MARRASKUISET 2012
Kommentit (555)
Sain tänään ne mun viimeviikkoiset testitulokset ja hemoglobiini on nyt noussut selvästi yli alarajan, oli 121. Joulukuun alussa arvo oli 117 ja heinäkuussa 110. On niin helpottunut olo varsinkin kun en ole rautaa syönyt rautatabletteina mahanpurujen vuoksi vaan nappaan joka aamu Multi-Tabsin, tuollaisen raskaana olevien, imettävien ja raskautta suunnittelevien tabletin. Kyllä se niin taitaa olla, että menkat on viime kertaisiin saakka olleet niukat anemiasta johtuen. Nythän ne oli vihdoin normaalit. Ihanaa! Ja punkkua täällä on otettu tänäänkin lasillinen, Mimmille onnea plussasta, toivottavasti se punaviini olisi se taikasana :)
Mä mietin tässä, että pitäiskö tuo mies yrittää kellistää taas tänään. Vähän oli pientä tuntemusta vasemmalla puolella munasarjan kohdalla tänään, että josko se ovulaatio siellä koputtelisi. Toisaalta oltiin eilen puuhissa, että pitäishän senkin riittää jos on tärpätäkseen tässä kierrossa. En tiedä. Ehkä pidetään tänään välipäivä kuitenkin.
Marjana: Olen ajatellut, että jos perjantaihin jaksaisin odottaa niin sitten testaisin. Olettaen tietenkin ettei menkat ole vielä alkanut. Ja ainakin vielä täti on pysytellut poissa. Mahassa tosin on ollut jännä tunne. Sitä on vaikea selittää, on ihan erilaista kuin tavallinen menkkakipu...Toivottavasti huominen lääkärikäyntisi menisi hyvin! Jännitän täällä sun puolesta =)
20v.vilhelmiina07: Onnea oviksen metsästykseen! =)
Tinuppi: Tervetuloa mukaan jännittämään! =)
Pinks: Kyselit, kuinka usein täällä muut heiluttelee peittoa. Omalta kohdaltani voin vastata että yritetään niin usein kuin mahdollista. Kuitenkin niin, ettei se homma ala tuntumaan pakolta.
Omista kuulumisista sen verran, että jännitys on kova. Yritän tosiaan perjantaihin selvitä, että teen testin vasta silloin. Ja toivon menkkojen pysyvän poissa siihen asti. Tää on vaan NIIN piinaavaa aikaa :D Sydämessä elää suuri toivo siitä, että nyt olisi tärpännyt.
Moni täällä palstalla puhuu siitä, että kärsii ajoittain kovistakin vatsakivuista. Oletteko joutuneet olemaan pois töistä niiden takia? Itse olen tähän asti lähtenyt aamulla töihin, vaikka olo on ollut kuinka kurja. Ei anna luonne jotenkin periksi, että jäisin kotiin vaikka lepo olis kyllä omaksi parhaaksi =)
Helmi: 24/24-30 yk3
Varoitus nyt että olen uusi täällä ja saatan olla ihan vika ketjussa ja tunnen "ammattikieltä" vielä huonosti:) Tuli vaan tässä tunne, että mukava olisi jakaa ajatuksia muiden yrittävien kanssa, kun ei kaveripiiristä heitä nyt löydy.
Ensimmäistä yhteistä on yritelty marraskuulta asti, noin kolmen kierron verran. Tai ehkä enemmänkin niin että saa tulla jos tulee, parisataa kilometriä väliä rajoittaa yritystä kummasti.
Varmaan vielä jotain hormonikierukan jälkimaininkeja, että nyt on menossa kiertopäivä 39 mutta ei kuukautisia, testit negatiivisia (ja ei kyllä yhtään siltä tunnukaan, että raskaana olisin ja todennäköisyys muutenkin pieni).
Eli täällä alkaa tädin vierailu hiipua, joten pian alkaa ässäilyt!
Hurjasti peukutuksia kaikille jännääjille, Claudia ja Helmi ainakin! Tulkaapa sitten heti kertomaan kun testailette.
Marjana: tsemppiä lääkäriin! Tuon alan medisiinarit ovat kyllä kovin tottuneita kyyneliin, joten sitä ei kannata jännittää! Toivottavasti ehditte vielä inssiin tässä kierrossa!
ON: En ole vielä kokeillut ovistikkuja ollenkaan kun edelliset kaksi raskautta lähtivät kohtalaisen helposti käyntiin. Kierto on
kuitenkin viime vuosina lyhentynyt selvästi (joskus vain 21
päivää), ja pituus vaihtelee, joten ehkä noita voisi jossain
vaiheessa kokeilla. Tietäisi sitten vähän missä mennään. Nyt miehellä valitettavasti työmatka tiedossa juuri oletetun oviksen aikoihin, mutta kestää onneksi vain pari päivää niin voidaan koittaa tehdä talletukset juuri ennen matkaa ja heti sen jälkeen :).
Pahoittelen kovin omanapaista viestiäni, mutta vielä täytyy mainita että kovasti kuvittelin että tässä ollaan ihan rauhassa tämän kuumeilun kanssa, ei lasketa päiviä, tulee jos on
tullakseen jne, mutta kuinka ollakaan nyt olen koko ajan niin
kovin tietoinen kiertopäivistä ja kaikesta.. Näin se menee.
Toivottavasti plussia alkaisi räpsähdellä tähän porukkaan!
Liisuli kp 4/25-27 yk1
Ems: Jos nyt sinulla toistaiseksi on vasta haaleata viivaa näkynyt, niin eiköhän se ovis sieltä tule niin että ehditte sen miehesi kanssa hyödyntää. Toivottavasti!
Emmastiina: Tsemppiä piinailuun!
20vilmiina07: Lukko ei välttämättä olisi huono idea :D Aina on yhtä vaikeeta pähkäillä ajoituksia etukäteen. Voi kun sitä vaan tietäisi varmuudella koska sitä ovuloi! :)
Tinuppi: Tervetuloa joukkoon!
Niisku: Omat ovistestini näyttävät ihan samalta kuin sinun :D Eilen illalla siis mielestäni oli viiva haaleampi, kuin aamulla. Eikä tänä aamunakaan ollut mikään tumma viiva. :( Gyne sanoi ainakin minulle että pari päivää pitää testata/varmistaa että viiva ei lähdekkään uudelleen tummumaan. Se kuin on kuulemma myös mahdollista että ensin tummuu, sitten haalenee ja sitten vasta tummuu ovikseen. Joten, itse meinaan testata vielä illalla ja todennäköisesti huomenna aamulla, ihan varmistaakseni tilanteen.
Sipsu: Minun miehelläni ihan samoja tuntemuksia aina oviksen korvilla :D Mutta, onnea oviksen bongauksesta ja hyödyntämisestä! Itse olen jotenkin sitä mieltä että rentouttavin tunne on se piinailu, jos oviksen on bongannut ja hyödyntänyt. Silloin voi rentoutua, tietää että on kaikkensa tehnyt. Joten, nauti! :)
JiiKoo: Onnea ovisplussasta! Nyt sitten piinailemaan!
Pinks: Kyllä gynetkin yleensä sanoo että jokatoinenpäivä on oikein hyvä. Omani sanoo nyt että tikuttaminen on hyvä asia (kun tuntuu tätä ongelmaa raskautumisessa olemaan) koska silloin voi varmistella ajankohdan. Meillä jos plussa tulee, niin silloin pyrimme kyllä ässäilemään oikein urakalla. Ennen plussaa jtp. Eikö nuo plussanneiden palstat yleensä ole privoja? Itse ainakin kun sinne siirryin, niin palstasta tehtiin priva. Joskus vuosi sitten kävin katselemassa joskus noita plussanneiden keskusteluja, mutta pakko on sanoa että nykyään en edes uskalla ajatella siellä käymistä…
Mimmi#5: Multa on mennyt täysin ohi, kun siirryin tänne niin aikaisin, mutta ilmeisesti olet plussannut! Onneksi olkoon!!!
Marjana: Mikä tilanne?? Onnea tänään!
ON: No, eilen illalla tosiaan ovistestiin piirtyi haaleampi viiva. Tänä aamunakaan ei viiva ollut tummempi. Nyt testaan vielä tänään illalla ja sitten huomenna aamulla, mutta vahvastihan tämä näyttää siltä etten ovuloi tässäkään kierrossa. Vaikuttaa siis epäilyttävästi siltä kun toinen puoli ei välttämättä ovuloisi lainkaan. Rehellisesti sanottuna olen jotenkin niin kypsä tähän tilanteeseen. Tuntuu että olen jo polvillani ja edelleen vaan potkitaan. :( No, pitäisi kai sitä jostain vielä löytää se positiivinen asenne. Varasin eilen torstaille gyneajan. Jos ei se ovis sieltä nyt yhtäkkiä ilmesty tänään tai huomenna, tai viivat vahvistu selkeästi, niin silloin käyn taas tarkastuttamassa tilanteen.
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Alexandra, kp18, yk6+km+yk6
Kai mun on pakko mennä punkkua tänään ostamaan, kun ei tunnu tuo himo laantuvan, vaan päinvastoin. Mies on jo vahvasti sitä mieltä, että olen raskaana. Melkein jo itse meinasin möläyttää, että niin taidan ollakkin, koska nyt on alkanut öisin heräily vessaan. Tätä ihmettä ei ole tapahtunut koko 27 vuoteen, joten joku mätä tässä nyt on oltava. Pessimisti ei pety, en usko että olen raskaana. Mutta toivon kyllä ;)
Marjanalle hurjasti tsemppiä ja onnea tähän päivään, olet ajatuksissa. Tulehan sitten meille kertomaan kuinka kävi :)
En pidä tulisesta ruuasta, mutta sitä olen nyt kaksi päivää himoinnut..argh, tässähän melkein tulee hulluksi !! :D
Noh, kokeilen tsempata ja olla ajattelematta koko asiaa, saati, että ajattelisin edes, että olisi käynyt tärppi..tätäkö se keskenmeno saa aikaan..pöh !
Tervetuloa uusille, ja tasapuolisesti ihanaa ystävänpäivää, hellikää ja rakastakaa niitä korvaamattomia ystäviä, ja kumppaneita !!!
-C- kp 24/25-28
Elikkäs ollaan 27-vuotiaita, lapsi 2v ja toista nyt yritämme. Eilen päätimme oikeastaan "virallisesti" nyt alkaa yrityksen, kun olen jännäillyt tässä viikon verran josko olisi sattunut iloinen ylläri, vaan tuntuu ettei sittenkään ole... kiertopäivät mulla nyt 27/28 että jännää jännää..
Tuntuu omituiselta olla taas täälklä, silloin lapsen syntymän jälkeen tuntu, että menee pitkä aika, ennen kuin yritämme uutta lasta, vaan täällä sitä onnellisesti taas, ihanaa!
Tsemppiä kaikille yrittäjille, kyllä meillä plussia tulee! Mitä pidempään menee, sitä varmemmin se on tulossa, uskon näin.
Vanilla84
Heipat uusille! :)
Claudia: Voi vitsit miten jännäksi käy! Voisko noi "oireet" tulla ihan tyhjästä, en usko... Toivotaan, toivotaan! :)
Alexandra: Puhut ihan asiaa, täytyis pystyä nyt vaan ottamaan rennosti, kun on kaikkensa tehnyt eikä asiaan pysty tämän enempää itse vaikuttamaan. Kiva että pääset jo ylihuomenna gynelle, niin saat selvyyttä tilanteeseen.
Mulla on nännit edelleen arat ja tänään vasta rupes ilmaantuun limoja! Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta oon käsittänyt niin että oviksen aikana pitäis olla limoja ja oviksen jälkeen ns. kuiva kausi...? Outoa. Tietääköhän mun kroppa itekään miten sen pitäis toimia :D
taas täällä :) Jospas nuo kiireet alkais helpottaan pikkusen jo :)
Claudia: nyt sinne todella isot plussa myrskyt :) Onnea nyt kovasti!!! pidetään peukut pystyssä :)
Punkun nimeen vannotaan täälläkin :) illalla se vaan on niin ihana istahtaa alas ja rentoutua sen lasillisen kanssa :) mitenhän sitä sitten tulevaisuudessa osaa olla (toivottavasti) kun ei saa juodakkaan illan rentouttavaa :)
Kp:t on mulla ihan hukassa eli en tiiä edelleenkään missä mennään mutta se on kyllä helpottanut oloakin minulla :) Halut on ollu suunnattomat nyt muutaman päivän ja ukko sanoi jo eilen illalla että eikait taas!! :D en ois koskaan uskonut että meillä menisi näin päin tämä homma :)
eilen tikutin ensimäisen kerran tässä kierrossa ja heti tuli tummat viivat, eli ovis on siis varmasti nyt ollut tai on menossa ja se on hyödynnetty. Illalla vielä uudelleen jos ukko uskaltaa enään sänkyynkään tulla :) ja sitten vaan toivotaan +++++
Norppakin ilmoittelee itsestään taas pitkästä aikaa! =D Oon kyllä käynyt juttuja lueskelemassa ahkeraan, kommentointi vaan jäänyt vähemmälle. =/
Moikka kaikille uusille kuumeilijoille! :)
Alexandra: Voi itku tota sun tilannetta.. :( Olet ajatuksissa. Toivotaan että sieltä lääkäriltä nyt saisi jotain selvyyttää asioihin.
Claudia: Aijai, muistan tosta ensimmäisestäni juuri nuo kaikki kuvailemasi oireet... oliskohan sulla tiedossa PLUSSAAA! ;) Pidän peukkuja. Alat veturiksi täällä sitten.
Helmi ja Mupis: Plussaonnea roppakaupalla teille!
ON: Selkeesti ovulaatio käsillä. Rättiväsyneen miehen olen puolipakolla raahannut makkariin :D Nyt on hyödynnettävä nää fiilikset kuulkaa!
Vilmiina: meidätkin on tyttö onnistunut yllättään kerran, oltiin onneksi myös peiton alla. Barbille ei kuulemma menny housut jalkaan! :D Äiti lähti kiltisti auttaan sitten... Meillä ei ole lukkoa makkarin ovessa. Tarttiskohan hankkia? ;-)
Norppa81, 14/27-32, yk3
Älkääpäs nyt kaavailko siellä niitä plussia mulle. Itse yritän pysyä suh neutraalina kumminkin (yeah right!!!). Ei vaan, ihanaahan se olisi, mutta kun on tuo keskenmeno takana, niin se jotenkin jarruttaa noissa fiilistelyissä. Toki repeän liitoksistani jos plussaan, mutta ei siinä uskalla paljon huudella tms. riemuita, kerran saanut sen keskenmenon, niin toinenkin on aina mahdollinen..
Kääk, on tämäkin. Välilevynpullistuma selässä, ja täällä kotona istuskelen. Juustokakun tein, ja juon nyt tätä punaviiniä :D tulee tosi "pers aukinen" olo kun keskellä päivää punkkua lasillisen nautin :D
Onneksi oli eiliseltä vielä tulista ruokaa jäljellä, niin sain senkin himon taltutettua jotenkin. Taisin apteekista testinkin jo ostaa valmiiksi, eihän se haittaa jos sellanen nyt varuilta tuolla kaapissa on :O
Voi täti, pysy poissa, meiltä kaikilta kuumeilijoilta..kun tuo kierto nyt on 25-28, niin tässä nyt huomenna jännäillään alkaako vaiko ei ala...siitä sitten onkin kriittiset päivät loppu viikosta...voi tätä jännitystä...
-C- kp 24/25-28
Tänne marraskuisiin tipahdin minäkin. Ainakin noiden "nettilaskureiden" mukaan laskettuaika olis vielä niinkun marraskuun puolella, jos seuraavaksi tärppäis. Että sellasta...
kp 1/28-37 yk3
Alexandra: Niin kait ne on melkein kaikki privoja, mut on siel jotain.. Sit oon kans lukenu noita synnytystarinoita. :)
Claudia: Mulla on peukut pystyssä sun puolesta! Toivottavasti nyt nappais ja pysyis matkassa ihan loppuun saakka! millon meinasit testata?
Auringonkukkanen: Tervetuloa! Harmi kun tipahdit lokakuisista, mutta onnea tälle kierrolle!
ON:Mulla oli eilen pientä vihlovaaa kipua oikean munasarjan kohdalla ja ihankuin ois ollu pikkasen turvoksissa verrattuna toiseen. Onko muilla kokemuksia? Kp 10 menossa.
Eli tänne tipuin minäkin. Kovat on toiveet et käärön sais vielä tänä vuonna syliin! Taustaa vielä kun täällä varmaan uusiakin kuumeilijoita. Eli oon 21 ja mies 23, esikoinen toiveissa. Mulla todettu pco joulukuussa, oviksesta ei siis taetta. Jos kesäkuuhun mennessä en raskaudu niin pääsen jatkotutkimuksiin lapsettomuuspolille. Eli nyt pärähtää käyntiin yk 3, kierron voisi päivittää kp 1/24-31! Jotenkin positiivinen olo tästä kierrosta, toivottavasti tämä olotila kestäis plussaan asti! :-) kaikille plussaonnea!
Pink, no mä luulen, että se on ensi sunnuntaina, tai maanantaina kun testailen. Viimeksi raskaus näkyi tosi myöhään mulla testissä, eli en uskalla liian aikaisin testailla. Voi kumpa malttaisin odottaa sinne saakka, ja että täti ei todellakaan tulisi kylään. Helmin kanssa meillä on jännät paikat :)
Tänään mulla alkoi niin kammottava pahoinvoiva olo, että eipä ole hetkeen moista ollut. Mulla on todettu refluksi tauti joskus, ja se nosti päätään tänään, kamala närästys iski. Ja tuli sellainen olo, että kuume nousisi, ja olihan se sitten inasen noussutkin, mutta ei siis mitään hälyttävää, normaalisti lämpö on sen 36.0-36.5, ja tänään huimat 36.8. Mutta mulla on aina ollut niin, että oon tuntenut pienimmänkin lämmön nousun.
Noh, mä nyt jatkan tätä ihmettelyä, ja kummastelua, ja kuuntelen kuinka mieheni on aivan varma siitä, että olen raskaana. Meinaa jo lyödä vetoa hulluista summista, hah !!!
Tsemppiä muille jännääjille, ja toivottavasti kaikilla on nyt tärppi käynyt, kenellä nyt ovikset on ollut ovella.
-C-kp 24/25-28
Aleksandra: Kurjaa ettet voi olla varma onko ovista ollut vai ei. Itse tunnen aina hyvin oviksen (kipua jommalla kummalla puolella), ja olen myös huomannut, ettei sitä aina tapahdu lainkaan. Toivottavasti lääkärissäkäynti toisi selvyyttä tilanteeseesi.
Claudia: Oireet kuulostavat varsin lupaavilta! Mulla ekassa raskaudessa oli juurikin tuollainen hieman kuumeinen / kipeähkö olo rintojen aristuksen ohella ensimmäinen raskausoire. Toisessa ei sitten ollutkaan mitään oireita, joten eri tavalla näköjään oireet voivat kehittyä samallakin ihmisellä. Peukutuksia että plussa tulee!
Vanilla: Tervetuloa! Mulla on jotenkin kovin samanlainen olo, kummallista ja ihanaa olla taas täällä. Etenkin kun meillä tämä lapsiluku piti ehdottomasti jäädä kahteen, niin nyt tuntuu todella oudolta ajatella vauva-asioita ja raskautumista. Mutta niin mukavalta.
Pinks: Voisiko tuo kipu olla merkki oviksesta? Mulla tuntuu aina jonkin verran kipua / nipistelyä, ja myös turvotusta jommalla kummalla puolella.
ON: Tänään alkaa ässäilyt. Kierto mulla saattaa olla välillä aina niin lyhyt, että lienee paras varmistaa, että ollaan riittävän ajoissa liikkeellä. Toisaalta luulen kyllä, että nuo kovin lyhyet kierrot eivät kyllä raskautumiseen voi johtaa. Onneksi viimeiset noin neljä kiertoa on ollut tuon 25-27 päivää. Vaihteleeko muilla kierron pituus kovasti?
Liisuli kp 5/25-27 yk1
Heipä hei kaikille! Onneksi viikko alkaa olla jo puolivälissä ja viikonloppu häämöttää. On viime aikoina ollut niin väsynyt olo, että viikonloppuisin on ihanaa vain olla ja levätä.
Lusija: Tervetuloa mukaan jännittämään!
Norppa81: Kiitoksia! Kyllä täällä jännittää itseäänkin niin paljon =) Ilmoittelen kyllä heti kun olen tehnyt testin. Yritän vielä muutaman päivän sinnitellä. Menkoista (ei onneksi) ole ollut vielä tietoakaan ;)
Claudia: Toivottavasti täti pysyisi poissa ja oireet olisivat merkki pikkuisesta =)
Liisuli: Mulla ainakin on kierrot vaihdelleet paljon pillereiden lopettamisen jälkeen. Tämä nykyinen kierto on tähän astisista pisin, sen vuoksi vähän jännittää, että miten on käynyt...
Hei vaan kaikille pitkän tauon jälkeen. Joka päivä luen kuulumiset, mutta kai sitä muka vain yrittää hillitä omaa kuumettaan sillä, ettei osallistu keskusteluun.
Claudia: Nyt kuuluisi varmasti yrittää auttaa sinua pitämään ajatukset maltillisen positiivisina, mutta (en siihen tietenkään pysty, kun) nuo sinun tuntemukset kyllä viittaavat minunkin mielestäni todella vahvasti plussaukseen. Paljon malttia muutaman päivän odotukseen!
Helmi86: Kovasti plussatuulia sinnekin!
ON: kierron vaiheesta ei ole mitään käsitystä. Kp:t olen siis laskenut kierukan aikaisista kierroista, joten voivat olla aivan jotain muutakin (kierukka ehti olla vain 11 kk). Limoja olen yrittänyt bongailla, mutta tulos on laiha. Viikonloppuna rinnat alkoivat kipeytyä (ei enää kolmen imetyksen jälkeen mitään ulkoisia merkkejä niissä kyllä huomaa...) ja alavatsaa nippailla. Ihmeellistä syöpötystä/ huonoa oloakin on ollut ja nyt vatsa turvoksissa. Uskoisin, että ovis on takana ja loppukierrossa mennään. Tänään olin niin mattamaton, että tein testinkin ja arvatkaas mitä - negaahan se näytti, totta kai!
Eli näin. Hyvin oli taas ON-keskeistä, anteeksi!
Ihanaa ystävänpäiväiltaa!
Onnekas äiti kp 22/30 yk1
Mulla ollut tosin huono päivä tänään, sellanen kaikki v*tutt** fiilis:/ Mikään ei ole onnistunut niinkuin pitäisi. Lapset pahalla tuulella, mulla särkee selkä ja flunssaa pukkaa päälle ja väsyttää. Tuli korotettua ääntäkin muksuille ja siitä vasta pahamieli tuli:(
Marjana: Mikä tilanne siellä? Pidän peukkuja että pääsette nyt jo suorittamaan tuon operaation ja se plussa teille jo suodaan! Olet sen ansainnut! Ja varmasti lapsettomuus puolella lääkärit nähneet tunteita laidasta laitaan joten älä sitä murehdi.
Alexandra: Toivon tosiaan että saat selvyyden tilanteeseen. Varmast kurjaa kun ei tiedä onko ovuloinut vai ei. En minäkään silti tiedä kun en tikuttele enkä ole aina varma kaikista nippailuistakaan. Nytkin alamahassa outo kipuilu mutta keskellä enkä usko ovulaatiosta olevan kyse koska kp:t on kuitenkin niin alussa vielä.
Claudia: Oireet kuulostaa hyviltä! Peukkuja täältä!
Liisuli: Mulla oli aiemmin kellontarkka 28päivää kierto. Kuparikierukka oli ehkäisynä ennen kolmosen yritystä (yritys siis aloitettu lokakuussa 2010 ja tässä välissä 1 km sekä pari ns. kemiallista raskautta) ja nyt on tuon keskenmenon jälkeen kierrot heitelleet jonkin verran 26-35 (mikä ilmeisesti kuitenkin on normaalia?) Nyt muutama viime kierto ollut 30 päivää suunnilleen.
ON: Piti tänne tulla taas moikkailemaan. Lukenut olen juttujanne kun ei täältä poiskaan osaa pysyä:D Tuossa aiemmin jo kirjoitinkin että kummallista kipuilua on alamahassa keskellä, sellainen paineen tunne ja kun painaa mahaa niin nipistelee :O Eräs syy tuli mieleen jos se johtuukin yskänlääkkeestä jota tähän flunssaan olen joutunut ottamaan? Lääkärille myös varasin ajan jotta saadaan selvyyttä vaikuttaako mun lääkitykseni jotenkin raskautumiseen. Yksi lääkäri tosin sanoi ettei pitäisi olla merkitystä koska kyseessä ei ole esim. tulehduskipulääke. Tietysti sitten mietitään jos lääkkeen voisi vaihtaa johonkin toiseen. Kaiken lisäksi en vaan ymmärrä miksi tämä kolmonen antaa itseään niin odotuttaa koska aikaisemmat tärpänneet helposti. Yritän olla stressaamatta asiaa ja keskittyä muihin asioihin mutta edelleen työkuviot aiheuttavat aikamoista murhetta täällä suunnalla:( Aina kun näkyy valoa tunnelin päässä niin taas joku lyö kapuloita rattaisiin. Se on aiheuttanut nyt tässä melkein vuoden ajan murhetta. Mietein sitäkin että voisiko stressi/murehtiminen työkuvioista olla yksi syy että kierrotkin heitelleet jonkin verran? Gyne sanoi että tuo 26-35 on vielä ihan normaalia kierron heittelyä ja siellä muutenkin kaikki näytti oikein hyvältä. En ole edelleenkään laskenut kiertopäiviä, ässäiltyä tulee kyllä sen verran ettei pitäisi siitä olla kiinni:D Ainoa tietysti miehen reissutyö joka hankaloittaa hieman.
Anteeksi tämä omanapainen pohdinta tällä kertaa, jotenkin nyt vain oli niin alakuloinen fiilis että piti purkautua.
Plussaonnea ihan jokaiselle!
Ele kp8/30(?) yk yli vuosi (Ja nythän ne kp:t piti laskea:D Mutta eihän näillä kiertopäivillä voi mitenkään olla mahdollista että tuo mahakipuilu olisi ovulaatio-oireita? Ja kipu ei ole siis sivussa vaan keskellä alavatsaa)
Se oli mun resepti viime kierrossa ja vihdoin vuoden treenaus tuotti tulosta ;D
Juokaa siis daamit punkkua!