuille aamupalaa ja repi vanhemman lapsen sängystä pissaiset petivaatteet, mutta jätti ne sinne pojan huoneeseen.
Eilen hän teki aamupalan ja vei koiran ulos ja roskat roskiin.
Mieheni ei käy töissä ja hänen yleisimpiin kotitöihin kuuluu ruoan laitto ja koiran ulkoiluttaminen.
Koska nämä työt pitävät hänet niin kiireisenä, ei hänen mielestään tarvitse kuin silloin tällöin hyvä kun kerran kuukaudessa imuroida ja tiskata.
Minä pyykkään päivittäiin, imuroin, tiskaan, ja kaikki muut kotityöt "kuuluvat" minulle.
Kerkeän päivän aikana tekemään hyvin paljon asioita ja silti minulle jää aikaa levähtääkin ja ihmetyttää miten miehellä voi olla niin kiire ettei kerkeä edes niitä pissaisia petivaatteita pesuun pistämään.
Ei saa vaatia enempää koska se tarkoittaa mieheni mielestä sitä ettei hän tee kotona yhtään mitään tai että minä vaatisin häntä tekemään ihan kaiken.
KAiken tämän lisäksi saan kuunnella sitä valitusta kuinka rankka päivä on ollut.
Jep... Ja minä selkä vääränä valtavan vauvamasun kanssa juuri siivosin kämpän lattiasta kattoon jottei meidän tarvitsisi elää paskassa ja tiskasi 3 päivän tiskit vain siksi että mies taas laistoi tiskivuorostaan.
Uhkasin jo aikaisemmin heittäväni hänet pihalle jos ei tule mihinkään mitään muutosta jolloin hän lupasi tehdä enemmän "minun mieliksi". Mitään enempää ei ole tapahtunut ja saa ukko luvan lähteä
siis miehen hommia, joten miksi ihmeessä tiskaisi tai pyykkäisi, kun ne ovat sun hommia...
Määritelkää hommat uusiksi.