Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäöllä on väliä, vai onko?

Vierailija
11.03.2025 |

Otsikon ensiksimainittua lausetta kuulee usein, mutta onko se ihan totta?

Minusta ulkonäkö on käyntikortti ja varsinkin ensimmäisessä tapaamisessa uuden ihmisen kanssa, sillä on merkitystä mielestäni. Ulkonäkö viestittää myös sisäisestä maailmasta joskus useitakin asioita. 

Onko tämä usein toistettu lausahdus melko uusi ilmiö kuitenkin liittyen esim. lihavuuteen, joka on räjähdysmäisesti levinnyt.  Toki jokainen osaa erotta perityt asiat ihmiset ulkonäössä.

Entä parisuhdeasioissa? No, varmasti on väliä, kumppanin ulkonäön täytyy miellyttää. Mitä mieltä olette? Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä, mitä vain.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsestään selvää että on.

Vierailija
2/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumismielessä naisen hoikkuus on äärimmäisen tärkeää.

Deittisovelluksessa tuli vastaan ensitreffit alttarilla Assi ja heti ensimmäinen ajatus itselläni oli että miksi hän ei laihduta jos haluaa löytää kumppanin.

Naama on ihan ookoo mutta kroppa on niin heikko, että menee välittömästi vasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeastaan minun piti kirjoittaa otsikkoon, että ulkonäöllä ei ole väliä. mutta meneehän se näinkin.

Vierailija
4/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omalla ulkonäöllä ole, mutta muiden on.

Vierailija
5/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla alitajuinen juttu arvioida muut ja tuo jo mainittu hoikkuus on semmoinen juttu, että olen lukenut miehistä, jotka haluavat perheen, että hoikka nainen valitaan jotenkin alitajuisesti lasten äidiksi kuin tukevampi.  Alitajuntahan ohjaa monessa asiassa, muttei tämä välttämättä ole mikään alitajuinen juttu.

Vierailija
6/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kaupassa käymiseen juuri vaikuta mutta esimerkiksi työpaikan saamiseen saattaa vaikuttaa paljonkin, vähän alasta ja rekrytoijasta riippuen, ihan vain näin 2 erilaisena esimerkkinä.

Vierailija
7/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan miellyttää omaa silmää niin se riittää ulkonäön puolesta. Tärkeämpää on millainen on ihminen ja keskinäinen vuorovaikutus.

Itse en pidä omasta ulkonäöstäni ja se vaikuttaa, vaikka olen saanut kehuja.

Olen mies jos sillä on.mitään väliä.

Vierailija
8/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan miellyttää omaa silmää niin se riittää ulkonäön puolesta. Tärkeämpää on millainen on ihminen ja keskinäinen vuorovaikutus.

Ulkonäössä toki näkyy myös sisäistä maailmaa, just sekin, onko itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja itseensä muutenkin. 

Vierailija
9/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Vierailija
10/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikilla alitajuinen juttu arvioida muut ja tuo jo mainittu hoikkuus on semmoinen juttu, että olen lukenut miehistä, jotka haluavat perheen, että hoikka nainen valitaan jotenkin alitajuisesti lasten äidiksi kuin tukevampi.  Alitajuntahan ohjaa monessa asiassa, muttei tämä välttämättä ole mikään alitajuinen juttu.

Hoikka nainen on lihavaa hedelmällisempi. Simple as that. Olemme oikeasti ihan vain apinoita kehittyneessä yhteiskunnassa.

Vierailija
11/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä toki näkyy myös sisäistä maailmaa, just sekin, onko itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja itseensä muutenkin. 

Olet oikeassa. Mulle se ulkoisesti viehättävä olemus mikä näkyy ulospäin, tulee hyvistä ihmissuhteista ja vuorovaikutuksesta.

Ei tosiaan pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija
12/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Haluan voida rakastaa katsoa mun rakasta. 

Vierailija
13/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä väliä moneenkin asiaan. Ei vähiten omaan hyvinvointiin. Jos on suht koht tyytyväinen omaan ulkonäköönsä niin, ettei ole mitään yksittäisiä komplekseja tai yleistä inhoa omaa ulkonäköään kohtaan, on askel paljon keveämpi.

Itse olen mies ja voin vuoreltani julistaa, että kyllä kaunis nainen voi olla niin vangitseva, ettei silmiä tahdo saada irti. Enkä tarkoita nyt kenenkään tuntemattoman naisen tuijottamista kylillä, vaan tutun naisen kanssa keskustelua. Sitä vaan päässä kimpoilee ajatus "Miten joku voi olla noin kaunis?".

Vierailija
14/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omalla ulkonäöllä ole, mutta muiden on.

omalla nimenomaan on väliä. jos ihminen on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja itseensä muutenkin, se näkyy. Ja tämmöiseen ihmiseen on helppo tutustua, hän ei myöskään herkästi arvostele muiden ulkonäköä.

Vierailija
15/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä väliä moneenkin asiaan. Ei vähiten omaan hyvinvointiin. Jos on suht koht tyytyväinen omaan ulkonäköönsä niin, ettei ole mitään yksittäisiä komplekseja tai yleistä inhoa omaa ulkonäköään kohtaan, on askel paljon keveämpi.

Itse olen mies ja voin vuoreltani julistaa, että kyllä kaunis nainen voi olla niin vangitseva, ettei silmiä tahdo saada irti. Enkä tarkoita nyt kenenkään tuntemattoman naisen tuijottamista kylillä, vaan tutun naisen kanssa keskustelua. Sitä vaan päässä kimpoilee ajatus "Miten joku voi olla noin kaunis?".

Kerrothan sen hänelle. 

Vierailija
16/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrothan sen hänelle. 

Aika harvoin on tilanteita missä dynamiikka mahdollistaa tuollaisen asian sanomisen, jos kyse ei ole mistään seurustelu/tapailukumppanista.

Vierailija
17/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrothan sen hänelle. 

Aika harvoin on tilanteita missä dynamiikka mahdollistaa tuollaisen asian sanomisen, jos kyse ei ole mistään seurustelu/tapailukumppanista.

Totta varmasti, mutta jos sen sanomiseen löytyy luonteva tilaisuus, on varmasti ihanaa kuulla.

Vierailija
18/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika harvoin on tilanteita missä dynamiikka mahdollistaa tuollaisen asian sanomisen, jos kyse ei ole mistään seurustelu/tapailukumppanista.

Totta varmasti, mutta jos sen sanomiseen löytyy luonteva tilaisuus, on varmasti ihanaa kuulla."

Olisihan se ihanaa sanoakin. Varmaan joku sellainen rento tilanne, vaikka illanvietto, missä olisi melko hyvä aavistus etukäteen siitä, että molemmat tykkäävät toisistaan. 🥰

Vierailija
19/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peritylle ulkonäölleen ei voi paljon mitään mutta omaan ulkonäöstään voi pitää huolta mm. huolehtimalla hygieniasta, puhtaat ja siistit vaatteet, hiusten leikkaaminen, terveelliset elintavat jne. Mielestäni itsestä huolehtiminen on tärkeämpää ja vaikuttaa enemmän kuin perimässä saadut kauniit/komeat piirteet.

Vierailija
20/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin, perimälleen ei kukaan mitään voi, mutta sille voi, miten hoitaa itsensä ja terve itserakkaus on hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme