Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~PUOLUKOIDEN MAANANTAI~*~*~

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitteli tänään hääjuhlapaikkaan ja ens lauantaina mennään katsomaan paikkaa sisältä (edellisviikonloppuna tehtiin pikainen ajoretki ja nähtiin paikka ulkoa) ja keskustelemaan asiosta tarkemmin ja itseasiassa meillä on varaus kahdelle viikonlopulle (kun ei vielä ole kirkkoa varattuna) ja mun sitten pitäisi huomenna soitella kirkkoherranvirastoon. *jännittää*

Ai kenen hääkuume on kohta katossa...?!!?

Mulla oli jotenkin sellinen mielikuva, että joku kysyi lahjalistasta (tai sitten mä vaan muistan ihan väärin :))

Luultavasti jonkunlainen lista tehdään, koska sillä tavalla tulee ainakin mietittyä toiveita, koska niitä kuitenkin kysytään. Ja yhtenä ajatuksena on että uusittaisiin viinilasisto, nyt meillä on jotkut halpikset käytössä. Ja koska sukulaisissa ei ole viininjuojia, eivät osanne ostaa laseja ilman tarkkaa ohjeistusta. Sitä en tiedä miten se sitten käytännössä toteutetaan. Sukulaisia kun asuu runsaasti paikoissa joissa ei ole Stockmanneja tai Sokoksia tms. joihin sen listan voisi helposti toimittaa.

Ja nyt tekis mieli mennä tyhjentämään lähin askartelukauppa (tiimari) kaikesta mahdollisesta hääkorttiaskartelutavarasta... ;)

[b]nippe-nappe:[/b] (toivottavasti muistin oikein): Tervetuloa listalle!

Meistä on olemassa sellainen esittelylista jonne voit itsesi ilmoittaa ja samalla lukea vähän meistä muista.

Galtsu (?) ja joku muukin juuri kertoivat että ovat helposti kotiutuneet pinoon, se on hauska kuulla.

merineito ihan sekaisin

Vierailija
22/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskiitos :)

Missähän moinen lista mahtaa olla? *pihalla*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Kun ootte taas aktiivisia näin maanantaina. Avasin koneen ja kolme sivua, eikä päivä ole edes lopussa vielä...=) Tuntuu ett sit kun rupee kirjoittaa viikonlopun jälkeen niin tulee yks sivullinen tekstiä ja tylsäähän sitä on sit lukea...

Voi jösses mikä yö töissä... heti kun töihin pääsin, niin yhelle nenämahaletkua, kun yrjö lenti, yks tötterö deliriumissa...eli tälläinen viinahulluus kohtaus....onneks lähti teholle riehumaan, ei oltais pärjätty työkamun kans...no nyt sit unohdetaan kaiken maailman tötteröt ja nautitaan kolmen päivän vapaista!!!

viikonloppuna sit kävin vähän bilettää niinku galtsukin...=) heh. Oltiin siis siellä työkamun tupareissa ja siellä oli kahden kuukauden ikäinen poikavauva, voi että se oli suloinen... sit kun ne teki lähtöä, niin makas siinä olkkarin lattialla ja äippä puki sille päälle. siinä vieressä nökötin ja meillä on NIIN tiivis katsekontakti varmaan viiden minuutin ajan... voi että herkistyin niin kovin... itkua sai taas nieleskellä... kaveri vaan sit totes ett kun katteli meitä siinä, niin huomas kyllä mikä tuska mulla on sisällä kun ei oo vauvaa ilmaantunut...

paikallisessa baarissa sit hilluttiin ja arvatkaa kuka siellä oli: itse kimi matias räikkönen... kävin juttusillakin =) paras kaveri sit nauro eilen kun sille kerroin, ett perkele, oot kuitenkin ens viikon seiskassa...se ois oikeesti ihan karmeeta! sellainen pikkupoikahan se oli pipo päässä...

Thunderi: en välitä hirveesti apulannasta mut menettelee =)

Hannele: ihana kuulla ett teillä oli haliviikonloppu. ihanaahan se on vaan naatiskella toisen seurasta takkatulen ääressä, eikä sitä koko aikaa tarvii ollakaan sisäkkäin... mukavaa vaan tuhnuttaa vieretysten ja pussailla =)

Essi: samaa oon mäkin miettinyt noiden pikkujoulujuominkien kanssa ja ajatellut, ett pitäisköhän suosiolla käyttää nyt vähän kumia, ettei tarvii sit pikkujouluissa selitellä miksei ota, kun muuten kuitenkin hyvinkin bile henkinen oon. mahdollinen raskaus pitäis kuitenkin pysyä ihan salassa pomolta, kun muuten saattavat tehdä sen, ettei jatka piruillessaan sopimusta....sen taidon ne osaa...

Luumuhillo: tuommoisia aivottomia ne miehet vaan välillä on ,eikä välttämättä mieti asiaa, laukovat suustaan vaan sammakoita. toivottavasti kuitenkin ajatteli asiaa sillai ettei isäks vielä yli vuoteen pääse.

Miitsu: hitsi, sullahan on kohta eka täys kymppi!! Oon kyllä niin iloinen sun puolestas. väkisin kyllä miettii ett mitä jos oisin tullut viikon sun perässä...?

Merineito: kuulostaa ihanalta tuo sun hääinto ja askartelut. ihan järkevää varmaan varata varmuuden vuoksi tuo juhlapaikka kahdelle viikonlopulle. niin teillä ei ollut vielä kirkkoa varattuna?

G: millaisen hääjuhla paikan haluisitte??

Itse haluisin just juhlat sellaiseen ihanaan vanhaan kartanoon...eli hyvin perinteiset...tässä lähiseudulle useampikin sellainen kartano, maksaa vaan ihan helvetisti, vissiin jotain reilu parikymppiä naama.

Nippenapelle tervetuloa joukkoon!

G:ei tuu tehtyä hirveesti koristeita,eli ei yhtään...Muuten hyvinkin jouluhenkinen ja joka vuosi meillä on ollut tässä kotona ihan kunnon kokoinen joulukuusi. se tuoksu mikä sit sisään astuessa tulee on jotain niin ihanaa ett pakko olla oma kuusi, vaikken muuten esim. jouluruokia teekkään kun käydään anopilla ja mun äitin luona sit syömässä.

Vierailija
24/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostipa hullulta toi mun kommentti...tarkoitin siis samaa kuin Galtsu? ett kun ei sitä vauvaa saa sit syliin kuin vasta yli vuoden päästä, jos maaliskussa alkaisitte tuplailee..

hansu (saanko sua siks kutsua =) ?) se kyseli, ett mites meidän tuplailu: nyt siis kp 14/30-32, ovishuippu siis oli sillo muutama päivä sitte ja sillo aktiivista ilman kumia touhuilua. hirveesti en oo ajatellut nyt raskausoireita, kun tuntuu, ett jos niitä rupee miettii sillai kun viime kuussa niin hulluks tulee ja saa itelleen aikaan kaikki ne oireet pelkän ajatuksen voimasta... joten rauhassa mennään ja jos ois tärpännyt niin ois enempi tietty kuin tervetullut...mitä mä sitä nyt teille sanomaan, kyllä kaikki varmaan sen tietää jo =)

äiti kävi just kylässä ja näytin sille noita pieniä lapasia mitkä tein... nyt se ei kyllä enää epäile mun raskaana olemista, kun oon sille siihen malliin asiasta puhunut, etten vielä oo.

mukavaa viikonalkua ystäväiseni. tänään ihana telkkari maraton taas: salkkarit ja täydelliset naiset.

ja syksyn kohokohta: huomenna alkaa O.C ja lauantaina uusi survivors!!! molemmat on niin mun suosikkeja,oon ihan koukussa!

Vierailija
25/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä häälahjalistasta: Meillä oli sama juttu, sukulaiset ja tutut pitkin poikin ympäriinsä alueilla mistä kaikkia isoja kauppoja ei löydy. Me tehtiin vähän lahjalistan tynkää, ensisijaisena toiveena ilmoitettiin puhdas käteinen ja kutsun yhteydessä sitten kerrottiin, että lahjaa ostavat voivat henkilöltä x kysellä, mitä tarvitaan, ettei suotta tule kolmatta leivänpaahdinta yms. Eli kun kuitenkin vieraat ilmoittavat tulostaan, voivat helposti vaikka sitten ilmoittautumisia vastaanottavalta kysellä niistä lahjatoiveista. Meillä tämmönen toimi tosi hyvin.

Vierailija
26/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on epistä toi tommonen määräaikasilla soppareilla temppuilu. Onneksi mulla ei siitä ole ongelmaa. Ja onneksi en oo niin kova bilettämäänkään - pääsee vähemmällä selittelyllä :-)

Mutta ihan ilolla keksisin selityksiäkin, kunhan vaan sen plussan saisin...

Vierailija
27/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]

Me tultiin nyt vasta kotiin kun käytiin töitten jälkeen kaupungilla... Ostettiin molempien äiteille Mariskoolit joululahjaksi. Sitten ostin sellasen jouluvalon, semmosen sydänhäkkyrän jossa on 10 pientä valoa! Ihanaaaa!!! Ja kaikkea muuta tarpeellista, esim lahjapaperia ja sellofaania. Ihana kun joulu tulee! Täällä on satanut monta tuntia lunta, tai räntää kai se kun on niin märkää että sulaa saman tien maahan... =o(

[b]Merineito:[/b] Munkin siskolla oli aikoinaan tuo lahjalistahomma että meiän äitillä oli lista jota kyselivät siten ilmottautuessaan. Sillon ei vielä kaupoissa ollut tuota lahjalistahommaa niin kuin nyt. Ja hyvin toimi sillon. Sitten yks hyvä on KodinAnttila, listaa voi käyä kattoon netissä ja ostaa lahjat mistä vaan ja sitten laittaa netissä merkintä että ostettu on! Olettaen tietysti että niillä teiän kaukaisilla sukulaisilla sentään netti on...?!?

[b]Golda:[/b] Joo munkin lempparit on Täydelliset naiset ja Survivors! Ja se Asema62 oli tosi hyvä mikä tuli aiemmin neloselta maanantaisin. Ja sitä ennen tuli Las Vegas, sekin oli hyvä! Mää ihmettelin hetken että kelle Hansulle sää juttelet... kunnes tajusin että se olen MINÄ! Voithan sää kutsua minua siksi mutta en ole varma tunnistanko itseäni... ;o)

Vierailija
28/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viikonlopun reissusta anoppilaan selvitty, lauantaina ihan pikasesti uskaltauduin lukeen pinoa mut en uskaltanut itse pinoutua ku ukon sisko siinä lähettyvillä pyöri vähän väliä.. Oli mukava viikonloppu ku ei tarvinu ite tehdä mitään ku valmiiseen ruokapöytään sai istahtaa ja nauttia.

ompa hyvä et muillaki seksielämä on yhtä vähäistä kuin meillä..=) Meillä tuntuu et sillon tällön täytyy vaan muodon vuoksi harrastaa ku kerta yhdessä ollaan..;) Välillä käy kyl mielessä (niin kuin Miitsuki sanoi) et miten mieski on nykyään niin harvoin vailla et liekö käyny jossain vieraissa.. Kai tää sit on tervettä et kerran kuussa..;) Jos sit joskus ois vähän useemmin niin vois olla suurempi tod. näk. tuplata.. ;)

G: jotain tonttuja varmaan askartelen kun vaan kerkeen..

Nyt ei pysty muistaan mitä muuta piti kirjottaa..

Tervetuloa nippe_nappe!!