Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän tädin mielestä poikien permikset ovat hölmön näköisiä

Vierailija
11.04.2025 |

Sitäkin hölmömpää on,että kaikilla on samanlainen kuontalo.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on hauskoja ha kiva, että hiuksiin panostetaan ysärin pottaa enemmän. Sillon sitä kaikilla se sama tukka vasta olikin.

Vierailija
2/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien miestä sinun kuontalosi on hölmön näköinen. Muistelepa miltä itse näytit nuorena. Ja miltä nuoret pojat silloin näyttivät. Niin että pidä turpasi kiinni kun lastenlapsesi tulevat käymään. Muuten he lakkaavat käymästä. Sitäkö haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehillä, että naisilla on vuosien saatossa ollut mitä älyttömämmän näköisiä hiusmuoteja. Vaan minä olen aina tykännyt siitä, että ihmiset eivät ole samasta muotista. Kunhan minun itseni ei tarvitse niihin muotioikkuihin lähteä mukaan.

T. Vanha setä

Ps. 80-luvun puolivälissä, kun olin teini, oli monilla kavereillani samanlaisia edellisen kerran.

Vierailija
4/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti menee nyt ja hakeutuu mielenterveyskuntoutukseen. Sitten täti menee töihin.

Vierailija
5/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti menee nyt ja hakeutuu mielenterveyskuntoutukseen. Sitten täti menee töihin.

En ole psykologi, mutta onko pojallasi permanentti? Ap

Vierailija
6/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias veljenpoikani otti juuri permiksen tukkaansa. :D

Oi aikoja, oi tapoja. 

Vierailija
7/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan muoti näyttää oudolta. Minulla oli nuorena permis ja etutöyhtö. Hiukset ihan palaneet ja edessä joku linnunpesä lakalla vuorattuna. Kaunista? Jokunen vuosi sitten muodissa oli "ananas". Sanoisin, että nykyinen "laama" on paljon parempi. 

Vierailija
8/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tykkää muodista kun on luonnostaan paksu vaalea kiharatukka, niin on luonnostaan muodikas. Tosin pitää sen pitkänä. Valtavat paksun luonnostaan vaaleat kiharat hiukset. Moni nainen maksaisi sellaista hiuksista mitä vain. 

Vierailija
9/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani tykkää muodista kun on luonnostaan paksu vaalea kiharatukka, niin on luonnostaan muodikas. Tosin pitää sen pitkänä. Valtavat paksun luonnostaan vaaleat kiharat hiukset. Moni nainen maksaisi sellaista hiuksista mitä vain. 

Mun pojalla sama. Itselläni maantien värinen rotan häntä. 

Vierailija
10/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pellehermanni jolla lippis päässä!

Vierailija
11/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso on kuin jotain sketsihahmoja putouksesta. Kalapuikkoviikset ja takatukka. Joillain sellainen kihara munakarvatukka. 

Vierailija
12/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mielipide. 🤷

Vierailija
13/14 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija