MARRASKUISET 2012
Kommentit (555)
Kyllä ne viivat vahvistuivat! Eilen tein päiväpisusta ja ihan selkeät kaksi viivaa tuli. Pakko uskoa :) Ehkä uskaltaudun tästä odottajien puolelle. Pidän peukkuja teille viimeisille marraskuisille testaajille, mulla osuu jonkun laskurin mukaan LA 27.11. iik!
puuh puuh plussatuulia!
Outi 4+1 (aika hurjat lukemat..hehe)
tänä aamuna tein testin. Viiva alko hahmottua paikalleen heti ku testi oli kastettu pissasa. Vaikkakaan tuo ei vielä mikään älyttömän selkeä viiva oo, niin varmaan plussa silti? :D Mut tilasin vielä Clearblue viikkonäyttö testin varmistukseks.
LA ois 28.11 mutta mä piän jalat maasa (ainaki yritän :D) ekaan neuvolakäyntiin että saa nähä onko pikkunen oikeesa paikasa! :) Esikolle ja tälle tulevalle tulee ikäeroa reilu 1ja3kk :)
Ja heh, en tilannu turhaan sitä kotidoppleria! :)
Toivottavasti en jää tämän ketjun viimeseks plussaks! Tsemppiä lopuille! :)
Tinuppi & Pikku-T 4+0
Oon ihan sekasi... En meinaa saaja tuota varmennustakaan laitettua oikein :D
Ihana kuva ja onnea plussasta!
Nyt tais tää marraskuu olla sit pulkassa, Auringonkukkanen, Hlla, Nightwish, Haaveilija ja Cederfalls ovat lopettaneet kirjoittamisen jossain vaiheessa joten mää oon YKSIN!
Olipa kuukausi! Ja mä meinaan kaunistella tuon listan vielä nätimmäksi =)
Täällä ollaan, ja onnittelut kaikille plussanneille vielä :) Mulla ei oo oikein ollut energiaa kirjoitella vaan… Tässä kierrossa en ovista bongannut. Hymynaamaa kovasti odottelin, mutta ei… Nyt odottelin että tänään alkais menkat, mutta ei vielä ole kuulunut… Pikkasen on toivoa mielessä, että mitäs jos siihen olis hyvä syy… ;) Mutta todnäk ”muu syy” ja sekin vielä, et noiden nettilaskureiden mukaan jos kierrot jatkossakin venyy näin (pari viimistä ollut tuon 37) niin hyppään suoraan tammikuisiin. Ei kiva, kun sitä pikkuista kääröä niin toivoisi.
Että sellasta täällä……
Onnea tinuppi! Tuuhan sit välil kurkkimaa meitä tonne joulukuisiin! :)
Emmastiina ja auringonkukkanen: tuliko plussaa? :)
Oon käyny kurkkimasa ja seuraamasa teitä joka päivä! ;)
Mitkäs on tosiaan Emmastiinan ja auringonkukkasen tilanteet? :)
Tinuppi & Pikku-T rv4+2
Kiva kun meitä viimeisiä muistetaan =) Tänään on the day. En testaa vaan venaan tupsahtaako täti kylään. Tähän asti näyttää hyvältä eikä pätkääkään menkkaolo =) Mullahan siis alkaa menkat aina kp29 joten jos ei tänään ala niin pullat on uunissa.
Tulen huomenna kertomaan miten kävi.
Emmastiinalle, toivottavasti ne kaksi viivaa testiin tulee!! Kuulostaa ainakin erittäin lupaavalle! :)
nyt alko jännittää Emmastiinan puolesta! ^^
Ihan hirrrrrveeesti tsemppiä!! :)
"Ei Raskaana" ilmestyi ruutuun... Vatsaa vähän vääntelee joten eiköhän menkat kohta ala :(
Voi ei Auringonkukkanen, pahoittelut! :/ Mä olin ihan varma että te viimeset vielä yllätätte meijät muut plussilla.
Ei auta muuta kuin toivottaa ooooikein paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon! :)
Kuinka kävi?
Auringonkukkaselle tsemppiä uuteen yritykseen!
Eilen tuli tippa verta, ei siteeseen vaan pyyhkiessä. Koko yönä ei mitään ja nyt taas pyyhkiessä. Ei mun tilanne on mielenkiintoinen ja tällaista ei ole ikuna ollut. Kun täti tulee niin se on hanat auki kerrasta.
En testannut kun ajattelin että nyt ne menkat alko. Jään seuraamaan vuodon kehitystä... Mut suljen tän kuukauden ja ilmoittaudun joulukuisiin mikäli aihetta on!
Emmastiina maybe pregnant, maybe not
Harmi Tonnotin, että putosit joulukuisiin, mutta hyvä että kierron venymisestä löytyi positiivinenkin puoli ;) Nähdään joulukuisissa!
Tinuppi ja Emmastiina ja muut jotka jännäävät vielä marraskuuta: paljon tsemppiä viimeisille metreille toivotaan että se plussa sieltä pärähtää. Käyn täällä jännittämässä ja lukemassa kuulumisianne.
-alicia