Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä enemmän kuin flirttiä?

Vierailija
28.01.2012 |

olen tavannut aivan IHANAN miehen töissä ja tänään hän otti mua hetkeksi kainaloonsa kun käveltiin vierekkäin ja kosketti mua takapuoleen ohimennen...olen aivan hurmoksessa, mihin tämä johtaakaan? En ole koskaan, ikinä tuntenut näin, vaikka ikää lähes 40- vuotta! Onko mies siis ihastunut, haluaako vain seksiä vai mitä? Mitä mä nyt teen? Tapaamme aika harvoin, en meinaa housissani pysyä. Pitääkö nyt vaan dottaa miehen seuraavaa siirtoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei vielä voi päätellä, mitä mies haluaa ja mihin se johtaa. Vaikka mies haluaisi jotakin, se ei tietenkään välttämättä johda tekoihin. Useimmat työpaikkojen flirteistä ja ihastumisistakin jäävät satunnaisen kosketuksen tai jopa vain katseiden asteelle, ja niin on usein parempikin, paitsi jos molemmat ovat vapaita.

Miksi sinua muuten huolettaa, haluaako hän "vain" seksiä? Minun nähdäkseni se on ainoa asia, mitä ei (yleensä) voi ystäviltään ja lapsiltaan saada ja siten erityisen ihana lahja, kun sen toiselta saa ja kun sen itse pystyy antamaan. Se voi olla hienoa, vaikka sitä olisi vain kerran.

Mutta miehen käytöksestä ei siis voi vielä päätellä yhtään mitään tulevaisuudestanne. Voit vain odottaa, ellet halua siirtää itse. Kyllä hän 100 % varmasti toistaa lähestymisen, jos haluaa suhteisiin kanssasi.

Vierailija
2/2 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei vielä voi päätellä, mitä mies haluaa ja mihin se johtaa. Vaikka mies haluaisi jotakin, se ei tietenkään välttämättä johda tekoihin. Useimmat työpaikkojen flirteistä ja ihastumisistakin jäävät satunnaisen kosketuksen tai jopa vain katseiden asteelle, ja niin on usein parempikin, paitsi jos molemmat ovat vapaita. Miksi sinua muuten huolettaa, haluaako hän "vain" seksiä? Minun nähdäkseni se on ainoa asia, mitä ei (yleensä) voi ystäviltään ja lapsiltaan saada ja siten erityisen ihana lahja, kun sen toiselta saa ja kun sen itse pystyy antamaan. Se voi olla hienoa, vaikka sitä olisi vain kerran. Mutta miehen käytöksestä ei siis voi vielä päätellä yhtään mitään tulevaisuudestanne. Voit vain odottaa, ellet halua siirtää itse. Kyllä hän 100 % varmasti toistaa lähestymisen, jos haluaa suhteisiin kanssasi.

en aijo tehdä siirtoa itse vaan odottaa. Olemme molemmat vapaita, tai ainakin melkein...Kummallakin on on-off suhdehässäkkä. Mutta antaa ajan kulua, pakko vaan odottaa. Seksiä en halua vaan pelkästään, vaikka ihanaa se hänen kanssaan varmasti olisikin. Tuntuu vaan kamalalta jos olisin "vaain" pano muiden joukossa. Haluan olla enemmän, tai sitten olen ilman.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla